خرید سرفیس استودیو 1 و 2 اکبند و استوک

مایکروسافت سرفیس استودیو یک رایانه شخصی همه کاره ( all in one ) است که توسط شرک مایکروسافت به عنوان بخشی از سری دستگاه های محاسباتی شخصی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز طراحی و تولید شده است

سرفیس استودیو  برای اولین بار در رویداد Windows 10 Devices Event در تاریخ 26 اکتبر 2016 با دریافت پیش‌سفارش که همان روز اعلام شد عرضه شد  .

سرفیس استودیو، اولین رایانه رومیزی ( کامپیوتر غیر قابل حمل ) مایکروسافت است که به طور کامل توسط این شرکت ساخته شده و هدف از ساخت ان عمدتاً برای افرادی هست که در حرفه های خلاق مانند گرافیک و طراحی کار می کنند .

 

سرفیس استودیو 1 دارای صفحه نمایش 28 اینچی 4.5K ” PixelSense” با رزولوشن 4500*3000 پیکسل، معادل 192 dpi است. این صفحه نمایش که تا به حال برای یک کامپیوتر همه کاره با ضخامت 12.5 میلی متر ساخته شده است بسیار نازک است .

در سرفیس استودیو 1 می تواند از هر دو فضای رنگی DCI-P3 و sRGB استفاده شود که این برای طراحان و افرادی که کارهای گرافیکی انجام می دهند بسیار مهم است .

surface studio 1 همچنین دارای طراحی منحصر به فرد لولا است که امکان کج شدن آن را فراهم می کند

CPU در قسمت پایین سرفیس استودیو قرار دارد که باعث میشه بخش پردازش و نمایش کامل از هم جدا شوند .  طراحی جمع و جور آن شامل نسل ششم پردازنده Intel Core i5 یا Core i7 و پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce GTX 965M یا GeForce GTX 980M که به پیکربندی بستگی دارد .

سرفیس استودیو 1 را می توان با حداکثر 32 گیگابایت رم DDR4 و یک هارد دیسک 2 ترابایتی پیکربندی کرد. همچنین دارای چهار پورت USB 3.0، Mini DisplayPort، کارت خوان SDXC و اتصال هدست است.

برخلاف بسیاری از رایانه‌های شخصی رومیزی، سرفیس استودیو از مشخصات آماده‌باش مدرن مایکروسافت پشتیبانی می‌کند و به وظایف پس‌زمینه اجازه می‌دهد در هنگام خواب رایانه کار کنند ( یعنی مثل یک گوشی موبایل همیشه انلاین است حتی وقتی که ان را خاموش می کنید ) .

یک به‌روزرسانی که در آوریل 2017 منتشر شد که کورتانا را قادر می‌سازد از طریق فرمان صوتی «Hey, Cortana» سرفیس استودیو 1 از خواب بیدار شود بدون نیاز به زدن دکمه روشن کردن .

پیکربندی های موجود برای سرفیس استودیو 1

Intel Core i5-6440HQ – GTX 965M – 8 or 16 GB ram – 64or128 gb ssd + 1TB hdd sata

Intel Core i7-6820HQ – GTX 980M – 32 GB ram – 2 TB SATA HDD + 128GB NVMe SSD

لوازم جانبی سرفیس استودیو

مایکروسافت سرفیس ماوس و صفحه کلید سرفیس اختصاصی را برای سرفیس استودیو خود طراحی کرده و با همه قلم های سرفیس ساخته شده سازگاری دارد همچنین از یکی از بهتری ابزارهای طراحی یعنی سرفیس dial پشتیبانی می کند که برای طراحان بسیار جذاب است و باعث افزایش سرعت در کار و همچنین راحتی انجام کارهای تکراری می شود .

مشخصات سرفیس استودیو 1

وضوع تصویر : 4500 x 3000 (13.5M پیکسل) با چگالی 192 ppi نسبت تصویر 3:2 و کنتراست معمولی 1100:1 و ساپورت 10 لمس همزمان

ابعاد : صفحه نمایش ( 637.35 mm x 438.90 mm x 12.50 mm ) پایه ( 250.00 mm x 220.00 mm x 32.20 mm )

وزن : جمعا 9.56 کیلو گرم

پورت ها : 4 عدد USB 3.0 دارد – 1 عدد مینی دیسپلی پورت – 1 عدد کارت خوان SD™ با اندازه کامل- 1 عدد جک 3.5 میلی متر هدفون – 1 عدد پورت شبکه

پردازنده : i5-6440HQ / i7-6820HQ اینتل

گرافیک اینتل : Intel® HD Graphics 530

گرافیک دوم : انویدیا GTX 965m دو گیگ / GTX 980m چهار گیگ

رم : 8 / 16 / 32 گیگ

وایفا : Wi-Fi 5: IEEE 802.11 a/b/g/n/ac compatible.

بلوتوث : 4.0 technology

دوربین : 5.0MP front-facing camera with 1080p video support

سیستم عامل : ویندوز 10

سرفیس استودیو به طور کلی نقدهای مثبتی از منتقدان فناوری دریافت کرد. بسیاری از صفحه نمایش بزرگ با وضوح بالا ان تمجید کردند و تام وارن از مجله اینترنتی The Verge سرفیس استودیو را یکی از بهترین مانیتورهای رومیزی که تا به حال استفاده کرده نامید و همچنین از طراحی و کیفیت ساخت surface studio تمجید ;کرد .

بزرگترین انتقادی که به surface studio وارد است شامل قیمت بالای دستگاه است و اینکه تمام پورت‌های ورودی/خروجی در عقب هستند که استفاده از انها کمی سخت است .

قیمت سرفیس استودیو 1 در زمان عرضه برای پیکربندی پایه یعنی با کمترین مشخصات 2999 دلار است و قیمت سرفیس استودیو با اخرین سطح مشخصات سخت افزاری 4199 دلار است و این قیمت ها تنها برای خود سرفیس است و بدون سرفیس دیال و قلم و … است که هر کدام قیمت جداگانه ای دارند و در صورت خرید به هزینه های شما افزوده می شود .

اگر قصد خرید سرفیس استودیو 1 را دارید می توانید با مراجعه به شبکه های اجتماعی سایت نوژینو یا دانلود لیست قیمت محصولات و تماس با کارشناسان ما خرید سرفیس استودیو را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهید . همچنین اگر سرفیس استودیو اکبند و نو را نمی خواهید می توانید با دریافت لیست قیمت زیر از قیمت سرفیس استودیو 1 استوک دست دوم مطلع شوید و برای خرید سرفیس استودیو 1 استوک دست دوم با ما از طریق راه های زیر در ارتباط باشید .

سرفیس استودیو 2

surface studio 2 نسل دوم سری استودیو سرفیس است که در تارخ October 2018 یعنی اوایل سال 2019 عرضه شد .سرفیس استودیو یک کامپیوتر همه‌کاره با صفحه‌نمایش لمسی عظیم ۲۸ اینچی است که می‌تواند مانند سه‌پایه بچرخد تا برای نقاشی و آثار هنری تقریباً صاف باشد

طراحی و ویژگی های سرفیس استودیو 2 کاملا از studio1 به ارث برده شده اند و از این نظر یکسان هستند اما مشخصات داخلی تا حد زیادی بهبود بخشیده شده است سرفیس استودیو 2 دارای پردازنده قدرتمندتر ، گزینه های گرافیکی بسیار بهتر و شاید مهمتر از همه، یک حافظه SSD سریعتر است .

صفحه نمایش سرفیس استودیو که بهترین بخش ان است تغییری نکرده و همان ابهت و جذابیت خود را دارد یک صفحه نمایش لمسی عظیم ، روشن و متراکم پیکسلی که روی یک لولا شناور است با مشخصات 28 اینچ، 4500*3000 پیکسل در 192DPI، نسبت تصویر 3:2 است تغییر داخلی که صفحه نمایش surface sutdio کرده افزایش روشنایی تا بیش از 500 نیت و افزایش کنتراست است که یک صفحه نمایش خیره کننده برای دیدن بوجود میارد .

 

تعداد پورت های سرفیس استودیو 2 همان پورت های استودیو 1 است با این تفاوت که یک پورت USB Type-C را در کنار کارت خوان SD اضافه کرده اند . متأسفانه، پورت USB-C از Thunderbolt 3 پشتیبانی نمی کند، بنابراین نمی توانید از GPU خارجی یا دستگاه های ذخیره سازی پرسرعت استفاده کرد

 

در داخل این غول وحشی یک پردازنده چهار هسته ای Core i7، حداکثر 32 گیگابایت رم، تا 2 ترابایت SSD و یک پردازنده گرافیکی Nvidia GTX1060 یا GTX1070 قرار دارد

اگرچه سرفیس استودیو مورد توجه گیمیر ها قرار نمی گیرد با این حال گزینه مناسبی برای بازی کردن است و بازی کردن در سرفیس استودیو 2 لذت بخش خواهد بود و پردازنده گرافیکی 1070 می‌تواند 60 فریم در ثانیه را پردازش کند و بازی هایی مانند Forza Horizon 4 و Star Wars Battlefront II یا حتی Shadow of the Tomb Raider را با رزولوشن 3000×2000 پیکسل را به اسانی اجرا کند .

اما در کل سرفیس استودیو 2 برای گیمر ها ساخته نشده و هدف از ساخت ان برای حرفه های خلاق مانند طراح و نقاشی و گرافیک کار ها می باشد و نکته جالب اینکه برخلاف iMac، سرفیس استودیو به تبلت و قلم Wacom جداگانه نیاز ندارد، زیرا از Surface Pen مایکروسافت پشتیبانی می کند و خود یک تبلت غول پیکر است

 

پیکربندی های موجود برای سرفیس استودیو 1

Intel Core i7-7820HQ – GeForce GTX 1060 6GB – 16 gb ram – 1 TB SSD

Intel Core i7-7820HQ – GeForce GTX 1070 8GB – 32 gb ram – 1 TB SSD or 2 TB SSD

 

همانطور که مشاهده می کنید پردازنده سرفیس استودیو دو Intel Core i7-7820HQ است و دارای پردازنده پایینتر یا بالاتر نمی باشد .

 

خرید سرفیس استودیو

مجموعه نوژینو به عنوان بزرگترین واردکننده لپ تاپ و کامپیوتر نو و استوک تمامی پیکربندی های موجود برای سرفیس استودیو 1 و 2 را به صورت مستقیم و با نازلترین قیمت وارد بازار می کند . و هر گاه قصد خرید سرفیس استودیو 2 یا یک را داشتید میتوانید با تماس با ما از طریق یکی از شبکه های اجتماعی یا به صورت تلفنی در تماس باشید .

همچنین برای اطلاع از قیمت سرفیس استودیو 2 میتوانید با دانلود لیست قیمت محصولات ما از قیمت روز سرفیس استودیو 2 و یک از نوع اکبند و استوک مطلع شوید . توجه کنید که سرفیس استودیو 2 استوک با 46% تخفیف و ارزان تر از اکبند ان در سایت ما به فروش می رسد .

در فروشگاه ما محدودیت تعداد وجود ندارد و هرگاه که بخواهید می توانید محصول مورد نظرتان را سفارش دهید اما به دلیل محبوبیت برخی پیکربندی ها امکان اتمام انها بیشتر است پس برای خرید سرفیس استودیو 2 یا یک همین الان اقدام کنید تا هرچه سریعتر محصول موردنظر برای شما ارسال شود .

 

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه