خرید سرفیس پرو 8 اکبند و استوک [ نمایندگی مایکروسافت ] تمام کانفیگ ها – فروشگاه نوژینو

سرفیس پرو 8 اکبند و استوک دست دوم

استوک
اکبند

microsoft surface pro 8 new and stock ( all config ) surface 2022

دسته:
امتیازدهی 5 از 5 در 1 امتیازدهی مشتری
برند: microsoft
آماده ارسال
خرید محصول سرفیس پرو 8 اکبند و استوک دست دوم
شناسه محصول: 905

قیمت: مشاهده قیمت

از شما بابت همکاری متشکریم... آیا از قیمت های ما رضایت دارید؟
توضیحات

مرجع خرید سرفیس پرو 8 اکبند و استوک دست دوم surface pro 8 - فروشگاه نوژینو

قیمت روز و خرید سرفیس پرو 8 با کانفیگ های مختلف از نمایندگی رسمی ایران | ارسال به سراسر ایران⚡️همراه با گارنتی شروع قیمت از 28,000,000 تومان همراه با کیبورد و قلم جعبه اورجینال اکبند

لپ تاپ های پیشنهادی:

لپ تاپ Razer Blade 4K
لپ تاپ Asus RoG Flow X13

جهت اطلاع از قیمت و موجود بودن تمام کانفیگ ها و خرید سرفیس پرو 8 سیم کارت خور و معمولی دست دوم استوک می توانید در واتساپ مجموعه به شماره 09941138301 پیام بزارید و تماس بگیرد یا در اینستاگرام به ای دی nozhino.ir پیام دهید .

نظرات
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از فروشگاه نوژینو خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!

قیمت محصول:

مایکروسافت بالاخره سرفیس پرو 8 را در رویداد 22 سپتامبر خود همراه ، سرفیس پرو x و سرفیس استودیوی جدید و سرفیس لپ تاپ معرفی کرد ، با صفحه نمایش بزرگتر و 120 هرتز ، جدیدترین پردازنده های اینتل و عمر باتری بیشتر سرفیس پرو 8 فوق العاده ترین محصول مایکروسافت لقب گرفت و برخلاف نسل های قبلی سرفیس این surface pro 8 تغییرا زیادی کرده است .

هم اکنون سرفیس پرو 8 در بازارها عرضه شده و شما هم میتوانید برای خرید سرفیس پرو 8 اکبند یا خرید سرفیس پرو 8 استوک دست دوم از فروشگاه اینترنتی nozhino خرید انلاین بزنید و این محصول خارق العاده را داشته باشید برای سفارش با بخش فروش در ارتباط باشید .

طبق روال هر سال که مایکروسافت یک سرفیس پرو جدید را معرفی میکرد سالی 2020 احتمالا به دلیل همه گیری ویروس کرونا این اتفاق نیافتاد تا در سال 2021 و در روزی غیر منتظره مایکروسافت سرفیس پرو 8 را معرفی و با تغییرات فوق العاده اش همه را غافلگیر کرد .

مایکروسافت با بازخورد منفی که از کاربران برای سرفیس پرو 7 و 7 پلاس گرفت بر آن شد تا طراحی ثابت خود را برای سرفیس پرو تغییر دهد تا مشتریان و کاربران را راضی نگه دارد .

از سال 2014 طراحی و سایز صفحه نمایش سرفیس پرو یکی است اما بالاخره در surface pro 8 جدید این طراحی تغییر کرده است و صفحه نمایش از 12.3 اینچ به 13 اینچ افزایش یافته است و حاشیه های ان بطور قابل توجهی باریک شده است و در نهایت برای حفظ نسبت تصویر 3: 2 وضوح تصویر به 2880×1920 تغییر کرده است .

اما بزرگترین تغییر در صفحه نمایش سرفیس پرو 8 نرخ تازه سازی ان است surface pro 8 اکنون می تواند با refresh rate 120Hz برسد. این ویژگی از ویژگی جدید Dynamic Refresh Rate (DRR) ویندوز 11 استفاده می کند تا بسته به کاری که انجام می دهید به طور خودکار refresh rate تنظیم شود . شما باید به صورت دستی تنظیمات 120Hz را فعال کنید ، زیرا 60Hz به عنوان refresh rate پیش فرض تنظیم شده است . این امر می تواند جلوه های بصری روان تری مهیا کند و آن را با کیفیت ارائه شده در آیپدهای اپل همسان کند .

مایکروسافت همچنین از ویژگی رنگ آمیزی تطبیقی اپل به نام Adaptive Color پشتیبانی می کند که مانند True Tone اپل ، دمای رنگ Surface را با نور محیطی که در آن هستید تنظیم می کند و همچنین از فناوری Dolby Vision نیز بهره می برد.

تنها نکته بد در مورد سرفیس پرو 8 این است که هنوز از طیف رنگ DCI-P3 پشتیبانی نمی کند .

تغییر بزرگ دیگر مربوط به باتری سرفیس پرو 8 است که طبق ادعا مایکروسافت بسیار ارتقا یافته و با هر بار شارژ 100% می توان تا 16 ساعت بی وقفه از ان استفاده کرد . همچنین سرعت شارژ شدن به شدت افزایش یافته و مایکروسافت می گوید آداپتور 24 واتی موجود در جعبه سرفیس پرو 8 تنها در عرض یک ساعت از 0 تا 80 درصد باتری سرفیس پرو 8 را شارژ می کند .

بخش دیگری از surface pro 8 که ارتقا یافته و طبق انتظارات عمل کرده ارتقا cpu به آخرین پردازنده های اینتل Tiger Lake است و کاربران می توانند بین Core i5-1135G7 و Core i7-1185G7 یکی را انتخاب کنند . توجه کنید که این نوع cpu بر روی پلتفرم Intel Evo طراحی شده است و از دسته اختصاصی تراشه هایی مختص رایانه های شخصی قابل حمل است و به گفته مایکروسافت 43٪ قدرت محاسبه بیشتری نسبت به نسخه قبلی خود Surface Pro 7 دارد .

cpu مدل های تجاری سرفیس پرو 8 کمی فرق می کنند و تغییرات جزئی در مدلهای تجاری وجود دارد و در دو نوع Core i5-1145G7 و i7-1185G7 موجود هستند علاوه بر ان i3-1115G4 نیز به آنها ملحق شده است . دو پیکربندی اول از اتصال LTE یعنی سیم کارت خور پشتیبانی می کنند .

ظاهراً مایکروسافت تلاش زیادی برای مهندسی مجدد داخلی Surface Pro 8 کرده است و به شرکت اجازه داد تا پردازنده را با TDP بالاتر از نسخه های قبلی تبلت پیکربندی کند و به جای 15 وات از 23 وات توان استفاده می کند .

فقط مدلهای i3 از گرافیک UHD استفاده می کنند و مدلهای i5 و i7 به Iris Xe ارتقا پیدا کرده اند که پردازش گرافیکی خیلی بالاتری از نسخه های قبلی سرفیس دارند . همچنین می توانید بین 8 ، 16 و 32 گیگابایت رم DDR4x یکی را انتخاب کنید .

مایکروسافت همچنین قلم جدیدی به نام قلم Surface Slim Pen 2 معرفی کرد . این قلم جدید دارای شارژ مغناطیسی و سیلیکون سفارشی و موتورهای هپتیک داخلی است که به قلم اجازه می دهد ارتعاشات مکانیکی کوچکی ایجاد کند که حس مداد را شبیه سازی می کند مایکروسافت فاش نکرد که آیا قلم با سرفیس پرو 8 همراه خواهد بود یا جز لوازم جانبی اختیاری مانند کیبورد سرفیس خواهد بود

به نظرم این تغییرات کافی است تا به تبلت مایکروسافت جدید بهترین نمره را بدیم چون بعد از مدتها ثبات کلی تغییر در سرفیس پرو 8 داده شده و این برای کاربران و فن های سرفیس بی نظیر است و کاملا سرسخت میتواند با دستگاه های هم رده و تبلت 2 در 1 رقابت کند

قابلیت سازگاری لوازم جانبی در پنج نسل سرفیس ستودنی و مفید است ، به خصوص اگر از چندین نسل از تبلت های سرفیس پرو دارید استفاده میکنید باید تا الان کامل پی برده باشید که همه لوازم جانبی های سرفیس در همه سرفیس پرو ها به خوبی کار می کنند و سرفیس پرو 8 هم از این قاعده مستثنا نیست و این و این یک نکته بسیار مفید و عالی است چون با هر با ارتقا سرفیس پرو نیاز به خرید لوازم جانبی جدید نخواهید داشت .

مایکروسافت Surface Pro 8 را بر اساس Surface Pro X مبتنی بر ARM ساخته است این دو تبلت حتی می توانند کیبورد های همدیگر را به اشتراک بگذارند . Pro 8 0.1 اینچ (یا 2 میلی متر) ضخیم تر از Pro X است تا فضای لازم برای سخت افزار خنک کننده اضافی مورد نیاز پردازنده اینتل فراهم شود  .

لیست قسمت لپ تاپ

مشخصات سرفیس پرو 8

مشخصات سرفیس پرو 8 به صورت قابل توجهی تغییر کرده اند و هر نسخه از سرفیس های قبلی که با تغییر مشخصات نرم افزاری و سخت افزاری کمی همراه می بود در سرفیس پرو 8 به یکباره مشخصات سرفیس پرو 8 تغییره کرده است .

در ادامه به تمام مشخصات سرفیس پرو 8 که تغییر کرده اند و ریز جزییات انها می پردازیم تا هنگام خرید سرفیس پرو 8 با مشکل روبه رو نشوید و این محصول بی نظیر مایکروسافت را بهتر بشناسید

کانفیگ های موجود هنگام خرید سرفیس پرو 8 که میتوانید از میان انها انتخاب کنید به صورت زیر می باشند :

Core i3 8GB RAM / 128GB ssd
Core i5 8GB RAM / 128GB ssd
Core i5 8GB RAM / 256 GB ssd ( نسخه سیم کارت خور LTE سرفیس )
Core i5 16GB RAM / 256GB ssd ( نسخه سیم کارت خور LTE سرفیس )
Core i7 16GB RAM / 256GB ssd ( نسخه سیم کارت خور LTE سرفیس )
Core i7 16GB RAM / 512GB ssd
Core i7 16GB RAM / 1TB ssd
Core i7 32GB RAM / 1TB ssd

مشخصات سرفیس پرو 8
برند
مایکروسافت سرفیس پرو 8 – microsoft surface pro 8 – سرفیس پرو 8 سیم کارت خور LTE
ابعاد292 mm x 201 mm x 8.5 mm
وزن
i3, i5: (775 g)
i7: (790 g)
حافظه ذخیرده سازی
128 گیگابایت ، 256 گیگابایت ، 512 گیگابایت یا 1 ترابایت
صفحه نمایش
صفحه نمایش: 12.3 اینچ PixelSense وضوح صفحه نمایش: 2736 x 1824 (267 PPI) نسبت ابعاد: 3: 2 لمس: 10 نقطه چند لمسی
حافظه
8 گیگابایت یا 16 گیگابایت یا 4 گیگابایت رم
کش
4 مگابایت
پردازنده cpu
Core i3-1005G1 – Core i5-1035G4 – Core i7-1065G7
گرافیکIntel UHD Graphics (i3) – Intel® Iris Plus Graphics (i5, i7)
امنیت
چیپ TPM برای امنیت سازمانی و حفاظت از ورود به سیستم Windows Hello1
نرم افزار
Windows 10 Home 64 bit – قابل ارتقا به ویندوز 11
سنسورها
سنسور نور محیط ژیروسکوپ شتاب سنج
عمر باتریبیش از 10.5 ساعت از نوع Lithium Polymer
دوربین ، فیلم و صدادوربین ورود به سیستم Windows Hello (رو به جلو) 5.0 مگاپیکسل دوربین جلویی با فیلم 1080p HD 8.0 مگاپیکسل دوربین فوکوس خودکار عقب با ویدئو 1080p HD میکروفون استریو بلندگوهای استریو با Dolby® Audio ™ Premium
Wireless شبکه
شبکه بی سیم 802.11ac Wi-Fi IEEE 6 802.11a/b/g/n سازگار با فناوری بلوتوث بی سیم 5
پورت ها
USB-C
USB-A
microSDXC
Surface Connect
Surface Keyboard connector
3.5mm headphone jack
رنگ
نقره منیزیم – مشکی مات – پلاتینیومی
شارژر مناسب65 وات فست شارژ , 45 وات شارژ معمولی

مایکروسافت بالاخره در سرفیس پرو 8 پورت Thunderbolt 4 را قرار داد و این نارضایتی دیگر کاربران را برطرف کرد مایکروسافت قبلا در سرفیس پرو 7 پورت usb-c را فراهم کرده بود که مورد استقبال قرار گرفت اما به دلیل نداشتن Thunderbolt 4 بسیار مورد انتقاد قرار کرد و در surface pro 8 پشتیبانی از Thunderbolt 4 را در سرفیس جدید مهیا کرده است .

اما از دست دادن پورت USB-A و حذف ان در پرو 8 ممکن است برای افرادی که دارای لوازم جانبی قدیمی هستند کمی ناخوشایند باشد . با این حال من فک میکنم این کار ازشمندی است که مایکروسافت انجام داده چون با جایگذاری Thunderbolt 4 به جای ان می تواند از خرید داک سرفیس گران قیمت بی نیاز شوید و با اتصال 2 مانیتور 4k نهایت استفاده را ببرید .

پورت microSD هم از این نسخه سرفیس پرو حذف شده و حالا برای انتقال اطلاعات از حافظه های کوچک باید از طریق دانگل اطلاعات را انتقال دهید .

از مجموعه تغییرات اساسی سرفیس پرو 8 میتوان به دوربین ان هم اشاره کرد که یک تغییر بزرگ دیگر است و مربوط به دوربین عقب است . دوربین عقب surface pro 8 در حال حاضر یک سنسور 10 مگاپیکسلی دارد که در پرو 7 دوربین عقب 8 مگاپیکسل بود همچنین مجهز به فیلمبرداری 4K شده و از ان پشتیبانی می کند. دوربین جلویی 5 مگاپیکسل بدون تغییر است و هنوز می توان از آن برای باز کردن قفل صورت Windows Hello استفاده کرد .

یک دکمه پاور ، دو پورت Thunderbolt 4 و USB-C و یک پورت Surface Connect در سمت راست Surface Pro 8 قرار دارد و در سمت چپ دکمه های تنظیم صدا و جک 3.5 میلی متری هدفون را خواهید یافت . شما می توانید مانیتورها 4k و معمولی و هارد دیسک های خارجی و کارت گرافیک اکسترنال را به Surface Pro 8 متصل کنید . اگر قصد بازی کردن به سرفیس پرو 8 را دارید نصب کارت گرافیک خارجی بر روی ان فوق العاده عمل میکند و سنگین ترین بازی ها را میتوان با بهترین کیفیت اجرا کرد .

به لطف اتصال بلوتوث بی سیم سرفیس پرو 8 می توانید هر چندتا دستگاهی که می خواهید مانند ماوس پلاستیکی Microsoft Ocean یا ماوس ارک سرفیس یا کیبورد بیسیم و هر تعداد دسته بازی بلوتوث دار را جفت کنید . توانایی چسباندن صفحه کلید Surface Pro Signature یا Surface Pro X به پایین دستگاه و پورت های USB-C را نیز دارید .

سرفیس پرو 8 بلندگوهای خود را در پشت قاب بالایی قرار داده است . کیفیت صدا در دستگاه های قابل حمل ممکن است ضعیف نازک و مسطح به نظر برسد . اما برای سرفیس پرو 8 صدای ان قابل توجه است .

اگر صدا را زیر 75 درصد نگه دارید ، صدای Surface Pro 8 واضح و واضح می شود این امر در مورد یوتیوبرهایی که در استودیوی خود صحبت می کنند یا بازی های ویدیویی با انفجارها و موسیقی شدید ، صادق است . بیس سرفیس پرو 8 وحشتناک نیست اما فوق العاده هم نیست . کیفیت صدا هنگامی که روی حداکثر تنظیم می شود ، دچار افت می شود پس نگه داشتن صدا بین 50 تا 75 درصد میتونه بهترین نتیجه را به شما بدهد .

اگر فردی هستید که کنفرانس انلاین انجام میدهد یا ضبط صوت یکی از کارهای روزمره شماست سرفیس پرو 8 دارای دو میکروفون استودیویی در اطراف خود است که صدا را به بهترین نحو ممکن میگیرد و شفاف سازی می کند و صدای رسا به شما تحویل می دهد .

صفحه کلید جدید سرفیس پرو 8 از هسته فیبر کربن ساخته شده است و بسیار محکم تر از صفحه کلیدهای قبلی تایپ کاور سرفیس پرو است که در گذشته استفاده می شد حتی وقتی روی دامان یا نیمکت تایپ می کنید تکان نمی خورد و نمی چرخید .

surface pro 8 همچنین از یک سیستم خنک کننده فعال استفاده می کند که یک روش بسیار کار امد است و دارای یک فن ( و همچنین یک محفظه بخار ، سه لوله حرارتی و سه پخش کننده گرمای گرافیتی ) است . به احتمال زیاد دلیل ضخامت و سنگینی آن نسبت به نسخه های قبلی همین موضوع باشد .

surface pro 8 با ویندوز 11 عرضه می شود و برای بسیاری از افرادی که این دستگاه را خریداری می کنند ، Surface Pro 8 اولین تجربه عملی خود را با جدیدترین سیستم عامل جدید مایکروسافت یعنی ویندوز 11 خواهند داشت با توجه به رابط کاربری لمسی فوف العاده ویندوز 11 این نسخه ویندوز برای Surface Pro 8 مناسب است .

شاسی سرفیس پرو 8 دارای لبه های گرد تری نسبت به سری های قبلی سرفیس پرو است که به نظر می رسد راحت تر و بهتر در دست جایی می گیرد و برای مدت طولانی راحت تر نگه داشته شود و نسبت به کناره های مسطح با گوشه های تیزتر سایر سرفیس ها طراحی بهتری دارد .

خرید سرفیس پرو 8 با قیمت روز

قیمت سرفیس پرو 8 برای سرفیس پایه که کمترین مشخصات سخت افزاری را دارد از 1099 دلار امریکایی شروع می شود که این قیمت 100 دلار از قیمت پایه سرفیس پرو 7 بیشتر است .

اخرین کانفیگ سرفیس پرو 8 که بالاترین مشخصات سخت افزاری را دارد ( i7 / 1 TB / 32 gb ram ) با قیمت 2.599 دلار در بازار امریکا به فروش می رسد و طبق معمول این قیمت بدون قلم سرفیس و کیبورد سرفیس است و تنها برای تبلت سرفیس پرو 8 است .

برای خرید سرفیس پرو 8 این محصول بی نظیر مایکروسافت در ایران تنها میتوانید از طریق سایت فروشگاهی نوژینو خرید کنید چون این وبسایت به تمامی فروشگاه ها و شرکت های اروپایی و امریکایی دسترسی دارد و نتنها سرفیس پرو های نو و اکبند را وارد میکند بلکه سرفیس پرو 8 دست دوم را در انبار ها موجود دارد و با خرید سرفیس پرو 8 استوک میتوانید به مقدار زیادی در هزینه های خود صرفه جویی کنید

در مجموعه ما قادر به خرید سرفیس پرو 8 استوک دست دوم با ارزان ترین قیمت خواهید بود و هر کانفیگی از این محصول را که بخواهید در انبار های ما موجود هستند .

هر نوع سرفیس پرو 8 کارکرده دست دوم یا سرفیس پرو 8 استوک دست دوم را در قیمت های مختلف موجود داریم و تنها با برسی لیست قیمت محصولات سایت می توانید از اخرین قیمت سرفیس پرو 8 مطلع شوید و برای سفارش می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید .

دانلود لیست قیمت لپ تاپ استوک نوژینو

قیمت سرفیس پرو 8 اکبند بسیار گران است برای همین بسیار به صرفه است که به جای ان سرفیس پرو 8 دست دوم کارکرده را بخرید و به این شیوه تا 20 درصد در هزینه های خود صرفه جویی کنید . برای خرید سرفیس پرو 8 استوک کارکرده با کارکرد بسیار کم با ما تماس بگیرید .

قطعات سرفیس پرو 8

هر محصول الکترونیکی به هر دلیلی ممکنه خراب بشه و برای تعمیر یا جایگذینی قطعات به قطعه جدید نیازمند خواهید شد در این بین خرید قطعه اصلی و سالم یکی از اولین قدم ها برای درست کردن ان محصول است پس باید قطعات را از فروشگاه ها و مرکز معتبر تهیه کنید تا به مشکل برنخورید .

قطعات سرفیس پرو 8 جزو قطعاتی هستند که ممکنه به هر دلیلی خراب شوند و بخواید قطعات سرفیس پرو 8 را تعویض کنید و دوباره نو کنید .

فروشگاه نوژینو به عنوان اولین و تنها تامین کننده قطعات سرفیس پرو 8 در ایران مفتخر است با تامین بهترین و اصلی ترین قطعات سرفیس پرو 8 از راه واردات مستقیم از شرکت سازنده و نمایندگی های مجاز در کشورهای اروپایی شما دوستان را از دغدغه تامین قطعات سرفیس پرو 8 بی نیاز می کند .

فرایند تامین قطعات سرفیس پرو 8 به این شکل است که اگر قطعه مورد نظر در انبار های مجموعه موجود نباشد با ثبت سفارش در مدت 20 الی 25 روز قطعه مورد نظر را وارد کرده و به دست شما خواهیم رساند .

تعمیرکاران – کارشناسان – کاربران و حتی نمایندگی های داخلی می توانند با سفارش هر قطعه از سرفیس پرو 8 در کمترین زمان ممکن قطعه مورد نظر را دریافت کنند

 

خرید قطعات لپتاپ و کامپیوتر سایت نوژینو

تمامی قطعات این فروشگاه اصلی بود و در صورت نارضایتی ضمانت بازگشت وجه 7 روزه خواهید داشت پس نگران زمان تست و نحوه کارکرد قطعات نباشید .

 

در سایت نوژینو خرید قطعات سرفیس پرو 8 را بدون واسطه و با نازلترین قیمت میتوانید تهیه کنید . لازم به ذکر است تمامی قطعات و لوازم و محصولات این سایت اصلی می باشند

 

ارتباط با نوژینو

تعمیرات سرفیس پرو 8

سرفیس پرو 8 یک محصول به شدت حساس است و برای تعمیرات سرفیس پرو 8 باید ان را به متخصص سپرد چون هر ضربه ای حتی کوچک که به surface pro 8 وارد شود ممکنه خسارات بسیاری را به بار بیاورد پس حتما برای تعمیرات سرفیس پرو 8 پیش تعمیرکار متخصص برید و خودتون تعمیرات سرفیس پرو 8 را انجام ندهید .

 

از طرفی دیگر چون surface pro 8 یک محصول جدید است و تعمیر ان شبیه سایر سرفیس پرو ها و لپ تاپ ها نیست باید توسط تعمیرکاری مجرب و مورد تایید تعمیرات سرفیس پرو 8 انجام شود به همین دلیل پیش هر تعمیر کاری برای تعمیرکردن سرفیستان نروید .

 

کلینیک تعمیرات تخصصی نوژینو مفتخر است با داشتن تعمیر کاران مجرب در ضمینه تعمیرات تخصصی سرفیس و علی الخصوص تعمیرات سرفیس پرو 8 هر نوع سرفیس را به بهترین شکل و با نازلترین قیمت تعمیر کرده و در کوتاه ترین زمان به دست مشتریان برساند .

 

تکنولوژی ساخت surface pro 8 و برد سرفیس پرو 8 کلا با سایر سرفیس ها فرق دارد و تنها تعمیرکارانی میتوانند ان را تعمییر کنند که اموزش تخصصی دیده باشند و علم کاملی نسبت به تعمیرات سرفیس پرو 8 داشته باشند

 

در کلینیک تعمیرات سرفیس نوژینو با بروزترین دستگاه ها و مواد سرفیس شما تعمیر خواهد شد تا هرگونه ریسک اضافی برای ضربه زدن به سرفیس به حداقل برسد . در این مجموعه علاوه بر تعمیرات سخت افزاری سرفیس پرو 8 تعمیرات نرم افزاری سرفیس پرو 8 هم انجام می شود .

 

تعمیرات سخت افزاری سرفیس پرو 8

از جمله تعمیرات سخت افزاری سرفیس پرو 8 که ما انجام میدهیم شامل :

  • تعمیر پاور
  • تعمیر بُرد سرفیس
  • تعویض فلت
  • تعویض رم و هارد
  • تعویض دوربین و اسپیکر
  • تعمیر/تعویض باتری و شارژر سرفیس پرو 8
  • تعویض صفحه نمایش و تاچ و ال سی دی سرفیس پرو 8 با کمترین هزینه
  • تعمیر مشکلات خنک‌کنندگی سیستم فن، هیت‌سینک
  • تعمیر مشکلات سخت‌افزاری قلم سرفیس
  • تعویض پایه سرفیس پرو 8
  • تعویض بدنه
  • تعویض فن
  • تعویض کابل شارژر سرفیس
  • تعویض همه سوکت ها
  • تعمیرات شارژر سرفیس
  • و…..

هرگونه اسیب و صدمه فیزیکی در اثر افتادن , اب خوردن و شکستن سرفیس پرو 8 قابل تعمیر هست .

هرکدام از تعمیرات سخت افزاری نیاز به باز کردن سرفیس پرو 8 دارد که کاری به شدت حساس است پس اگر قصد ( تعویض باتری سرفیس پرو 8 , تعویض ال سی دی سرفیس , مشکل صدای فن سرفیس , شارژ نشدن سرفیس و …. ) را دارید حتما پیش یک تعمیر کار متخصص بروید .

از جمله سایر مشکلات سرفیس پرو 8  :  مشکل شارژر سرفیس , مشکل تاچ سرفیس پرو 8 , زرد شدن صفحه سرفیس می باشد .

تعمیرات نرم افزاری سرفیس پرو 8

رفع مشکلاتی مانند هنگ کردن و بالا نیامدن دستگاه، آپدیت نرم افزار و نصب آن ها، آپدیت سیستم عامل , کالیبره کردن باتری و سخت افزار سرفیس , … از جمله خدماتی هستند که در قسمت تعمیرات نرم افزاری سرفیس پرو 8 به مشتریان ارائه می شوند.

علاوه بر این موارد اگر شما نیاز به مشاوره رایگان برای سرفیس دارید یا میخواهید نرم افزار های تخصصی را نصب یا اپدیدت کنید میتوانید به ما مراجعه کنید یا سرفیس خود را برای ما بفرستید و مشکلات را راه انلاین به ما بگید تا حل کنیم

از جمله خدمات نرم افزاری ارایه شده دیگر برای سرفیس پرو 8 در کلینیک تعمیراتی نوژینو نصب و کرک هر نوع برنامه و هرگونه مشکل در اجرا یا دانلود و نصب نرم افزار ها است .

 

برای مشاوره و نویت گیری تعمیرات سرفیس با بخش پشتیبانی سایت در تماس باشید

تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر تخصصی نوژینو

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه