حل مشکل صدا دادن سرفیس بوک - نوژینو

اخیرا برخی کاربران که خرید سرفیس بوک انجام دادند با مشکل صدا دادن سرفیس بوک مواجه شده اند و هنگام وصل کردن سرفیس به کیبورد صدا هایی مانند تق تق , وز وز و صدایی شبیه به کلیک کردن را شنیده اند که این صدا ها از قسمت کیبورد سرفیس بوک بوده است .

باید گفت که این صدا دادن درست است و در قسمت کیبورد سرفیس هم است و بیشتر مربوط به قفل های اتصال تبلت سرفیس بوک به کیبورد ان است که برخی اوقات یا هنگام باز کردن این صدا را تولید می کند و باعث ازار و اذیت کاربران میشود .

همچنین این موضوع باعث نگرانی کاربران شده و نگرانی از این جهت است که ممکنه قفلی که تبلت را روی کیبورد نگه می دارد باز می شود و ممکن است قسمت کیبورد روی زمین بیافتد و همانطور که ممکن است تصور کنید این می تواند یک مشکل باشد و باعث اسیب زدن و شکستن سرفیس بوک شود .

اما با این حال ، به نظر می رسد که تقریباً در بیشتر مواردی که افراد صدا دادن سرفیس بوک را میشنوند ، به دلیل مشکل چسب روی قفل ها بودن که اجازه عمل صحصح را به قفل نمی داده است . با ما در nozhino همراه باشید تا این موضوع را بیشتر باز کنیم .

 

صدا دادن سرفیس بوک . مشکل چسبندگی ؟

اگر با دقت به سرفیس بوک نگاه کنید می بینید که همه قسمت های جدا شدنی با چسب به همدیگر وصل شده اند .

در حالی که چسب باعث صرفه جویی در وزن و فضا در حین ساخت می شود می تواند منجر به برخی مشکلات هم شود . به طور معمول ، چسب فقط برای افرادی که می خواهند سرفیس بوک خود را باز کنند ( معمولاً برای تعویض SSD یا RAM ) مشکل ساز است.

در صورت جدا کردن از هم مقداری از چسب سرفیس در پایین پایه به طور موقت به دستگاه به پوشش بیرونی می‌چسبد . زمانی که سرفیس بوک در حالت باز برداشته می‌شود ، به احتمال زیاد این اتفاق می‌افتد چون اهرم فشار بیشتری به پایه وارد می‌ کند تا بسته شود و چون بسته نمیشود صدا دادن سرفیس بوک شروع می شود و افراد برای بستن ان و رفع صدا به هر دو فشار وارد می کنند تا بسته شود که با این کار چسب به هم فشرده می شود و باعث میشه صدا دادن از بین بره که کار اشتباهیه چون همزمان چسب داره به پایه فشار وارد میکنه و هر لحظه ممکنه قفل از هم باز بشه و تبلت و کیبورد از هم جدا شوند و به یکی از انها اسیب وارد بشه .

مطلب پیشنهادی مدیر  حل مشکل صدای فن سرفیس ( صدای زیاد + خش خش )

با این حال یک خبر خوب وجود دارد این است که قفل به این سادگی ها از هم باز نمیشه مگر اینکه کلید ایجکت را بزنید و چسبیدن و باز کردن چسب به چیزی آسیب نمی رساند اما صدا دادن سرفیس بوک آزاردهنده است و از یک لپ تاپ جدید 1500 تا 3200 دلاری نباید صدای تق تق , وز وز و کلیک کردن بیاید .

 

حل مشکل صدا های اضافی سرفیس

اگر این مشکل شما را اذیت می کند برای حل ان حتما باید دستگاه را پیش تعمیر کار تخصصی سرفیس ببرید چون این مشکلی نیست که از بیرون و توسط کاربر حل شود .

اما در حالی که به ندرت اتفاق می‌افتد که سرفیس بوک صدا های نا هنجار ایجاد کند ممکن است صدای کلیک یا پاپ سرفیس بوک شما به دلیل باز شدن قفل باشد ( یا به دلیل نقص یا به احتمال زیاد  به این دلیل که به طور تصادفی دکمه «رها کردن» را فشار داده‌اید ) اگر این اتفاق بیفتد، نیمی از سرفیس بوک گران قیمت شما می تواند به شدت به زمین بخورد که مسلما این اتفاق ناگوار را نمی خواهید .

بنابراین، همیشه باید سرفیس بوک خود را هنگام حمل آن ببندید تا از این احتمال جلوگیری کنید . با این حال، اگر به دلایلی نمی‌توانید یا نمی‌خواهید آن را ببندید ، در ادامه چند نکته را ذکر می کنیم که می‌تواند به جلوگیری از فاجعه کمک کند :

 

هرگز سرفیس بوک خود را از قسمت کیبور یا تبلت برندارید بلکه هر دو را با هم بگیرید .
همیشه آن را به صورت عمودی حمل کنید
همیشه از دو دست برای حمل محصولات سرفیس مایکروسافت خود استفاده کنید . یکی در قسمت پایه و دیگری در قسمت صفحه نمایش. به این ترتیب، اگر از هم جدا شود، هر دو نیمه را در اختیار خواهید داشت.

 

در نهایت اگر از صدای تق تق , وز وز و کلیک کردن سرفیس بوک رنج می برید ، اکنون می دانید که مشکل چیه و بهترین راه حل تعمیر سرفیس بوک است که کلینیک تخصصی تعمیرات نوژینو یکی از بهترین مراکز تعمیر سرفیس بوک است

مطلب پیشنهادی مدیر  دانلود درایور کارت گرافیک اینتل برای سرفیس پرو و بوک windows 10

 

مطالب مفید :

حل مشکل صدای فن سرفیس

مشخصات بررسی و خرید ps5

حل مشکل تخلیه باتری سرفیس یهویی

مقایسه طول عمر باتری سرفیس مدل های مختلف

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه