مرجع خرید سرفیس پرو 7 و 7 پلاس استوک و اکبند surface pro 7 – فروشگاه اینترنتی نوژینو

سرفیس پرو 7 و پلاس استوک کارکرده و اکبند

استوک
اکبند

microsoft surface pro 7 and 7 plus + stock ( all config ) surface 2020-2021

دسته:
امتیازدهی 5 از 5 در 1 امتیازدهی مشتری
برند: microsoft
آماده ارسال
خرید محصول سرفیس پرو 7 و پلاس استوک کارکرده و اکبند
شناسه محصول: 904

قیمت: مشاهده قیمت

از شما بابت همکاری متشکریم... آیا از قیمت های ما رضایت دارید؟
توضیحات

خرید سرفیس پرو 7 معمولی و پلاس [ تمام کانفیگ ها ] تبلت مایکروسافت - فروشگاه نوژینو

مرجع خرید سرفیس پرو 7 و 7 پلاس با نازلترین قیمت – بزرگترین وارد کننده سرفیس پرو 7 استوک و اکبند در ایران | مشخصات و قیمت روز خرید surface pro 7 با قیمت ارزان

جهت اطلاع از قیمت و موجود بودن تمام کانفیگ ها و خرید سرفیس پرو 7 سیم کارت خور و معمولی دست دوم استوک می توانید در واتساپ مجموعه به شماره 09941138301 پیام بزارید و تماس بگیرد یا در اینستاگرام به ای دی nozhino.ir پیام دهید .

لپ تاپ های پیشنهادی:

لپ تاپ Asus TUF F17 FX706 HEB
لپ تاپ Asus VivoBook K513EA
نظرات
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از فروشگاه نوژینو خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!

قیمت محصول:

مایکروسافت سرفیس پرو 7 جدیدترین محصول در سری طولانی تبلت های 2 در 1 است و از نظر طراحی تغییر چندانی نسبت به نسخه های قبلی خود نداشته است . نه اینکه سرفیس پرو 7 فاقد هیچ گونه پیشرفتی باشد . surface pro 7 دارای مشخصات داخلی به روز شده و پورت USB-C است که بلاخره و پس از انتقاد های فراوان مایکروسافت در سرفیس پرو جدید پورت USB-C را اضافه کرده

ممکنه که مایکروسافت در نهایت یک پورت USB-C را وارد سرفیس پرو 7 کرده باشد اما هیچ چیز دیگری در مورد طراحی سرفیس پرو 7 نسبت به مدل سال های گذشته تغییر نکرده است . ابعاد دستگاه هنوز 11.5 7. 7.9 0. 0.33 اینچ (292 201 201 8 8.5 میلی متر) و وزن آن 770 گرم است .

 

 

مایکروسافت در طراحی چند سرفیس اول خود تغییرات زیادی انجام داد اما طراحی سرفیس پرو در چهار نسخه گذشته کم و بیش ثابت مانده است و اگر سرفیس پرو 7 را در کنار نسخه های قبلی قرار دهید فارغ از تنوع رنگی نمی توانید آنها را در یک نگاه از یکدیگر جدا و تشخیص دهید .

هنگام خرید سرفیس پرو 7 شما حق انتخاب رنگ بین این سه رنگ ( آلومینیومی مشکی و نقره ای مات ) را خواهید داشت که نسبت به نسخه قبلی سرفیس بهتر است و با رنگ های بیشتری عرضه شده است .

صفحه نمایش سرفیس پرو 7 همچنان 12.3 اینچ با رزولوشن 2،736 در 1،824 (267 پیکسل در هر اینچ) و نسبت تصویر 3: 2 عرضه می شود . و تاچ ان همانند نسل های قبلی تیز و پاسخگویی سریع و فوق العاده ای دارد که بسیار چشمگیر است . اما باید گفت باز هم این مشخصات طی چند سال ساخت سری pro سرفیس  تغییر نکرده است و می توانست حداقل از ویژگی هایی مانند HDR در تبلت پرو 7 استفاده کند . و حاشیه ها موجود برای یک تبلت با این قیمت در سال 2019 کمی ضخیم هست .

اگر دنبال کننده پروپاقرص سرفیس مایکروسافت هستید میبینید که تغیرات اساسی ظاهری در سری pro ان طی چندین نسخه ایجاد نشده و از این به بعد هم فک نکنم مایکروسافت تغییری در ساختار ظاهری سرفیس ایجاد کند چون مایکروسافت به محدودیت خود در طراحی اصلی Surface Pro رسیده است و بعید است این شرکت دیگر به هیچ وجه علاقه ای به تغییر سرفیس پرو داشته باشد . البته این نظر شخصیه و ممکنه درست نباشد چون همانطور که میدانید مایکروسافت پدر چرخش 180 درجه است و می بینید که یه روز صبح کل تشکیلاتش رو تغییر میده .

البته نباید تغییرات اساسی سرفیس پرو 7 را نادیده گرفت و نامردیه که بگیم همه چیز ثابت و دست نخورده باقی مانده چون پردازنده جدید اینتل نسل 10 ، گرافیک Iris Plus و Intel Wi-Fi 6 پیشرفت زیادی داشتند و همانطور که می بینید همه ارتقا پیدا کرده اند

تغییر در پردازنده های نسل دهم اینتل انتظار می رفت اما نادیده گرفته نمی شود . این پیشرفت قابل توجهی در عملکرد سرفیسه که مدتی است شاهد آن نبوده ایم . همین امر در مورد گرافیک Intel Iris Plus جدید نیز صدق می کند ، که گرافیک Intel UHD 620 سرفیس پرو 6 را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.

Surface Pro 7 بسیار راحت قابل حمل است در مقابل اما لپ تاپ های مدرن به دلیل حجم و وزن زیاد ادم را کلافه می کنند .

در مورد استفاده از سرفیس پرو هم به عنوان لپ تاپ و هم به عنوان تبلت ، با توجه به طراحی بدون تغییر ان ، مزایا و معایب یکسانی مثل سرفیس پرو های سری قبلی دارد .

طراحی آلیاژ منیزیم ان کیفیت بالایی دارد و یک دستگاه جمع و جور و براق است که به خودی خود ، ظاهر صنعتی رنگ پلاتینی Pro 7 بسیار چشمگیر است .

غیر ممکنه بخواهید سرفیس داشته باشید و بهترین لوازم جانبی سرفیس یعنی کیبورد سرفیس پرو را برای ان نگیرید چون همین کیبورد سرفیس است که تبلت شما را به لپ تاپ تبدیل میکند و ظاهر فوق العاده شیکی به سرفیستان میدهد پس حتما خرید کیبورد سرفیس را در اولویت خرید لوازم ضروری برای سرفیس قرار بدید .

کیبورد سرفیس پرو 7 نسبت به نسخه های قبلی محکم تر و دارای ظاهری بهتری است و این به دلیل وجود مواد اولیه بی نظیر استفاده شده در ان است همچنین پارچه Alcantara بکار برده شده ظاهری بسیار جذاب و به روز به کیبورد سرفیس پرو 7 داده است .

کیبورد سرفیس اهنربایی است و به صورتی طراحی شده که حتی میتوانید بودن جدا کردن ان از سرفیس به پشت سرفیس بچسبانیدش تا سریع به تبلت تبدیل شود .

یه خبر خوب هم برای دارندگان سرفیس پرو 7 این است که surface pro7 کاملا با ویندوز سازگار است و در اپدیدت جدید ویندوز 10 به 11 میتوان ویندوز 11 را روی سرفیس پرو 7 نصب کرد چون تمامی چیپ ها و سخت افزار سرفیس 7 از ان پشتیبانی می کنند و در سایت مایکروسافت ویندوز 11 برای سرفیس 7 توصیه شده و بدون مشکل نصب می شود اما برای سری های قبلی سرفیس نصب ویندوز 11 با مسئولیت کاربر است و در بیشتر سرفیس ها پشتیبانی نمی شود .

سرفیس پرو 7 پلاس

پیام مایکروسافت در معرفی سرفیس پرو 7 پلاس : امروز ، ما خوشحالیم که با معرفی سرفیس پرو 7 پلاس برای کسب و کار ، گام بعدی را در حمایت از مشتریان تجاری و آموزشی خود به اشتراک می گذاریم. و برای کمک به سازمان ها برای از بین بردن شکاف دیجیتالی و فیزیکی در فضاهای ترکیبی امروزی کمک خواهیم کرد

سرفیس پرو 7 پلاس ( surface pro 7 plus ) نسخه کمی ارتقا یافته Surface Pro 7 است که در سال 2021 عرضه شد . سرفیس پرو 7 پلاس که برای مشتریان تجاری و آموزشی طراحی شده است ، از نظر فیزیکی تقریباً شبیه به Surface Pro 7 است ، اما در داخل ارتقا یافته که علاوه بر حذف پردازنده های نسل دهم اینتل سرفیس پرو 7 از آخرین پردازنده های نسل 11 اینتل در سرفیس پرو 7 پلاس استفاده شده

سرفیس پرو 7 پلاس  دارای درایو بوت قابل جابجایی نیز می باشد که این موضوع به متخصصان it دسترسی آسان تری در هنگام تعمیرات و تعویض قطعات سخت افزاری می دهد و همچنین به کاربران با داده های بسیار حساس اجازه می دهد تا بوت درایو سرفیس پرو 7 پلاس را در مکانی جدای از دستگاه اصلی ذخیره کنند .

اگرچه سرفیس پرو 7 Plus برای سازمان های بزرگ با خرید سفارشی طراحی می شود اما کاربران عادی هم از طریق فروشگاه آنلاین مایکروسافت نیز میتوانند ان را سفارش و خریداری کنند

 

فروشگاه اینترنتی nozhino هم به عنوان اولین و تنها وارد کننده سرفیس پرو 7 پلاس استوک دست دوم و اکبند هم اکنون برای سفارش گیری و خرید سرفیس پرو 7 پلاس اماده بوده و مشتریان عزیز با تماس با واحد فروش وبسایت می توانند نسبت به سفارش ان اقدام کنند

 

دانلود لیست قیمت لپ تاپ استوک نوژینو

 

مشخصات سرفیس پرو 7

در کانفیگ پایه سرفیس پرو 7 به شما یک سرفیس با مشخصات یک پردازنده Intel Core i3 (CPU) و 4 گیگابایت حافظه (RAM) و 128 گیگابایت حافظه SSD می دهد .

اما سایر کانفیگ های سرفیس پرو 7 با مشخصات زیر عرضه میشوند :

Intel Core i3 (4 گیگابایت ، 128 گیگابایت)
Intel Core i5 (8 گیگابایت ، 128 گیگابایت)
Intel Core i5 (8 گیگابایت ، 256 گیگابایت)
Intel Core i5 (16 گیگابایت ، 128 گیگابایت)
Intel Core i7 (16 گیگابایت ، 256 گیگابایت)
Intel Core i7 (16 گیگابایت ، 512 گیگابایت)
Intel Core i7 (16 گیگابایت ، 1 ترابایت)

اگر خرید سرفیس پرو 7 پلاس مد نظرتونه این نسخه از سرفیس هم دارای مشخصات سخت افراری متفاوتی است که هنگام خرید باید به ان توجه کنید و surafce pro 7 با مشخصات مورد نظرتون را بگیرید .

برای خرید سرفیس پرو 7 پلاس استوک دست دوم یا اکبند می توانید از فروشگاه نوژینو درخواست دهید تا پس از تایید عکس ها و مشخصات کامل هر محصول برای شما ارسال شود . یا لیست اخرین محصولات موجود در سایت را دانلود و برسی کنید .

مشخصات سرفیس پرو 7
برند
مایکروسافت سرفیس پرو 7 – microsoft surface pro 7 – سرفیس پرو 7 پلاس plus
ابعاد292 mm x 201 mm x 8.5 mm
وزن
i3, i5: (775 g)
i7: (790 g)
حافظه ذخیرده سازی
128 گیگابایت ، 256 گیگابایت ، 512 گیگابایت یا 1 ترابایت
صفحه نمایش
صفحه نمایش: 12.3 اینچ PixelSense وضوح صفحه نمایش: 2736 x 1824 (267 PPI) نسبت ابعاد: 3: 2 لمس: 10 نقطه چند لمسی
حافظه
8 گیگابایت یا 16 گیگابایت یا 4 گیگابایت رم
کش
4 مگابایت
پردازنده cpu
Core i3-1005G1 – Core i5-1035G4 – Core i7-1065G7
گرافیکIntel UHD Graphics (i3) – Intel® Iris Plus Graphics (i5, i7)
امنیت
چیپ TPM برای امنیت سازمانی و حفاظت از ورود به سیستم Windows Hello1
نرم افزار
Windows 10 Home 64 bit – قابل ارتقا به ویندوز 11
سنسورها
سنسور نور محیط ژیروسکوپ شتاب سنج
عمر باتریبیش از 10.5 ساعت از نوع Lithium Polymer
دوربین ، فیلم و صدادوربین ورود به سیستم Windows Hello (رو به جلو) 5.0 مگاپیکسل دوربین جلویی با فیلم 1080p HD 8.0 مگاپیکسل دوربین فوکوس خودکار عقب با ویدئو 1080p HD میکروفون استریو بلندگوهای استریو با Dolby® Audio ™ Premium
Wireless شبکه
شبکه بی سیم 802.11ac Wi-Fi IEEE 6 802.11a/b/g/n سازگار با فناوری بلوتوث بی سیم 5
پورت ها
USB-C
USB-A
microSDXC
Surface Connect
Surface Keyboard connector
3.5mm headphone jack
رنگ
نقره منیزیم – مشکی مات – پلاتینیومی
شارژر مناسب65 وات فست شارژ , 45 وات شارژ معمولی

نسخه ابتدایی به نظر می رسد ضعیف است اما عملکرد دستگاه های رده بالا که ما بررسی کردیم به لطف پردازنده نسل دهم Intel Core i7 و 16 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه SSD NVMe بسیار خوب بود و در بهره وری مشکلی نخواهد بود اما انتظار قدرتمندی برای بازی نداشته باشید .

سرفیس پرو 7 دارای usb-c است اما با این حال از Thunderbolt 3 پشتیبانی نمی کند و پورت Thunderbolt 3 ندارد بنابراین کاربرانی که به دنبال انتقال تعداد زیادی فایل با سرعت هستند عدم وجود این پورت زیاد جالب نیست و باید با سرعت USB استاندارد کار کنند . امروزه لپ تاپ ها و کامپیوتر های جدید حتی به Thunderbolt 4 مجهز هستند و در سرفیس نبود ان کامل حس می شود . این واقعیت که شما فقط دو پورت دارید ممکن است برای کاربرانی که به شدت به لوازم جانبی متکی هستند به خودی خود یک مشکل باشد و برای حل این مشکلات باید از لوازم جانبی بیسیم استفاده کنید مثل ماوس ارک سرفیس
پایه نگهدارنده پشتی سرفیس از اول استفاده همین شکلی بوده که یک لولا کاملاً قابل تنظیم به شما امکان می دهد surface pro 7 را تا 165 درجه و تقریباً مسطح ، بچرخانید ، که هنگام استفاده از قلم برای طراحی یا یادداشت برداری می تواند بسیار مفید واقع شود مدل های اولیه سرفیس دارای یک لولا با تعداد محدودی از نقاط تنظیم هستند اما در surface pro 7 دو لولا کارگذاشته شده و نقاط تنظیم سرفیس نامحدود و ازاد است

صفحه نمایش لمسی این تبلت همچنان 12.3 اینچ بر روی قطر با رزولوشن 2،736 در 1،824 (267 پیکسل در هر اینچ) و نسبت تصویر 3: 2 عرضه می شود. این لمس به اندازه نسل قبلی تیز ، پر جنب و جوش و پاسخگو است ، که قبلاً بسیار چشمگیر بود. اما ، دوباره ، این مشخصات طی سالها تغییر نکرده است و می تواند حداقل از ویژگی هایی مانند HDR و پوشش وسیع رنگ استفاده کند. همچنین ، حاشیه ها برای یک تبلت با این قیمت در سال 2019 بسیار ضخیم هستند.

نکته قابل برسی دیگر در سرفیس پرو 7 میکروفون ارتقا یافته ان است که در حال حاضر ، مایکروسافت میکروفون های استودیوی پرو 7 را با دقت بیشتر هنگام استفاده از کورتانا با صدای شما بهبود بخشیده است .

قیمت سرفیس پرو 7

قیمت سرفیس پرو 7 جدید که در 22 اکتبر عرضه شد . با قیمت 749 دلار یا 799 پوند و 1.249 دلار استرالیا مانند نسخه های قبلی ، بدون کیبورد Type Cover که (129 دلار ، 149 پوند ، 249 دلار استرالیا) و قلم سرفیس پرو 7 با (99 دلار) است عرضه می شود .

با این هزینه ها به نظر نمی رسد که کاربران مایکروسافت با قیمت گذاری ان مشکل داشته باشند و هنگام خرید بخوان به شک بیافتند چون شما یک رایانه همراه بی نقص خواهی داشت که سازنده ان مایکروسافت است و کاربران و فن های مخصوص خود را دارد و کمتر کسی ان را به دست دارد و به نحوی خاص و لاکچری به نظر میاد همانند اپل .

اما با وجود این قیمت ها تا pro 7 وارد ایران می شود قیمت سرفیس پرو 7 تغییر خواهد کرد برای همین برای اطلاع از اخرین و به روزترین قیمت سرفیس پرو 7 استوک یا اکبند با ما در تماس باشید یا لیست اخرین محصولات سایت را دانلود و داخل ان دنبال قیمت سرفیس پرو 7 کارکرده استوک بگردید .

در مجموعه نوژینو سعی بر این است تا محصولات را با حداقل سود به مشتریان عزیز برسانیم و چون به عنوان وارد کننده مستقیم محصولات استوک هستیم بدون واسطه محصولات به دست مشتری خواهد رسید در این میان هم قیمت سرفیس پرو 7 کارکرده را می توانید با قیمت ارزان بیابید و ثبت سفارش کنید .

خرید سرفیس پرو 7

اگر قصد خرید سرفیس پرو 7 را دارید می توانید با انتخاب مشخصات مورد نظر و مدل محصول از فروشگاه نوژینو خرید کنید . همچنین با مراجعه به لیست قیمت محصولات علاوه بر مشاهده و برسی همه قیمت های سرفیس پرو 7 میتوانید سایر محصولات و لپ تاپ های استوک را برسی کنید و قیمت انها را مشاهده کنید .

فروشگاه nozhino علاوه بر سرفیس پرو 7 نو و اکبند انواع سرفیس پرو 7 دست دوم و سرفیس پرو 7 کارکرده استوک را به فروش میرساند و به عنوان بزرگتری سایت فروش محصولات استوک در ایران میتوانید خرید سرفیس پرو 7 کارکرده یا استوک را به ما بسپارید

برای خرید سرفیس پرو 7 استوک یا خرید سرفیس پرو 7 دست دوم با بخش فروش و پشتیبانی سایت تماس بگیرید تا قیمت روز و مراحل خرید سرفیس پرو 7 استوک دست دوم یا اکبند را در اختیارتان بزارند و راهنمایی کنند

توجه کنید که قیمت سرفیس پرو 7 در سایت nozhino کمترین قیمت سرفیس پرو 7 در میان سایر فروشگاه ها و فروشنده های سرفیس است چون ما محصولات را بدون واسطه و مستقیم به دست مصرف کننده ها می رسانیم و معقولانه ترین سود را بر روی محصولات قرار میدهیم تا مشتریان رضایت کامل را از محصولات داشته باشند پس پیش از خرید حتما قیمت سرفیس پرو 6 دست دوم استوک را با سایر فروشنده ها مقایسه کنید .

قطعات سرفیس پرو 7

سرفیس پرو 7 هم مثل سایر تبلت ها و لپ تاپ ها از قطعات ریز و درشتی درست شده که به هر دلیلی ممکنه به قطعات سرفیس پرو 7 نیاز پیدا کنید و بخواهید قطعات سرفیس پرو 7 را تعویض کنید .

از انجا که surface pro 7 یک محصول خاص است و کمتر کسی توان داشتن ان را دارد تامین قطعات سرفیس پرو 7 از روی بردهای اوراقی بسیار سخت هست برای همین باید مستقیم از شرکت مایکروسافت یا نمایندگی های ان باید قطعات سرفیس پرو 7 مورد نظر را تهیه کرد . برای همین فروشگاه نوژینو مفتخر است که به عنوان بزرگترین تامین کننده قطعات سرفیس پرو 7 در ایران هر قطعه ای را که بخواهید برای شما ارسال خواهد کید .

 

خرید قطعات لپتاپ و کامپیوتر سایت نوژینو

فرایند تامین قطعات سرفیس پرو 7 به این شکل است که اگر قطعه مورد نظر در انبار های مجموعه موجود نباشد با ثبت سفارش در مدت 20 الی 25 روز قطعه مورد نظر را وارد کرده و به دست شما خواهیم رساند .

تعمیرکاران – کارشناسان – کاربران و حتی نمایندگی های داخلی می توانند با سفارش هر قطعه از سرفیس پرو 7 در کمترین زمان ممکن قطعه مورد نظر را دریافت کنند

تمامی قطعات این فروشگاه اصلی بود و در صورت نارضایتی ضمانت بازگشت وجه 7 روزه خواهید داشت پس نگران زمان تست و نحوه کارکرد قطعات نباشید .

 

ارتباط با نوژینو

تعمیرات سرفیس پرو 7

کلینیک تخصصی تعمیرات نوژینو مفتخر است که با داشتن گروهی از تعمیرکاران حرفه ای علاوه بر برسی
عیب یابی تخصصی و تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر به طور حرفه ای تعمیر سرفیس پرو 7 را نیز با بیشترین ظرافت و دقت انجام میدهیم .

تعمیر سرفیس پرو 7 دست دوم شامل بخش‌های مختلفی است که تعمیر هر یک نیاز به تخصص بالایی دارد . وقتی شما با ایراد سخت افزاری در لپ تاپ مواجه می‌گردید مانند عدم روشن شدن سرفیس ، تخلیه سریع شارژ باتری سرفیس پرو 7 ، آبی شدن صفحه نمایش سرفیس 7 ، داغ شدن سرفیس سرفیس ، ایجاد سر و صدای زیاد، از کار افتادن کیبورد سرفیس ، خرابی تاچ پد ، کار نکردن تاچ صفحه نمایش ، عدم شارژ باتری و … نیاز به یک مشاوره تخصصی برای تعمیر سرفیس پرو 7 خواهید داشت .

همانطور که می دانید باز کردن سرفیس پرو 7 بسیار کار حساس و تخصصی است که فقط باید توسط متخصصین این ضمینه انجام شود چون هر اشتباهی در باز کردن سرفیس پرو 7 باعث اسیب 100% به صفحه نمایش سرفیس پرو 7 دست دوم یا تاچ و ال سی دی سرفیس تان می شود و از کار می افتد و از انجایی که تعمیر تاچ و ال سی دی سرفیس کار زمان بر و پر هزینه ای است میشه گفت به کلی باید ان را دور بندازید و هزینه بالایی را برای خرید صفحه نمایش سرفیس بپردازید .

اما تعمیرکاران ما با صرف بیشترین دقت و وقت سعی می کنند تا بدون اسیب زدن به هر قطعه ای دیگر مشکلات سرفیس پرو 7 را با نازلترین قیمت و بیشترین کیفیت حل کنند .

تمامی تعمیرات سخت افزاری سرفیس پرو 7 و تعمیرات نرم افزاری ان را از طریق کارشناسان ما می توانید پیگیری کنید همچنین هزینه تعمیرات سرفیس پرو 7 را می توانید جویا باشید که تعمیرات سرفیس پرو 7 در این مجموعه با ارزان ترین قیمت صورت میگیرد .

تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر تخصصی نوژینو

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

2 دیدگاه برای “مرجع خرید سرفیس پرو 7 و 7 پلاس استوک و اکبند surface pro 7 – فروشگاه اینترنتی نوژینو”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه