خرید سرفیس بوک 1 , 2 , 3 [ تمام کانفیگ ها ] 🔋 لپ تاپ تبلت شو گرافیک دار مایکروسافت

سرفیس بوک 1 2 3 اکبند و استوک دست دوم

استوک
اکبند

microsoft surface book 1-2-3 ( all config ) 2016-2022

دسته:
امتیازدهی 5 از 5 در 1 امتیازدهی مشتری
برند: microsoft
آماده ارسال
خرید محصول سرفیس بوک 1 2 3 اکبند و استوک دست دوم
شناسه محصول: 906

قیمت: مشاهده قیمت

از شما بابت همکاری متشکریم... آیا از قیمت های ما رضایت دارید؟
توضیحات

مرجع خرید سرفیس بوک 1 2 3 اکبند و استوک دست دوم - فروشگاه نوژینو

بزرگترین وارد کننده سرفیس بوک 1 , 2 , 3 اکبند و استوک در ایران از نمایندگی رسمی با قیمت ارزان ⚡ خرید سرفیس بوک surface book 1 2 3 در کانفیگ ها و مشخصات فنی مختلف

جهت اطلاع از قیمت و موجود بودن تمام کانفیگ ها و خرید سرفیس بوک 1 2 3 اکبند و استوک دست دوم می توانید در واتساپ مجموعه به شماره 09941138301 پیام بزارید و تماس بگیرد یا در اینستاگرام به ای دی nozhino.ir پیام دهید .

لپ تاپ های پیشنهادی:

لپ تاپ Lenovo ThinkBook Plus 360
لپ تاپ HP ProBook 650 G2
نظرات
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از فروشگاه نوژینو خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!

قیمت محصول:

به جرئت می توان گفت که سرفیس بوک مایکروسافت یکی از بهترین دستگاه های ویندوز 10 است که تا به حال دیده ایم و آزمایش کرده ایم . این دستگاه فوق العاده به لطف اجزای قدرتمند آن ، صفحه نمایش خیره کننده 3000 در 2000 ، و لولا های Dynamic Fulcrum با طراحی بی نظیر ان مطمئناً جایگاه بالایی در میان محصولا تبلت / لپتاپی 2 در 1 دارد .

مایکروسافت سرفیس بوک تأثیر بسیار زیادی بر روی لپ تاپ های 2 در 1 گذاشته است و آنچه که از لپ تاپ های هیبریدی از زمان عرضه در سال 2015 ( سری سرفیس پرو ) انتظار می رود را در خود دارد و با به روز رسانی های مایکروسافت , سرفیس بوک بسیار بیشتر از سری پرو سرفیس مورد تحسین است و قدرت خود را به رخ می کشد .

وقتی میگوییم که لپ تاپ مایکروسافت سرفیس بوک 2 یک لپ تاپ / تبلت 2 در 1 است به این معنیه که از دو بخش کیبورد و تبلت ساخته شده و این دو تا از همدیگر جدا خواهند شد و بدون همدیگر کار خواهند کرد این نوع طراحی قابل تبدیل Surface Book هنوز بسیار جذاب است

طراحی بینظیر و فوف العاده لپ تاپ مایکروسافت سرفیس بوک این حس را به کاربر میدهد که این محصول از اینده امده است . طراحی تخت و نازک با رنگ نقره ای که دارد و لولا هایی که امکان گذاشتن سرفیس در هر جایی را می دهند حس شگفت انگیزی به کاربر می دهند . سرفیس بوک از منیزیم آسیاب شده ساخته شده و بسیار محکم است و دارای سبک مینیمالیستی است .

لبه های لپ تاپ مایکروسافت سرفیس بوک کمی تراشیده و خم شده تا حس تیزی نداشته باشد . بر خلاف اکثر دستگاه های قابل تبدیل دیگر ، ضخامت و وزن صفحه نمایش با قسمت های دیگر تقریباً یکسان است که ایجاد حس تعادل و سبکی به کاربر می دهد .

برخلاف سایر سرفیس های مایکروسافت سرفیس بوک دارای کیبوردی است که بدون دستور شما باز نمی شود و با دکمه ای که روی خود کیبورد است باید ان را از تبلت جدا کرد با این کار مایکروسافت یک باگ بزرگ را از سرفیس پرو ها حذف کرده که باعث میشود با کوچکترین فشاری کیبورد از تبلت جدا بشه .

لولا های نگه دارنده بسیار تمیز و یکدست هستند و برخلاف پایه نگه دارنده سایر سرفیس ها پایه سرفیس بوک مکانیکی است و به اندازه یک لپتاپ باز و بسته می شود .

از سطح صفحه کلید تا پایه های کف ، Surface Book یک قطعه فلزی مسطح است و تنها طراحی آن لوگوی ویندوز آینه ای در مرکز و دوربین عقب سرفیس بوک است .

در وسط لپ تاپ مایکروسافت سرفیس بوک ، پایه همبند وجود دارد که مایکروسافت آن را لولا تکیه گاه متغیر می نامد که به جای اتصال ساده تبلت و صفحه کلید به هم این قطعه کلیدی است که باعث می شود Surface Book بهترین عملرد خود را به نمایش بگذارد .

لولا تکیه گاه متغیر ، به جای اینکه یک لپ تاپ معمولی تاشو شود ، به خود می پیچد و وقتی بسته می شود ، فاصله قابل توجهی بین صفحه و صفحه کلید باقی می ماند. هنگامی که باز می شود ، همین لولا باز می شود و در واقع پایه لپ تاپ را باز می کند ، که به نوبه خود به گسترش پایه پشتیبانی بخش تبلت Surface Book کمک می کند

در حالی که صفحه نمایش یک تبلت معمولی حداکثر نیم پوند وزن دارد ، قسمت بالای Surface Book حدود 1.6 پوند وزن دارد چون تمام قطعات لازم برای کار به عنوان یک تبلت مستقل را دارد تا بتواند بدون کیبورد یا همان بخش پایینی هم کار کند . به این ترتیب ، کیبورد سرفیس بوک تقویت کننده و شامل مکانیزم های اضافی است .

دانلود لیست قیمت لپ تاپ استوک نوژینو

خوشبختانه کیبورد سرفیس بوک 2 بسیار محکم تر است و جنس ان برخلاف کیبورد سرفیس پرو فلزی است اما کمی گرانتر است . کیبورد سرفیس بوک 2 طراحی فوق العاده مشابه به سرفیس بوک 1 را دارد .

نگران شکاف بین کیبورد و تبلت زمانی که ان را بسته اید هم نباشید چون به گونه ای طراحی شده تا هیچ گونه گرد و غبار و کثیفی وارد ان نشود حتی اگر وارد شود به میزان بسار کم که به لطف فلزی بودن کیبورد سرفیس بوک 2 با یک دستمال به راحتی تمیز می شود .

یکی دیگر از مزایای داشتن یک لپ تاپ که کاملاً هم بسته نمی شود این است که نیازی به نگرانی در مورد ظاهر شدن خطوط روغنی صفحه کلید روی صفحه نمایش سرفیس بوک خود نیستید . و چون بین کلید ها و صفحه نمایش فضا هست هیچ ردی از کلید ها هم بر روی lcd باقی نخواهد ماند .

ویژگی ها گفته شده در کمتر لپتاپی موجود هستند و اگر بازار را بگردید خواهید دید که از این دست طراحی بسیار کم است و در نوع خود مختص Microsoft است و بسیار بی نظیر .

بازکردن و وصل کردن کیبورد سرفیس بوک 2 تقریباً به همان اندازه طراحی سرفیس بوک یکپارچه است . پس از فشردن دکمه خروج روی صفحه کلید یا دکمه مجازی در نوار وظیفه ویندوز ، صفحه برای یک ثانیه چشمک می زند و به شما اطلاع می دهد که جدا کردن صفحه از تبلت ایمن است و می توانید جدا کنید . این کار بسیار سریع و راحت است اما کمی زمان بندی میخواهد که به مرور زمان و با چند بار باز و بست کردن کیبورد سرفیس بوک یاد خواهید گرفت .

یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد microsoft surface book این است که اولین پردازنده گرافیکی nvidia مجزا یا کارت گرافیک را در یک سیستم ترکیبی ادغام می کند . و کارت گرافیک سرفیس همراه کیبورد ان است و در زیر صفحه کلید GPU سفارشی Nvidia GeForce پنهان شده است که باعث میشه بتوانید بر روی surface book خود بازی کنید یا کارهای گرافیکی انجام دهید .

ما قبلاً این نوع فن آوری اتصال کارت گرافیک را در دستگاه هایی مانند MSI GS30 Shadow with GamingDock و راه حل تقویت کننده GPU Alienware دیده بودیم. اما مایکروسافت گرافیک قابل اتصال را بهبود بخشیده است و Surface Book برای جدا کردن ان فقط یک دکمه را گذاشته و به راحتی می توانید در یک لحظه ان را از سیستم جدا کنید .

این قابلیت باعث میشه اگر دوستتان لپ تاپ مایکروسافت سرفیس بوک دارد اما کیبورد سرفیس بوک گرافیک دار ندارد کیبورد را بهش بدید تا سرفیسش تقویت شود و به هیچ بازی نه نگه . همچنین به شما این امکان را می دهد تا به آسانی کل کامپیوتر خود را بدون نیاز به قطع مانیتور خارجی ، صفحه کلید ، ماوس ، کنترل Xbox و سایر لوازم جانبی دیگر در از مکانی به مکانی دیگر بیاورید .

مشخصات سرفیس بوک

مایکروسافت مشخصات سرفیس بوک را به بهینه ترین حالت ممکن ارائه داده است این محصول بی نظیر دارای بهترین قطعات در نوع خود است که اولین سری سرفیس بوک بعد سرفیس پرو 4 در سال 2015 با مشخصات سخت افزاری بیشتری نسبت به سرفیس پرو عرضه شد اما سرفیس بوک 2 قرار بود در سال 2016 ریلیز شود و وارد بازار ها شود که به دلایلی microsoft تاریخ عرضه سرفیس بوک 2 را یک سال عقب انداخت و در سال 2017 سرقیس بوک 2 هم به بازار عرضه شده که مشخصات سرفیس بوک 2 از لحاظ سخت افزاری بسیار تغییر کرد و cpu بوک 2 به نسل جدید ارتقا یافت در عین حال علاوه بر وجود گرافیک 1 گیگ nvidia کاربران میتوانستند گرافیک 2 گیگ هم سفارش بدن که هنگام خرید سرفیس بوک یک تنوع ایجاد می شد . و در نهایت سرفیس بوک 3 با کلی تغییرات سخت افزاری در سال 2020 عرضه شد در این نسخه مشخصات سرفیس بوک از لحاظ حجم رم ساپورتی به 32 گیگ و حافظه ssd به 2 ترابایت افزایش یافته است همچنین cpu نسل 10 بر روی انها سوار شد و کارت گرافیک هم به انتخاب کاربر از 2 -4 و 6 گیگ مورد انتخاب بود .

از دیگر مشخصات سرفیس بوک 2 و 3 حق انتخاب بین صفحه نمایش 13.5 یا 15 اینچی بود که در سرفیس بوک 1 فقط نسخه 13.5 اینچی موجود بود .

نسل های سرفیس بوک فقط تغییرات سخت افزاری روشون انجام شده و چند عامل مثل زم – گرافیک – cpu و صفحه نمایش تغییر کرده اند و هیچ مزیت اضافه ای به انها افزوده نشده

در ادامه مشخصات سرفیس بوک 1 2 3 را به طور کامل برسی خواهیم کرد و کانفیگ های موجود برای هر سرفیس را شرح خواهیم داد .

سرفیس بوک 1

سرفیس بوک 1 فقط دارای صفحه نمایش 13.5 اینچی است و نسخه 15 اینچی ندارد اگر میخواهید سرفیس بوک 15 اینچی را داشته باشید باید نسل بعدی سرفیس بوک یعنی 2 و 3 را خریداری کنید .

کانفیگ های موجود برای surface book 1 هنگام خرید سرفیس بوک 1 موارد زیر هستند :

( cpu = Intel Core i5-6300U ) – ( گرافیک = Intel HD Graphics 520 ) – ( رم = 8 گیگ ) – ( حافظه = 128 گیگ / 256 گیگ یا 512 گیگ ssd )

( cpu = Intel Core i7-6600U ) – ( گرافیک = Intel HD Graphics 520 ) – ( رم = 16 گیگ ) – ( حافظه =512 گیگ ssd )

( cpu = Intel Core i5-6300U ) – ( گرافیک = Intel HD Graphics 520 + Nvidia GeForce 940M 1 GB ) – ( رم = 8 گیگ ) – ( حافظه = 256 گیگ ssd )

( cpu = Intel Core i5-6300U ) – ( گرافیک = Intel HD Graphics 520 + Nvidia GeForce 940M 1 GB ) – ( رم = 16 گیگ ) – ( حافظه = 512 گیگ ssd )

( cpu = Intel Core i7-6600U ) – ( گرافیک = Intel HD Graphics 520 + Nvidia GeForce 965M 2 GB ) – ( رم = 8 گیگ ) – ( حافظه = 256 گیگ ssd )

( cpu = Intel Core i7-6600U ) – ( گرافیک = Intel HD Graphics 520 + Nvidia GeForce 965M 2 GB ) – ( رم = 16 گیگ ) – ( حافظه = 512 گیگ یا 1 ترابایت ssd )

سرفیس بوک 2

از بسیاری جهات ، سرفیس بوک 2 مایکروسافت 15 اینچی از مک بوک پرو پیشی گرفته و به صرفه ترین قیمت را ارائه می دهد . همه ویژگی های خوب سریفس بوک یک را دارد و با یک لولا Dynamic Fulcrum ارتقا یافته و همچنین یک صفحه نمایش بزرگتر با ضخامت باریک تر ، ارتقا یافته است . متاسفانه این پیشرفت ها افزایش قیمت نیز دارند و قیمت سرفیس بوک 2 نوع 15 اینچی گرانتر است .

سرفیس بوک 2 نوع 15 اینچی بسیار نازک و سبک تر طراحی شده و به جرات میتوان گفت بدون کیبورد سبک ترین تبلت موجود در بازار است .

با وجود کیبورد جدید و منحصر به فرد surface book 2 تجربه تایپ کردن با سرفیس بوک 2 فوق العاده است .

وب کم 1080p و دوربین پشتی و میکروفون ارتقا یافته یک استودیو کنفرانس حرفه ای را برای شما فراهم می کنند .

وضوح صفحه نمایش تنها در برابر لپ تاپ های 4K ضعیف است در حالی که طیف رنگی P3 اپل از نظر رسانه های حرفه ای ممکن است بهتر از پنل مایکروسافت باشند اما ما تفاوت زیادی بین این دو از نظر تولید رنگ نمی بینیم .

علاوه بر این ، اتصال و جدا کردن تبلت از کیبورد سرفیس به همان سرعتی است که از یک دستگاه بسیار گران قیمت انتظار می رود . چه در حالت تبلت باشد و چه به لپ تاپ برگردد ، کمتر از یک ثانیه طول خواهد کشید .

کانفیگ های موجود برای surface book 2 هنگام خرید سرفیس بوک 2 موارد زیر هستند :

برای صفحه نمایش 13.5 اینچی

( cpu = i5-7300U 2.6 to 3.5 GHz ) – ( گرافیک = Intel HD Graphics 620 ) – ( رم = 8 گیگ ) – ( حافظه = 128 گیگ یا 256 گیگ ssd )

( cpu = i5-8350U 1.7 to 3.6 GHz ) – ( گرافیک = Intel HD Graphics 620 ) – ( رم = 8 گیگ ) – ( حافظه = 128 گیگ یا 256 گیگ ssd )

( cpu = i7-8650U 1.9 to 4.2 GHz ) – ( گرافیک = Intel 620 + 2 gb nvidia gtx 1050 ) – ( رم = 8 گیگ ) – ( حافظه = 128 گیگ یا 256 گیگ ssd )

( cpu = i7-8650U 1.9 to 4.2 GHz ) – ( گرافیک = Intel 620 + 2 gb nvidia gtx 1050 ) – ( رم = 16 گیگ ) – ( حافظه = 512 گیگ یا 1 ترابایت ssd )

برای صفحه نمایش 15 اینچی

( cpu = i5-8350U 1.7 to 3.6 GHz ) – ( گرافیک = Intel HD Graphics 620 ) – ( رم = 16 گیگ ) – ( حافظه = 256 گیگ / 512 گیگ یا 1 ترابایت ssd )

( cpu = i7-8650U 1.9 to 4.2 GHz ) – ( گرافیک = Intel 620 + 6 gb nvidia gtx 1060 ) – ( رم = 16 گیگ ) – ( حافظه = 256 گیگ / 512 گیگ یا 1 ترابایت ssd )

سرفیس بوک 3

سرفیس بوک 3 ثابت می کند که چقدر لپ تاپ ها طی چند سال گذشته پیشرفت داشته اند . نسخه قبلی surface book یعنی سرفیس بوک 2 ، نه تنها یک مدعی قوی برای مک بوک پرو بود ، بلکه از لحاظ ظرافت و کیفیت نیز عملاً بی رقیب بود . از آن زمان بازار لپ تاپ تغییر کرده است ، تعداد زیادی از لپ تاپ های ممتاز با قطعات چشمگیر و ویژگی های پیشرفته برای جلب توجه تلاش می کنند . با این حال ، خط سرفیس بوک به لطف بوک 3 توانسته همچنان بی رقیب بماند .

سرفیس بوک 3 تمامی ویژگی های نسل قبل خود را به ارث برده با این تفاوت که بخش سخت افزار اصلی ارتقا پیدا کرده و به روز شده است

صفحه کلید Surface Book 3 دارای دو پورت USB 3.1 Gen 2 Type-A ، یک پورت USB 3.0 USB 3.1 Gen 2 USB و یک پورت Surface Connect است که برای شارژ و اتصال به همدیگر استفاده می شود و در صورت قطع اتصال سرفیس بوک 3 از پایه صفحه کلید ، پورت Surface Connect دیگری را در زیر دستگاه به همراه جک 3.5 میلی متری در طرف دیگر سرفیس بوک 3 پیدا خواهید کرد که از طریق ان میتوان تبلت را جداگانه شارژ کرد .

در بالای صفحه یا کناره دستگاه در حالت تبلت ، دو دکمه را مشاهده خواهید کرد. کوچکتر از آنها یک دکمه روشن/خاموش و قفل و دکمه بلند فقط یک دکمه تنظیم صدا است.

کانفیگ های موجود برای surface book 3 هنگام خرید سرفیس بوک 3 موارد زیر هستند :

برای صفحه نمایش 13.5 اینچی

( cpu = i5-1035G7 1.2 to 3.7 GHz ) – ( گرافیک = Intel Iris Plus ) – ( رم = 8 گیگ ) – ( حافظه =256 گیگ ssd )

( cpu = i7-1065G7 1.3 to 3.9 GHz ) – ( گرافیک = intel iris plus + 4gb Nvidia GeForce GTX 1650 ) – ( رم = 16 گیگ ) – ( حافظه = 256 گیگ ssd )

( cpu = i7-1065G7 1.3 to 3.9 GHz ) – ( گرافیک = intel iris plus + 4gb Nvidia GeForce GTX 1650 ) – ( رم = 32 گیگ ) – ( حافظه = 512 گیگ یا 1 ترابایت ssd )

برای صفحه نمایش 15 اینچی

( cpu = i7-1065G7 1.3 to 3.9 GHz ) – ( گرافیک = intel iris plus + 6gb Nvidia GeForce GTX 1660 ) – ( رم = 16 گیگ ) – ( حافظه = 256 گیگ ssd )

( cpu = i7-1065G7 1.3 to 3.9 GHz ) – ( گرافیک = intel iris plus + 6gb Nvidia GeForce GTX 1660 ) – ( رم = 32 گیگ ) – ( حافظه = 512 گیگ / 1ترابایت یا 2 ترابایت ssd )

( cpu = i7-1065G7 1.3 to 3.9 GHz ) – ( گرافیک = intel iris plus + 6gb Nvidia Quadro RTX 3000 ) – ( رم = 32 گیگ ) – ( حافظه = 512 گیگ یا 1ترابایت ssd )

توجه » نکته بسیار مهم این است که گرافیک nvidia در قسمت کیبورد است و برای استفاده از ان حتما باید کیبورد به سرفیس بوک وصل باشد در غیر این صورت اصلا کار نخواهد کرد و این موضوع برای همه سرفیس بوک ها صادق است .

تبلت سرفیس بوک خود دارای باتری مجزا است و وقتی از کیبورد جدا کنید باز هم کار می کند و خود کیبورد سرفیس بوک هم دارای باتری اختصاصی خود است و به تنهایی قابل شارژ است پس هنگام شارژ سرفیس بوک به دو صورت میتوانید سرفیس را شارژ کنید اول کیبورد را به سرفیس وصل کنید و کیبورد را به شارژ وصل کنید که در این صورت هم تبلت هم کیبورد با هم شارژ میشوند و راه دیگر اینکه هز کدام را جدا به شارژ بزنید تا شارژ شوند .

مشخصات سرفیس بوک 1 -2 -3
برند
مایکروسافت سرفیس بوک 1 -2- 3 | microsoft surface book 1 – 2 – 3
ابعادفقط تبلت (31.24 × 22.02 × 0.76 ) – تبلت با کیبورد حدود (31.2 × 23.2 × 2.3 ) سانتی متر
وزن
0.7 الی 0.8 کیلو گرم برای تبلت – با کیبورد 1.6 الی 1.9 کیلو گرم
حافظه ذخیرده سازی
128 گیگابایت ، 256 گیگابایت ، 512 گیگابایت ، 1ترابایت ، 2 ترابایت
صفحه نمایش
صفحه نمایش: 13.5 اینچ PixelSense و 15 اینچ PixelSense
وضوح صفحه نمایش: برا ی15 اینچ ( 3240*2160 ) برای 13.5 اینچ ( 3000*2000 ) ppi نسبت ابعاد: 3: 2 لمس: 10 نقطه چند لمسی
حافظه
8 گیگابایت – 16 گیگابایت یا 32 گیگابایت
کش
4 مگابایت
پردازنده cpu

Intel Core i5-6300U / Intel Core i7-6600U

Intel Core i5-7300U / Intel Core i5-8350U / Intel Core i7-8650U

Intel Core i5-1035G7 / Intel Core i7-1065G7

گرافیک

Intel HD Graphics 520 / Intel HD Graphics 620 / Intel Iris Plus

Nvidia GeForce 940M 1 GB / Nvidia GeForce 965M 2 GB

nvidia gtx 1060 / nvidia gtx 1050

Nvidia GeForce GTX 1650 / Nvidia GeForce GTX 1660 / Nvidia Quadro RTX 3000

امنیت
چیپ TPM برای امنیت سازمانی و حفاظت از ورود به سیستم Windows Hello1
نرم افزار
Windows 10 pro 64 bit
سنسورها
سنسور نور محیط – ژیروسکوپ – شتاب سنج – مغناطیس سنج – Hall effect
عمر باتریبیش از 15 ساعت از نوع Lithium Polymer
دوربین ، فیلم و صدادوربین ورود به سیستم Windows Hello (رو به جلو) 5.0 مگاپیکسل دوربین جلویی با فیلم 1080p HD 8.0 مگاپیکسل دوربین فوکوس خودکار عقب با ویدئو 1080p HD میکروفون استریو بلندگوهای استریو با Dolby® Audio ™ Premium
Wireless شبکه
شبکه بی سیم 802.11ac Wi-Fi IEEE 5 802.11a/b/g/n سازگار با فناوری بلوتوث بی سیم 4.2
پورت ها
USB-3 دو عدد
Mini DisplayPort
Surface Connect
Surface Keyboard connector
NFCusb-c در بوک 3
رنگ
پلاتینیوم ( نقره ای )
شارژر مناسب65 وات فست شارژ , 45 وات شارژ معمولی

در رابطه با سرفیس بوک 3 باید گفت که در حال حاضر قطعاًت موجود در ان جمعا یک پردازنده گرافیکی با قابلیت بازی است ، اما واقعاً چیزی نیست که ما برای بازی با وضوح اصلی توصیه کنیم . GTX 1660 Ti ، همراه با پردازنده سری U کم قدرت ، تنها 36 فریم بر ثانیه را در Metro Exodus با رزولوشن 1080p مدیریت می کند ، چه برسد به این که بازی در رزولوشن 4K اجرا و بازی کنید .

مایکروسافت ادعا می کند سرفیس بوک 3 یک دستگاه آماده برای بازی است و در بیشتر موارد اشتباه نیست . با این حال یک هشدار وجود دارد – شما باید رزولوشن بازی ها را به 1080p کاهش دهید تا یک تجربه خوب داشته باشید . در همین حال ، Surface Book 3 دارای 32 گیگابایت رم است که برای اکثر کاربران روزمره بسیار اضافی است با این حال ، فوتوشاپ کاران عکس و تدوین گران ویدئو این حافظه را کامل نیاز دارند و GTX 1660 Ti بدون شک به آن ها کمک می کند .

طول عمر باتری سرفیس بوک به دلیل اینکه 2 تا هستند و باتری داخلی اصلی و باتری کیبورد فرعی است بسیار بیشتر از هر لپ تاپ و سرفیس دیگری است و میزان شارژ دهی سرفیس بوک به نسبت سرفیس های سری پرو و … بسیار بالا تر است .

surface book 1 و surface book 2 هر دو دارای نسخه pro ویندوز 10 هستند اما surface book 3 دارای ویندوز 10 نسخه home است مگر اینکه کابر هنگام خرید درخواست نسخه pro ویندوز 10 برای سرفیس را داشته باشد .

دوربین سرفیس بوک در هر سه نسخه 8 مگاپیکسل برای دوربین پشتی و 5 مگاپیکسل برای دوربین سلفی است .

قیمت سرفیس بوک

با اینکه مدت زیادی از عرضه سرفیس بوک می گذرد و در این مدت نسخه های جدید سرفیس از جمله سرفیس لپ تاپ هم معرفی شده اند اما با این حال مایکروسافت سرفیس بوک جایگاه خود را دارد و میراثی را ایجاد کرده است که همچنان بر دنیای رایانه ها تأثیر می گذارد .

قیمت سرفیس بوک 2 با مشخصات پایه نسبت به زمان عرضه اولیه آن بسیار کم است و می توانید با قیمت 1،199 دلار سرفیس بوک 2 را بخرید با مقایسه ان در می یابید که قیمت سرفیس بوک 2 ازران است و بسیار به صرفه است برای خرید . البته چون نسخه سرفیس بوک 3 وارد بازار ها شده دیگر سرفیس بوک 2 اکبند را نمی توانید پیدا کنید برای همین سرفیس بوک 2 استوک یا دست دوم را باید خریداری کنید .

اما ، چون فروش و خرید سرفیس بوک 1 مدتیه متوقف شده میتوانید سرفیس بوک 1 استوک کارکرده را بخرید یا نسخه جدید سرفیس بوک یعنی بوک 2 را جایگذین کنید با این کار می توانید مقدار زیادی از هزینه های خود را کاهش دهید .

بسته به کانفیگ ها مختلف هر نسخه از سرفیس قیمت سرفیس بوک فرق می کند و هرچه مشخصات سخت افزاری بالاتری از surface book را انتخاب کنید قیمت سرفیس بوک به همان اندازه افزایش خواهد یافت

 

از میان 3 نسخه سرفیس قیمت سرفیس بوک 1 استوک از همه ارزان تر است . این سرفیس برای افرادی که کارهای زیاد سنگینی انجام نمی دهند و در حد کارهای روزمره و وبگردی وکارهای ساده فوتوشاپ مناسبه و با نصب کیبورد گرافیک دار ان میتوان تا حد بیشتری از ان بهره برد .

سرفیس بوک 2 با مشخصات بالاتری که عرضه کرده دسترسی شما را برای انجام کارهای سنگین تر باز می کند از جمله تدوین ویدیو یا اجرای بی نقص برنامه های گرافیکی مثل 3d max یا اتوکد . قیمت surface book 2 بیشتر است و پیشنهاد ما خرید سرفیس بوک 2 استوک با قیمت ارزان تر است که بسیار به صرفه می باشد .

سرفیس بوک 3 یک لپتاپ / تبلت ظریف است با قدرت پردازش گرافیکی و محاسباتی خشن که جز دسته لپ تاپ های قدرتمند دسته بندی می شود . اگر می خواهید کارهای سنگین و بازی های ویدیو انجام دهید سرفیس بوک 3 با کیبورد سطح بالا بهترین گزینه خواهد بود و هر کاری را بی نقص و بدون لگ انجام خواهد داد . البته در قیمت سرفیس بوک 3 بالا است به همین دلیل بهتره با خرید surface boo 3 استوک یا خرید بوک 2 در هزینه های خود صرفه جویی کنید .

 

اما اگر میزان هزینه ای که می خواهید برای سرفیس بوک انجام دهید انقد بالا نیست که بخواهید surface book نو و اکبند بخرید میتوانید با خرید سرفیس بوک 1 استوک یا surface book 2 استوک یا سرفیس بوک 3 دست دوم کارکرده به میزان قابل توجهی در میزان هزینه های خود صرفه جویی کنید .

 

اگر نمی دانید قیمت سرفیس بوک استوک چند است یا جایی برای خرید سرفیس بوک استوک نمی شناسید وبسایت نوژینو همه نسخه های سرفیس بوک با کانفیگ های مختلف را دارد که میتوانید به راحتی درلیست محصولات استوک سایت دنبال قیمت سرفیس بوک استوک 1 یا 2 یا 3 بگردید که سرفیس استوک اروپا هستند همچنین می توانید با تماس با کارشناسان و بخش فروش سایت اخرین و بروزترین قیمت سرفیس بوک ها را استعلام کنید .

 

دانلود لیست قیمت لپ تاپ استوک نوژینو

 

خرید سرفیس بوک

بی شک انتخاب یک فروشگاه مورد تایید با سابقه که محصولاتش دارای گارانتی باشد اولین قدم برای خرید هر محصولی از ان است برای خرید سرفیس بوک هم فروشگاهی که محصولاتش دارای گارانتی و ضمانت بازگشت وجه باشد باید اولین قدم در انتخاب ان فروشگاه باشد .

فروشگاه نوژینو به عنوان بزرگترین وارد کننده لپتاپ های نو و استوک کارکرده به صورت واردات مستقیم و بدون واسطه از اروپا و امریکا توانسته محصولات را با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت به دست مشتریان برساند و به عنوان گارانتی محصولات 7 روز ضمانت کالا برای همه محصولات صادر کند تا در صورت هر گونه نارضایتی بازگشت وجه بی قید و شرط داشته باشید .

برای خرید هر نوع سرفیس بوک که می خواهید می توانید از طریق وبسایت nozhino اقدام کنید . تمام سرفیس های ما سرفیس استوک اروپا هستند و محصول اصلی و دارای کمترین خط و خش و ضربه می باشند .

لیست خرید surface book های سایت به شرح زیر است :

خرید سرفیس بوک 1

خرید سرفیس بوک 2

خرید سرفیس بوک 3

هر کدام از این نسخه ها دارای کانفیگ های مختلف می باشند که برای قیمت گیری هر کدام میتوانید به لیست زیر مراجعه یا با ما تماس بگیرید .

 

برای خرید سرفیس استوک اروپا و هر لپتاپ و محصول استوک دیگری میتوانید ابتدا لیست قیمت محصولات را مشاهده کنید سپس برای خرید با کارشناسان ما در تماس باشید از طریق راه های ارتباطی زیر

خرید لوازم جانبی و قطعات سرفیس بوک

هر شرکتی همراه با معرفی محصول خود یک سری لوازم جانبی و قطعات اضافی را معرفی می کند تا کارایی محصول را افزایش دهد و بتوان اسانتر از ان استفاده کرد . لوازم جانبی سرفیس هم ان دسته از لوازمی هستند که همرا سرفیس بوک معرفی شدند و برای استفاده بهتر از سرفیس بوک وجود این لوازم جانبی ضروری می باشند

از جمله لوازم جانبی اصلی سرفیس کیبورد سرفیس بوک و قلم سرفیس بوک هستند علاوه بر انها لوازم جانبی دیگری وجود دارند که از سری های قبلی و اولیه سرفیس موجود می باشند مثل ( ماوس ارک سرفیس – سرفیس دیال – محافظ صفحه نمایش – داک سرفیس – Wireless Display Adaptor و ….. ) که این لوازم جانبی با همه سرفیس ها سازگار هستند و بدون نقص با همه مچ می شوند .

کیبورد سرفیس بوک

کیبورد سرفیس بوک اختصاصی است و تنها با سری بوک کار می کنند یعنی سوکت ها و وردی های ان تنها در تبلت سرفیس بوک وجود دارد و فقط در ان قابل استفاده است .

جالبی کیبورد سرفیس این است که میتوان هر کیبورد بوک را به سرفیس بوک دیگر وصل کرد و بدون مشکل کار می کنند و هر وقتی نیاز به ارتقا داشتید می توانید کیبورد سرفیس جدیدی جداگانه خریداری کنید و به تبلت خود وصل کنید .

برای خرید کیبورد سرفیس بوک جداگانه می توانید با سایت نوژینو تماس بگیرید و اخرین قیمت هر کانفیگ ان را از کارشناسان ما جویا شوید .

قلم سرفیس بوک

از دیگر لوازم جانبی ضروری سرفیس بوک قلم سرفیس است که از سری پرو سرفیس موجود است و با هر نسخه از سرفیس فقط با نزدیک کردن ان به صفحه نمایش مچ میشود و اماده کار خواهد بود .

قلم سرفیس تا سال 2020 دارای 2 نسخه است که نسخه دوم ارتقا یافته نسخه اول است و با سرفیس پرو 4 معرفی شده و هم از نظر سخت افزاری و هم از نظر نرم افزاریی و کارایی ارتقا یافته است .

اما به سرفیس پرو 8 هم نسخه ای دیگر از قلم سرفیس معرفی شد که بسیار پیشرفته است که کار با ان همانند یک قلم است که بر روی کاغذ می نویسد .

تمام قلم های سرفیس با سرفیس بوک کار خواهند کرد اما بهترین کارایی و عملکرد را یقینا با نسخه خود خواهند داشت چون سخت افزار تبلت هم باید کامل از ان پشتیبانی کند نه صرفا فقط بشه با ان در حد معمولی کار کرد .

قلم سرفیس بوک برای هر طراح یا نقاش دیجیتالی ضروری است و یکی از اقلامی است که حتما باید داشته باشد تا هم طراحی بهتری داشته باشد هم سریعتر کارها را انجام دهد .

قطعات سرفیس بوک

لازمه تعمیر یا تعویض قطعات فرسوده هر محصولی موجود بودن قطعات خرد و درشت ان است برای سرفیس بوک هم شما به هر دلیلی ممکنه به قطعات ان نیاز داشته باشید و باید منبع اصلی و مرجع برای قطعات سرفیس بوک داشته باشید که خوشبختانه وبسایت نوژینو با دسترسی مستقیم و نامحدود به نمایندگی ها و شرکت های سازنده محصول این بستر را فراهم ساخته تا کاربران surface book بدون دغدغه به تمام قطعات ریز و درشت سرفیس بوک دسترسی داشته باشند .

خرید قطعات لپتاپ و کامپیوتر سایت نوژینو

از جمله قطعات سرفیس بوک میتوان به ( صفحه نمایش سرفیس بوک 1 2 3 – باتری سرفیس بوک – باتری کیبورد سرفیس بوک – انواع فلت ها – چسب دور فریم – برد سرفیس بوک – هارد مخصوص – سوکت شارژ – سوکت هدفون – دکمه های پاور و وولوم و …. ) اشاره کرد .

کاربران عادی – تعویض کاران و تعمیرکاران بدون محدودیت میتوانند هر قطعه از سرفیس بوک را از سایت سفارش دهند و نگران تامین قطعات سرفیس بوک نباشند . نحوه تامین قطعات سرفیس بوک به این صورت است که اگر قطعه مورد نظر در انبارهای مجموعه موجود نباشد با ثبت سفارش در مدت 20 الی 25 روز قطعه مورد نظر از منابع اروپایی تامین خواهد شد .

برای سفارش قطعات سرفیس بوک با کارشناسان مجموعه از طریق راه های ارتباطی زیر در تماس باشید

ارتباط با نوژینو

تعمیرات تخصصی سرفیس بوک

اگر سرفیس بوک تان آسیب دیده و نمی دانید که چه کاری انجام دهید؛ سایت nozhino همراه شماست . این مجموعه، یک تیم فوق تخصصی تعمیرات سرفیس است؛ که با تعمیرکارن خبره و با سابقه حداقل هر کدام ده ساله در حوزه تعمیرات تخصصی انواع لپ تاپ و کامپیوتر و علی الخصوص سرفیس ، شما را در این مسیر تنها نمی گذارد.

ما یک تیم حرفه ای از بهترین تکنسین های تعمیرات سرفیس را همراه خود داریم که در تلاش هستیم تا سرفیس بوک های آسیب دیده را با بالاترین کیفیت تعمیر کند.

خدمات تعمیراتی نوژینو بسیار گسترده و متنوعی است و تعمیرات به صورت تخصصی در بخش های سخت افزاری و نرم افزاری انواع سرفیس / تبلت / لپ تاپ و کامپیوتر انجام می شود . هدف اصلی ما رضایت مشتری است از این رو برای آسودگی خیال شما عزیزان دو نکته را یاد آور می شویم

  • تمامی خدمات تعمیرات، با دو هفته ضمانت و گارانتی انجام می شود
  • نحوه ارسال و دریافت سرفیس بوک هم می تواند به صورت حضوری باشد و هم با پست انجام شود

نوژینو ، در خصوص تعمیرات انواع برند لپ تاپ و تبلت و pc فعالیت می کند و انواع مشکلات لپ تاپهای اداری , گیمینگ , صنعتی و … را برطرف می کنند.

 

مجموعه ما انواع مشکلات سخت افزاری سرفیس بوک را عیب یابی کرده و تعمیرات آن را انجام می دهد . در این بخش مجموعه خدمات بخش سخت افزاری نوژینو را معرفی کرده ایم.

تعمیرات سخت افزاری سرفیس بوک

از جمله تعمیرات سخت افزاری سرفیس بوک که ما انجام میدهیم شامل :

  • تعمیر پاور
  • تعمیر بُرد سرفیس
  • تعویض فلت
  • تعویض رم و هارد
  • تعویض دوربین و اسپیکر
  • تعمیر/تعویض باتری و شارژر سرفیس
  • تعویض صفحه نمایش و تاچ و ال سی دی سرفیس بوک با کمترین هزینه
  • تعمیر مشکلات خنک‌کنندگی سیستم فن، هیت‌سینک
  • تعمیر مشکلات سخت‌افزاری قلم سرفیس
  • تعویض پایه سرفیس بوک
  • تعویض بدنه
  • تعویض فن
  • تعویض کابل شارژر سرفیس
  • تعویض همه سوکت ها
  • تعمیرات شارژر سرفیس
  • و…..

هرگونه اسیب و صدمه فیزیکی در اثر افتادن , اب خوردن و شکستن سرفیس بوک قابل تعمیر هست .

هرکدام از تعمیرات سخت افزاری نیاز به باز کردن سرفیس بوک دارد که کاری به شدت حساس است پس اگر قصد ( تعویض باتری سرفیس بوک 1 2 3 , تعویض ال سی دی سرفیس بوک , مشکل صدای فن سرفیس , شارژ نشدن سرفیس و …. ) را دارید حتما پیش یک تعمیر کار متخصص بروید .

از جمله سایر مشکلات سرفیس بوک :  مشکل شارژر سرفیس , مشکل تاچ سرفیس بوک , زرد شدن صفحه سرفیس می باشد .

 

تعمیرات نرم افزاری سرفیس بوک

رفع مشکلاتی مانند هنگ کردن و بالا نیامدن دستگاه، آپدیت نرم افزار و نصب آن ها، آپدیت سیستم عامل , کالیبره کردن باتری و سخت افزار سرفیس , … از جمله خدماتی هستند که در قسمت تعمیرات نرم افزاری سرفیس به مشتریان ارائه می شوند.

علاوه بر این موارد اگر شما نیاز به مشاوره رایگان برای سرفیس دارید یا میخواهید نرم افزار های تخصصی را نصب یا اپدیدت کنید میتوانید به ما مراجعه کنید یا سرفیس خود را برای ما بفرستید و مشکلات را راه انلاین به ما بگید تا حل کنیم

از جمله خدمات نرم افزاری ارائه شده دیگر برای سرفیس بوک در کلینیک تعمیراتی نوژینو نصب و کرک هر نوع برنامه و هرگونه مشکل در اجرا یا دانلود و نصب نرم افزار ها است .

 

هزینه تعمیر سرفیس بوک

هزینه تعمیرات سرفیس بوک بستگی به مشکلات دستگاه شما و نوع ابزار و وسایلی دارد که تعمیرکاران استفاده می کنند .

در کلینیک تعمیرات نوژینو بهترین متخصصین تعمیرات سرفیس حاضر هستند تا علاوه بر مشاوره رایگان مشکل دستگاه شما را تا حد ممکن به صورت تلفنی و انلاین حل کنند و هزینه تعمیر سرفیس بوک را پیش از تعمیر تخمین بزنند .

اگر مشکلات دستگاه شما مربوط به تاچ و صفحه نمایش باشد هزینه تعمیر سرفیس بوک در این صورت بستگی به نوع تعمیر یا تعویض تاچ و ال سی دی از 2 میلیون تومان  تا 8 میلیون تومان متفاوت است

اگر بخواهید تعویض قطعه یا ارتقا سخت افزاری انجام دهید در این صورت هزینه تعمیر سرفیس بوک برابره با قیمت قطعه مورد نظر + 1 میلیون و 500 هزار اجرت تعمیر کار

 

برای فهمیدن دقیق هزینه تعمیر سرفیس بوک با کارشناسان ما تماس بگیرید .

 

تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر تخصصی نوژینو

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه