قیمت و خرید سرفیس گو 1 2 3 اکبند و استوک microsoft surface go

مایکروسافت سرفیس گو یک تبلت / لپتاپ 10 اینچی محصول microsoft surface می باشد که یک تبلت هیبریدی 2 در 1 جداشدنی است و اولین نسخه از ان توسط مایکروسافت در تاریخ 2 آگوست 2018 منتشر شد .

منظور از جدا شدندی یعنی اینکه قسمت کیبورد ان از قسمت بالایی جدا می شود و در این صورت به عنوان تبلت می توان از surface go استفاده کرد و با وصل کردن کیبورد به تبلت سرفیس گو , محصول به یک لپ تاپ تبدیل می شود .

سرفیس گو نسخه کوچکتر شده و مقرون به صرفه تر سرفیس پرو است که قیمت ارزان تری دارد و یک رایانه هوشمند قابل حمل است که در هر جایی قابل استفاده است .

برای کاهش قیمت این محصول مایکروسافت مجبور به کاهش برخی از قطعات ان شده برای مثال از پردازنده با سری Intel Core و با عملکرد پایین Pentium Gold در ان استفاده شد.

اما از بیرون مشخص نیست که در کدام قسمت ها صرفه جویی شده است چون بدنه ان منیزیمی جامد Pro است با لبه‌های گردتر و خمیده تر همچنین سرفیس Go هنوز هم دارای یک پایه استند تکیه گاه در پشت است که دارای محدوده حرکتی 165 درجه است و دکمه های ان محکم و شکیل ساخته شده اند تا این محصول جدید را با بهترین جلوه نمایش دهد .

صفحه نمایش ممکن است رزولوشن پایین‌تری نسبت به سرفیس پرو داشته باشد اما به همان کیفیت ساخت صفحه نمایش سرفیس پرو است .

سرفیس گو 1 از قلم سرفیس Surface Pen پشتیبانی می کند اما از Surface Dial روی صفحه نمی توان استفاده کرد .

در کل حس می شود که surface go بچه سرفیس پرو است چون هم کوچکتر است هم سخت افزار ضعیف تری دارد هم ارزان تر است .

به طور کلی نسخه اول سرفیس گو یعنی سرفیس گو 1 ( surface go 1 ) دارای دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی، دوربین مادون قرمز، دوربین پشتی 8 مگاپیکسلی، تراشه NFC و پایه نگه دارنده با زاویه 165 درجه است که از صفحه نمایش 3 در 2 PixelSense™ 1800 x 1200 با پیوند نوری با تراکم 217 PPI و زاویه دید کامل 180 درجه استفاده میکند همچنین سرفیس گو 1 دارای ویندوز 10 home است که در حالت s اجرا می شود یعنی نرم افزار ها را فقط میتوان از طریق فروشگاه مایکروسافت نصب کرد

رنگ بدنه surface go مشکی است و کیبورد ان در سه رنگ ( بورگوندی، آبی کبالت و پلاتینیوم ) عرضه شده و جنس کیبورد مثل کیبورد سرفیس پرو از جنس پارچه آلکانترا است

همچنین بسیار مهم است که گفته شود نقطه اتصال کیبورد به تبلت به جای 6 پین 8 پین است که سرعت انتقال اطلاعات و شناسایی کیبورد به شدت به نسبت سرفیس پرو بالا رفته است اما از طرفی چون دارای پین اظافی است با سایر محصولات سرفیس سازگار نیست و تنها در سرفیس گو می توان ان را به کار برد .

مشخصات سرفیس گو 1 به شکل زیر است :

صفحه نمایش : 10 اینچ LCD 1800 x 1200 (217 PPI)

پردازنده : Intel Pentium Gold 4415Y

گرافیک :Intel HD Graphics 615 GPU

رم : 4 یا 8 گیگابایت

فضای ذخیره سازی : 64 گیگابایت eMMC یا 128 SSD

سیستم عامل : Windows 10 Home (در حالت S) با رمزگذاری دستگاه

دوربین : 8 مگاپیکسل عقب، 5 مگاپیکسل جلو، Windows Hello

قابلیت اتصال : Wifi ac، Bluetooth 4.1، USB-C، Surface Connector، TPM، microSD، سوکت هدفون

ابعاد : 245 × 175 × 8.3 میلی متر

وزن : 522 گرم (بدون صفحه کلید)

نسخه 8 گیگ رم با 128 و 256 گیگ حافظه داخلی از نوع سیم کارت خور است و با اسم سرفیس گو 1 سیم کارت خور در بازار موجود است .

ویندوز نسخه s mode یک نسخه متفاوت و رمز نگاری شده مایکروسافت است در حالت S فقط می توانید از Microsoft Edge با جستجوی Bing و برنامه های عرضه شده در فروشگاه مایکروسافت استفاده کنید که نصب و بروزرسانی برنامه ها خودکار است اما محدود به برنامه های موجود در فروشگاه مایکروسافت خواهید شد که برای بیشتر انها هم باید مبلغی پرداخت کنید و انها را بخرید .

ایده ویندوز S Mode این است که همه برنامه ها از نظر امنیتی بررسی شوند تا سیستم شما را مختل نکنند .

با این اوصاف شما هنگام کار با سرفیس گو 1 بسیار محدود خواهید شد اما تجربه کاربری و کاری بسیار عالی دارد و محصولی تک است که کمتر کسی ان را دارد .

قیمت سرفیس گو 1 در زمان عرضه با مشخصات 64 گیگابایت حافظه eMMC و 4 گیگابایت رم یا 509 پوند با 128 گیگابایت SSD و 8 گیگابایت رم ( 379 پوند ) بود

قیمت کیبورد رنگ مشکی 100 پوند و نوع آلکانترای ان که رنگ نقره ای، آبی یا بورگوندی دارد 125 پوند است

قیمت قلم سرفیس گو هم 100 پوند است که در 5 رنگ وجود دارد .

اما فروشگاه اینترنتی نوژینو قیمت سرفیس گو 1 را بسیار ارزانتر قرار داده و علاوه بر قیمت سرفیس گو 1 اکبند و نو که معمولا کم پیدا می شود چون نسخه های بالاتر surface go 1 الان در بازار موجوده قیمت سرفیس گو 1 استوک دست دوم هم برای افرادی که خواهان این محصول خارق العاده مایکروسافت هستند قرار داده شده و از همین الان میتوانید قیمت سرفیس گو 1 دست دوم استوک و اکبند را در لیست قیمت سایت بیابید و برای خرید سرفیس گو 1 با ما در تماس باشید .

برای خرید سرفیس گو 1 تنها از طریق راه های زیر می توانید با ما در تماس باشید و سفارش خود را ثبت کنید تا در کوتاه ترین زمان بعد از خرید سرفیس گو 1 محصول برای شما ارسال شود .

سرفیس گو 2

سرفیس گو 2 در تاریخ 6 می 2020 به صورت آنلاین معرفی شد و در 12 مه 2020 برای خرید در دسترس قرار داده شد . سرفیس گو 2 همان طراحی نسل قبل خود را حفظ کرده اما صفخه نمایش کمی بزرگتر شده و به 10.5 اینچ رسیده با رزولوشن 1920 در 1280 با تراکم پیکسلی 220 پیکسل در اینچ و نسبت تصویر 3:2 و عمر باتری ان افزایش پیدا کرده و برای اولین بار در سرفیس گو از cpu اینتل core m استفاده شده که در مجموع عملکرد و قدرت surface go 2 تقریبا 64% به نسبت نسل قبلی افزایش یافته است .

سرفیس گو 2 تقریباً به اندازه یک iPad معمولی یا iPad Pro 11 اینچی است و بسیار خوش دست و قابل حمل است که در هر جایی می توان از ان استفاده کرد اما با ایپد فرق می کند و دارای تعدادی تجهیزات و لوازم جانبی است که ایپدها فاقد آن‌ها هستند همچنین یک اسلات کارت microSD برای فضای ذخیره سازی قابل ارتقا ، یک کانکتور Surface همراه با پورت USB-C و جک هدفون هم در ان تعبیه شده است .

برای شارژ surface go 2 می توانید از پورت USB-C برای شارژ هم استفاده کنید و هم برای انتقال سریع اطلاعات و داده ها .

در تست عمر باتری PC Mark 10 که استفاده منظم از جمله تماس تصویری ، کار با مرورگر و مشاهده ویدیو است سرفیس گو 2 حدود 7ساعت و 40 دقیقه دوام آورد . این طول بسیار خوب است و به این معنی است که Surface Go 2 می‌تواند یک روز کاری دوام بیاورد . اما تست عمر باتری که ما انجام دادیم حدود 8 ساعت و 25 دقیقه سرفیس را نگه داشت

 

دارای پایه ای است که در هر زاویه ای کار می کند، یک اسلات کارت microSD برای فضای ذخیره سازی قابل ارتقا، یک کانکتور Surface همراه با پورت USB-C و جک هدفون.

جنس بدنه هیچ تغییر نکرده و همان طرح و جنس بدنه است که در نسل قبلی از ان استفاده شده با گوشه های خمیده و ملایم .

سرفیس گو 2 هم دارای ویندوز Windows 10 Home است که در حالت S اجرا می شود اما میتوان ان را از حالت ویندوز s خارج کرده و به صورت رایگان به نسخه کامل Windows 10 Home تغییر داد.

 

کانفیگ های سرفیس گو 2 ( surface go 2 )

Intel Pentium Gold 4425Y – Intel HD Graphics 615  – 4 or 8 ram – 64GB eMMC or 128GB NVMe SSD

Intel Core m3 8100Y – Intel HD Graphics 615  – 4 ram – 64GB eMMC

Intel Core m3 8100Y – Intel HD Graphics 615  – 8 ram – 128 or 256gb NVMe SSD – lte سیم کارت خور

 

 

قیمت سرفیس گو 2 اکبند و نو از 399 دلار شروع می شود که قیمت زیادی نیست و بسیار به صرفه و ارزان است و سرفیس گو 2 گواه این است که مایکروسافت می‌تواند به همان اندازه که دستگاه‌های ممتاز و فوق العاده ای که می‌سازد ، دست خود را به سمت دستگاه‌های مقرون‌به‌صرفه نیز بچرخاند .

قیمت مدل پایه surface go 2 با پردازنده پنتیوم طلایی pokey، فضای ذخیره سازی eMMC 64 گیگابایت آن و 4 گیگابایت رم عرضه می شود که با صفحه کلید، 500 دلار است .

نسخه ارتقا یافته دارای پردازنده دو هسته ای Intel Core m3 و هارد ssd بسیار سریعتر (128 گیگابایت) و 8 گیگابایت رم است که قیمت ان با صفحه کلید، 730 دلار است و می توانید LTE  یا سیم کارت خور ان را با قیمت 100 دلار اضافه تر خریداری کنید .

 

برای خرید سرفیس گو 2 استوک یا اکبند می توانید از طریق سایت نوژینو بعد از مشاهده قیمت سرفیس گو 2 در لیست قیمت با ما تماس گرفته و خرید سرفیس گو 2 را در کوتاه ترین زمان با ارسال سریع انجام دهید .

در فروشگاه نوژینو انواع سرفیس گو 2 استوک دست دوم و اکبند موجود است که تنها کافیه لیست قیمت را دانلود و دنبال ان بگردید تا خرید surface go را به اسانی هر چه تمام انجام دهید .

 

سرفیس گو 3

مایکروسافت سرفیس گو 3 جدیدترین دستگاه سرفیس گو است که به عنوان جانشین سرفیس گو 2 توسط مایکروسافت در رویداد سرفیس خود در 22 سپتامبر 2021 معرفی شد .

سرفیس گو 3 تبلت کوچک مایکروسافت است که صفحه نمایش 10.5 اینچی با قاب های Goldilocks دارد و یک پورت کمتر نسبت به برادر بزرگتر خود یعنی سرفیس پرو دارد و همان کیفیت ساخت عالی و طراحی کلی ممتاز را مانند تبلت های پرو  دارد .

Surface Go 3 جدید نسبت به نسخه قبلی خود دارای مشخصات بالاتری است ، و با ویندوز 11 عرضه می شود .

برای اولین بار در surface گو از پردازنده i3 نسل 10 استفاده شده که سرعت و پردازش این محصول را بسیار بالا برده است .

سرفیس گو 3 دارای USB-C است که هم برای شارژ کردن و هم برای انتقال سریع و پر سرعت اطلاعات استفاده می شود .

سرفیس گو 3 هم طراحیش تغییری نکرده و همانند نسل قبلی خود است اما داخل ان تغییراتی داشته است تبلت‌های جدید بر روی تراشه‌های نسل دهم اینتل کار می‌کنند که نسبت به پردازنده‌های نسل هشتمی که در Surface Go 2 استفاده می‌شوند پیشرفت قابل توجهی دارد.

سرفیس گو 3 دارای مغناطیسی در اطراف است برای نگه داشتن لوازم جانبی مثل قلم سرفیس , چون سرفیس گو با همه قلم های ساخته شده مایکروسافت کار می کند و مچ می شود توجه کنید که نسخه های قدیمی مثل 2016 و 2018 قلم سرفیس دارای مغناطیس هستند و قابل چسبیدن به سرفیس go هستند و قلم جدید سرفیس 2021 ( Surface Slim Pen ) غیر مغناطسی است و به ان نمی چسبد .

اساسی ترین تغییر در Surface Go 3 ورود ویندوز 11 است , مایکروسافت هرگز تعادل بین رابط دسکتاپ و صفحه نمایش لمسی را ثابت نکرده است و همیشه مشکلاتی وجود داشته با این حال یک پیشرفت تدریجی است . هنوز لحظاتی وجود دارد که واضح است رابط کاربری انتظار دارد از ماوس استفاده کنید . می‌توانید پنجره‌ای را به سمت چپ یا راست صفحه بکشید تا به نمای کنار هم بچسبد، اما هیچ راه واضحی برای استفاده از طرح‌بندی‌های جدید و مفیدتر Snap Group در ویندوز 11 وجود ندارد.

عمر باتری سرفیس گو 3 تغییری نکرده و این اصلا برای کاربران خوشایند نیست چون در هر ارتقا انتظار داریم باتری هم افزایش طول عمری داشته باشد اما برخلاف انتظار در سرفیس go 3 این اتفاق نیافتاده و حدود 11 ساعت طول عمر باتری سرفیس go 3 است .

surface go 3 هم دارای نسخه LTE است و میتوان از سیم کارت و دیتا موبایل در ان استفاده کرد و قیمت ان به نسبت معمولی حدود 100 دلار گران تر است .

مشخصات سرفیس گو 3 :

نمایشگر 10.5 اینچی PixelSense (1920×1280) با نسبت تصویر 3:2 و Corning Gorilla Glass 3
پردازنده Intel Pentium Gold 6500Y یا Intel Core i3-10100Y
4 یا 8 گیگابایت رم
64 گیگابایت (eMMC) / 128 یا 256 گیگ ssd / (همه قابل ارتقا از طریق microSD)
دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی با پشتیبانی از قفل Windows Hello Face Unlock (فیلم HD 1080p)
دوربین عقب 8 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار (فیلم HD 1080p)
میکروفون‌های استودیویی دوگانه میدان دور پیشرفته
بلندگوهای استودیویی 2 واتی با Dolby Atmos
وایفای Wi-Fi 6 802.11 a/b/g/n/ac/ax
بلوتوث 5.0
Qualcomm Snapdragon X16 – 4G LTE
نانو سیم کارت پیشرفته LTE
پورت ها – 1x USB-C، 1x Surface Connect، درگاه Surface Type Cover، کارت خوان microSDXC، جک 3.5 میلی متری هدفون
بلندگوهای استریو 2 واتی با Dolby Audio Premium
تا 11 ساعت عمر باتری (ادعا شده)
منبع تغذیه 24 وات

کانفیگ های موجود برای سرفیس go 3 :

Intel Pentium 6500Y – Intel UHD Graphics 615  – 4 GB ram – 64GB eMMC – عادی و سیم کارت خور موجود است

Intel Pentium 6500Y – Intel UHD Graphics 615  – 8 GB ram – 128GB NVMe SSD

Intel Core i3-10100Y – Intel UHD Graphics 615  – 4 GB ram – 64GB eMMC

Intel Core i3-10100Y – Intel UHD Graphics 615  – 8 GB ram – 128GB NVMe SSD – عادی و سیم کارت خور ان موجود است

برای دریافت قیمت سرفیس گو 3 نو و یا قیمت سرفیس گو 3 استوک می توانید با دانلود لیست قیمت محصولات سایت , قیمت surface go های نو و استوک دست دوم را مشاهده کنید و اگر قصد خرید سرفیس گو 3 را داشتید با شماره ها و راههای ارتباطی ذکر شده می توانید با مشاوران و کارشناسان ما تماس گرفته و خرید surface go 3 را با نازلترین قیمت در کوتاه ترین انجام دهید .

تعمیرات سرفیس گو

اگر قصد تعمیرات سرفیس گو خود را دارید و می خواهید باتری یا صفحه نمایش سرفیس گو را تعویض کنید کلینیک تعمیرات نوژینو با پیشرفته ترین دستگاه ها و بهترین کیفیت و در حین حال نازلتری قیمت اماده تعویض باتری یا صفحه نمایش سرفیس گو شما در کوتاه ترین زمان است .

تمامی محصولات ما اصلی بودن و ضمانت کارکرد و تست دارند پس با خیال راحت می توانید تعمیر و تعویض باتری یا صفحه نمایش سرفیس گو را به ما بسپارید .

تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر تخصصی نوژینو

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۵ رای

2 دیدگاه برای “قیمت و خرید سرفیس گو 1 2 3 اکبند و استوک microsoft surface go”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه