تغییرات ویندوز 11 - سایت نوژینو

بالاخره بعد از مدتها نسخه جدید ویندوز با اسم ویندوز 11 معرفی شده که این ویندوز دارای تغییرات و ویژگی های زیادی است و به کل ویندوز را متمایز می کند . ما در این پس از سایت نوژینو قصد داریم تا تغییرات ویندوز 11 را به طور کامل پوشش دهیم و مفید و مختصر همه تغییرات ویندوز 11 را بیان کنیم .

هنگامی که مایکروسافت ویندوز 10 را در سال 2015 منتشر کرد ، شرکت مستقر در ردموند ادعا کرد که این آخرین نسخه ویندوز است . به عبارت دیگر ، نسخه های جدید ویندوز در آینده منتشر نمی شوند .

با این حال ، به نظر می رسد که آنها نظر خود را تغییر داده اند ، تغییری که احتمالاً ناشی از منافع تجاری است در 24 ژوئن ، مایکروسافت رویدادی را اعلام کرد ، رویدادی که در آن یک موضوع مهم جدید مربوط به ویندوز ارائه داد، اما این یک شایعه بسیار جدی بود چراکه بر اساس آن ویندوز 11 ، نسخه بعدی ویندوز بود که برای جایگزینی ویندوز 10 وارد بازار می شد

اگز از محصولات سرفیس مایکروسافت استفاده میکنید و قصد نصب ویندوز 11 بر روی سرفیس پرو 7 یا سرفیس بوک و … خود را دارید حتما قبل از ان مطمین شوید که ویندوز 11 روی چه سرفیس هایی نصب میشه .

در ادامه به تغییرات ویندوز 11 خواهیم پرداخت

 

ویندوز 11 کی میاد ؟؟ سایت nozhino

 

تغییرات ویندوز 11

با معرفی هر نسخه جدید ویندوز ، مایکروسافت بیشتر آیکون ها را دوباره طراحی می کند . با عرضه ویندوز 11 ، از لحاظ بصری پوشه های مربوط به اسناد ، تصاویر ، فیلم ها ، بارگیری ها و موارد دیگر آسان تر می شوند ، زیرا نمادها محتوای آن را نشان می دهند.

 

صدای راه اندازی جدید

اگرچه احمقانه به نظر می رسد ، اما طراحی صدایی که به مرور به طور مداوم تکرار می شود و مورد نفرت کاربران قرار نمی گیرد ، روندی دشوار و پیچیده است. با ویندوز 11 ، صدای شروع Windows را بازگردانده است ، صدایی که مایکروسافت با ویندوز 10 آن را از بین برده بود. این اولین تغییرات ویندوز 11 است که به صورت رسمی معرفی شده است.

 

منوی شروع جدید

دکمه شروع کلاسیک از اولین نسخه ویندوز در سمت چپ نوار وظیفه ما را همراهی می کند. با ویندوز 8 ، مایکروسافت آزمایشی را انجام داد که اشتباه انجام شده بود و مجبور شد دوباره با ویندوز 8.1 به طراحی کلاسیک برگردد.

مطلب پیشنهادی مدیر  اموزش تمام راه های گرفتن اسکرین شات در ویندوز 11 برای لپ تاپ و کامپیوتر

با این حال مایکروسافت به نظر می رسد ، ایده تغییر دسترسی به دکمه خانه را داشته اند ، تغییری که با ویندوز 11 رخ خواهد داد .

با توجه به تصاویر مختلفی که از آنها درز کرده است ، در ویندوز 11 دکمه شروع در سمت راست نوار وظیفه ، نوار وظیفه ای که در مرکز آن قرار دارد ، به جای سمت چپ نمایش داده می شود.

این منوی شروع جدید ، برنامه هایی را که اخیراً از طریق سیستم توصیه به همراه برنامه هایی که پین ​​کرده ایم باز کرده ایم ، نشان می دهد.

 

ویژگی های ویندوز 11 - سایت نوژینو

 

 

نمادهای متحرک ناپدید می شوند

آیکون های متحرک ، که آنها از ویندوز 8 ما را همراهی می کنند. ناپدید شده اند ، برخی از آیکون ها واقعاً فایده ای را که مایکروسافت هنگام قرار دادن آنها در سیستم عامل داشت تصور نمی کرد.

 

ابزارک ها در ویندوز 11 برگشتند

با ورود ویجت های ویندوز ویستا که در ویندوز 7 از بین رفتند فعالان مایکروسافت به این نتیجه رسیده اند که مشکل ویجت ها نبود ، مشکل از ویندوز ویستا بود ، یکی از بدترین نسخه های ویندوز که مایکروسافت در تاریخ خود منتشر کرده است. با ویندوز 11 ، مایکروسافت تصمیم گرفته یک بار دیگر امتحان کند و این موارد به سمت چپ صفحه بازمی گردند. از طریق این ابزارک ها ، ما می توانیم پیش بینی آب و هوا ، وضعیت توپ ، نتایج ورزش ، آخرین اخبار را بشناسیم.

 

 

تغییرات ابزارک های ویندوز 11 - سایت نوژینو

 

ویندوز با لبه های گرد

ویندوز و منوی برنامه های ویندوز به جای گوشه های کلاسیک که از ابتدای زمان ویندوز با ما بوده اند ، لبه های گرد را به خود اختصاص داده اند که این هم یکی دیگر از تغییرات ویندوز 11  است .

 

منوهای زمینه دوباره طراحی شده است

منوهای متنی که با کلیک روی ماوس روی دکمه سمت راست نشان داده می شوند ، همان طراحی نسخه های اول ویندوز را دارند. مایکروسافت با ویندوز 11 تلاش کرده تا طرحی جدید مطابق با زیبایی شناسی که این نسخه جدید ویندوز به ما ارائه می دهد ، ارائه دهد.

 

صفحه تقسیم ساده تر

با ویندوز 10 ، مایکروسافت روش جدیدی را برای متناسب کردن برنامه ها برای کشیدن صفحه روی برنامه ها به کناره ها یا گوشه های صفحه ارائه داد. با ویندوز 11 ، این یک عملکرد جدید را شامل شده است که به سرعت فعلی نیست ، اما برای همه کاربرانی که معمولاً از این عملکرد استفاده نمی کنند ، بصری و عملی تر است.

مطلب پیشنهادی مدیر  کدام سرفیس ها با ویندوز 11 سازگار هستند !!! ویندوز 11 رو چه سرفیس هایی نصب میشه

 

کورتانا ناپدید می شود بهترین تغییرات ویندوز 11

یکی از بهترین تغییرات ویندوز 11 حذف کورتانا از نوار منو است مایکروسافت بیش از یک سال پیش اعلام کرد که توسعه Cortana را به عنوان جادوگر ویندوز متوقف کرده و فعالیت خود را بر روی برنامه های Office ، هم برای دسک تاپ و هم برای دستگاه های تلفن همراه متمرکز می کند.

دکمه ورود کلاسیک Cortana در سمت راست جعبه جستجو ناپدید شده است ، اما هنوز از طریق منوی شروع در دسترس است.

 

قیمت ویندوز 11 چقدر است

مایکروسافت عملاً در تمام این سالها اجازه داده است که در بین تمام کاربرانی که مجوز معتبری برای ویندوز 7 ، 8 و 8.1 دارند ، به صورت رایگان به ویندوز 10 ارتقا دهند.

اگرچه به طور رسمی تأیید نشده است ، اما به احتمال زیاد با ویندوز 11 همان راه را طی می کند . یعنی همه کاربرانی که به ویندوز 10 ارتقا یافته اند و مجوز معتبری دارند ، می توانند بدون هزینه به نسخه جدید ویندوز ارتقا دهند.

پس اگر نسخه اورجینال ویندوز رو دارید به راحتی و بدون پرداخت هزینه می توانید ارتقا به ویندوز 11 داشته باشید .

 

ویندوز 11 کی میاد ؟

در 24 ژوئن ، مایکروسافت رسماً این نسخه جدید را ارائه می کند ، اما به این معنی نیست که در قالب یک به روزرسانی منتشر می شود ، اما این بخشی از کانال بتا Windows Insider خواهد بود.

در آن لحظه ، ویندوز 11 می تواند به طور رسمی بارگیری شود و بدون هیچ مشکلی بر روی رایانه خود از آن استفاده کنید ، اگرچه بتا ، عملکرد برخی از برنامه ها و توابع ممکن است با خطا روبه رو شود .

 

برخی مطالب مفید :

افزایش طول عمر باتری لپ تاپ

لپ تاپ استوک چیست

راه های ریست کردن بایوس

حل مشکل کندی بوت ویندوز

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه