خرید سرفیس دوئو اکبند و استوک دست دوم قیمت ارزان – surface duo 1 2

مایکروسافت سرفیس دوئو  Microsoft Surface Duo یک گوشی هوشمند اندرویدی با صفحه لمسی تاشو است که توسط مایکروسافت ساخته شده است و اولین گوشی تاشو مایکروسافت تحت عنوان سرفیس تاشو می باشد .

مایکروسافت سرفیس دوئو نسخه اول آن در اکتبر 2019 معرفی شد و به طور رسمی در 10 سپتامبر 2020 عرضه شد . سرفیس دوئو اولین دستگاه مایکروسافت هست که سیستم عامل ویندوز بر روی ان نصب نیست و با سیستم عامل اندروید بالا میاد همچنین اولین گوشی هوشمند مایکروسافت از زمان انحلال مایکروسافت موبایل و پلتفرم ویندوز فون می باشد .

جالبه بدونید که هنگام معرفی سرفیس دوئو مایکروسافت از معرفی کردن ان به عنوان تلفن همراه ( موبایل ) خودداری کرد و ان را به عنوان نسلی از سرفیس مخصوص مایکروسافت معرفی کرد

Microsoft Surface Duo یک تلفن همراه با دو نمایشگر تاشو است . این محصول زیر مجموعه محصولات سرفیس مایکروسافت قرار می گیرد که تا به حال دارای لپ تاپ، تبلت و هدفون بود  .

 

سرفیس دوئو چیست ؟

مایکروسافت سرفیس دوئو  Microsoft Surface Duo یک موبایل اندرویدی ساخت شرکت مایکروسافت است با دو نمایشگر 5.6 اینچی OLED با نسبت تصویر 4:3 و زمانی که از هم باز می شود یک صفحه نمایش 8.1 اینچی با نسبت تصویر 3:2 و نمای کلی 2700×1800 تشکیل می دهند .

بنابراین به محض روشن کردن Surface Duo به میلیون‌ها برنامه موجود در فروشگاه Google Play دسترسی خواهید داشت . با این حال، بیشتر این برنامه‌ها برای فرمت منحصربه‌فرد دو صفحه‌نمایش Duo بهینه‌سازی نشده اند اما همه برنامه ها به درستی اجرا می شوند .

لولای 360 درجه سرفیس دوئو به دستگاه اجازه می دهد تا در چند حالت بتوان از ان استفاده کنید ، از باز شدن کامل به عنوان یک صفحه نمایش صاف و بزرگ ، حالت افقی که در آن یکی از صفحه ها به صفحه کلید مجازی تمام صفحه تبدیل می شود ، و اگر یکی از صفحه ها را به عقب ببرید به گوشی معمولی تبدیل میشود در اندازه معمولی .

Microsoft Surface Duo با تمامی قلم های ساخت شرکت مایکروسافت سازگار است و از سال 2014 تا 2021 که سه قلم برای سرفیس ریلیز شده همه انها با سرفیس دوئو سازگار هستند .

Surface Duo از تراشه Qualcomm Snapdragon 855 با 6 گیگابایت رم استفاده می کند . مایکروسافت اظهار داشت که با کوالکام برای بهینه سازی دستگاه برای انجام چند کار همزمان کار کرده است . این دستگاه دارای دو باتری با ظرفیت کل 357 میلی آمپر ساعت است که بین دو صفحه تقسیم شده است یعنی هر صفحه نمایش باتری خود را دارد . Surface Duo نسخه یک ان در مدل هایی با 128 و 256 حافظه حافظه داخلی غیر قابل ارتقا به فروش می رسد .

Surface Duo دارای یک باتری 3577 میلی آمپر ساعتی است که برای دستگاهی که نیاز به دو صفحه نمایش دارد کمی کوچک به نظر می رسد. این یک مصالحه ضروری بود که دستگاه را به همان شکلی که هست حفظ کنیم، و خوشبختانه، عمر باتری آنقدرها هم بد نیست. دیوید متوجه شد که عمر باتری Surface Duo تقریباً متوسط است. این فوق العاده نیست، اما وحشتناک هم نیست، با حدود 5.5 ساعت زمان روشن شدن صفحه نمایش.

سرفیس دوئو دارای یک شارژر 18 واتی است که آن را نسبتاً سریع شارژ می کند . اما متأسفانه Surface Duo از شارژ بی سیم پشتیبانی نمی کند .

Surface Duo با اندروید 10 و سرویس‌های نرم افزاری موبایل Google ارائه می شود و با برنامه‌های توسعه یافته گوگل و مایکروسافت سازگار است .

نحوه تشخیص و باز کردن برنامه ها در این سیستم اتوماتیک است و هر زمانی صفحه نمایش را به هر حالتی در بیاورید اتوماتیک با ان حالت سازگار می شود همچنین یک نمایشگر می‌تواند برنامه‌های متفرقه را نمایش دهد و در صفحه‌ای دیگر برنامه ای دیگر را باز کنید . مایکروسافت اعلام کرد که API های مرتبط با این قابلیت را به پروژه منبع باز بالادستی اندروید (AOSP) اظافه می‌کند، به طوری که این قابلیت می‌تواند توسط گوشی‌های هوشمند دوگانه و تاشو استفاده شود .

عدم پشتیبانی 5G، و مقدار ناکافی رم برای چند کار با هم در نسخه اول سرفیس duo مورد انتقاد است اما در نسخه جدید ان این مشکل هم حل شده است .

سرفیس دوئو 2

Surface Duo 2 نسل دوم تلفن هوشمند مایکروسافت سرفیس است که به عنوان جانشین و ارتقا یافته نسخه اول سرفیس دوئو که در سال 2020 عرضه شد توسط مایکروسافت در رویداد Surface در 22 سپتامبر 2021 معرفی و عرضه شد و همان ظاهر نسخه قبلی را حفظ کرده .

بدون شک بهترین ویژگی مایکروسافت سرفیس دو فرمت نمایشگر دوگانه تاشو آن است .شما می توانید کل دستگاه را مانند یک کتاب ببندید که از نمایشگرهای 5.6 اینچی داخلی در حین حمل آن محافظت می کند .

دو پنل AMOLED کنار هم عالی به نظر می رسندبا این حال آنها نمایشگرهای 90 هرتزی هستند ، بنابراین نرخ refresh rate معمولی است .

استفاده از Duo و تایپ کردن آن در حالت تک صفحه‌ای آسان‌تر است و جایی که احساس کنید موبایل بزرگی است میتوانید ان را نصف کنید .

نمایشگرها Surface Duo 2 هم از ورودی قلم پشتیبانی می کنند و با تمام قلم های Surface فعلی کار می کنند . قلم باریک سرفیس به صورت مغناطیسی به دستگاه متصل می‌شود و این به دلیل وجود آهنربا در نمایشگرهای Surface Duo است .

surface duo 2 به جای یک دوربین ، سه دوربین عقب (و سنسور ToF) دارد، از شارژ سریع‌تر پشتیبانی می‌کند و باتری بزرگ‌تری دارد .

مشخصات سرفیس دوئو 2 تاشو :

پردازنده کوالکام اسنپدراگون 888
دوربین 12 مگاپیکسلی واید، فوق عریض با لرزشگیر اپتیکال
دو صفحه نمایش 5.8 اینچی OLED 1344 x 1892
نرخ تازه سازس 90 هرتز
اتصال 5G
128 گیگابایت و 512 گیگابایت حافظه داخلی
8 گیگابایت رم (2 گیگابایت بیشتر از نسل اول)

مایکروسافت بیان کرده که تا 3 سال از Surface Duo پشتیبانی کرده و ان را به‌روزرسانی‌ می کند و این بدان معناست در هر زمانی میتوانید به اخرین نسخه اندروید ارتقا پیدا کنید و علاوه بر ان اپدیت هایی برای بهبود عملکرد و کارایی خواهد داشت .

قیمت Surface Duo

قیمت سرفیس دوئو در حال حاضر که به فروش می رسد برای نسخه پایه 1399 دلار است و برای آن دستگاهی با 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی و بدون اسلات کارت microSD برای حافظه قابل ارتقا دریافت می کنید. اگر می خواستید دو برابر این ظرفیت را داشته باشید قیمت سرفیس دوئو به 1499 دلار می رسد .

اما مایکروسافت از ابتدای سال میلادی قیمت سرفیس دوئو 2 را کاهش داده است قبل از عرضه بین المللی گوشی ها به 1000 دلار کاهش یافت و در ماه گذشته باز هم کاهش یافت و قیمت سرفیس دوئو به 649 دلار رسید .

البته این کاهش قیمت برای سرفیس نسخه اول است و شروع قیمت سرفیس دوئو 2 از 1499 دلار است که کاملا عادی است چون مشخصات سخت افزاری ان بسیار بالاتر از سرفیس دوئو 1 است . نه تنها دارای پردازنده سریعتر اسنپدراگون 888 است، بلکه دارای مجموعه ای از ویژگی هایی است که سرفیس Duo اصلی فاقد آن بود، مانند پشتیبانی از Surface Slim Pen 2 و طراحی جدید و همه کاره تر .

برای دریافت قیمت سرفیس دوئو استوک نسخه اول ان و اطلاع از قیمت سرفیس دوئو 2 دست دوم کارکرده استوک یا اکبند می توانید با کارشناسان ما از طریق راه های ارتباطی زیر تماس بگیرید .

قیمت سرفیس دوئو استوک بسیار ارزان و به صرفه تر از اکبند و نو ان است که در سایت نوژینو هر دو مدل ان موجود است .

خرید سرفیس دوئو

اگر قصد خرید سرفیس دوئو گوشی موبایل تاشو مایکروسافت را دارید فروشگاه نوژینو به عنوان بزرگترین وارد کننده محصولات نو و استوک اروپایی جدیدترین محصولات مایکروسافت را از جمله سرفیس دوئو با قیمت ارزان وارد بازار ایران می کند .

برای خرید سرفیس دوئو استوک و نو می توانید با دریافت لیست قیمت یا تماس با کارشناسان ما جهت خرید سرفیس دوئو 1 یا 2 دست دوم و اکبند تماس بگیرید .

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه