پرسش و سوالات متداول

در این بخش از سایت نوژینو به پرسش و سوالات متداول که قبل حین و بعد از خرید ممکنه برای شما پیش بیاید پاسخ داده خواهد شد .

 

پس لطفا با دقت پاسخ ها را بخوانید و در صورت پیدا نکردن جواب مورد نظر میتوانید با کارشناسان سایت تماس بگیرید .

 

 

فروشگاه نوژینو تمام شهر ها و نقاط کشور را پوشش میدهد و ارسال ما فقط به شهرهای خاص نیست بلکه در هر جایی از ایران باشید میتوانید از ما خرید کنید و محصول شما طی 7 روز کاری به دستتان خواهد رسید .

خرید از سایت به دو صورت انجام میگیرد – روش اول محصولاتی هستند که انلاین و از طریق سایت سفارش می دهید و در فروشگاه موجود هستند – روش دوم برای لپ تاپ ها و محصولا استوک هستند که در لیست قیمت سایت هستند و برای خرید انها باید با کارشناسان ما تماس بگیرید

پرداخت وجه برای محصولات داخل فروشگاه پس از تایید خرید از طریق سایت انجام میگیرد و برای محصولات استوک و داخل لیست قیمت با پرداخت انلاین مستقیم خواهد بود .

پس از پرداخت وجه طی 1 الی 2 روز کاری محصول تحویل پست داده خواهد شد و بلافاصله کد رهگیری یا از طریق سایت یا به صورت پیام برای شما ارسال می شود .

اگر قطعه مورد نظر در فروشگاه سایت موجود بود می توانید سفارش بدهید اما اگر موجود نبود یا اتمام موجودی شده بود می توانید با ما تماس بگیرید و درخواست محصول را بدهید

اگر محصول – لپ تاپ – سیستم – لوازم جانبی – قطعه و … ای میخواهید که کمیاب است یا در بازار موجود نیست را میتوانید سفارش دهید تا ما برای شما بفرستیم

بعد از ارسال مشخصات محصول مورد نظر برای ما کارشناسان ما طی 24 ساعت قیمت و موجود بودن ان را به شما اطلاع میدهند و در صورت پسند وجه ان را کامل پرداخت کرده و محصول خریداری می شود و طی 20 الی 30 روز کاری برای شما ارسال خواهد شد .

به صورت تلفتی یا از طریق راه های ارتباطی معرفی شده با ما تماس گرفته و مشکل لپ تاپ یا سرفیس یا کامپیوتر خود را همراه با عکس از ان برای ما می فرستید سپس میزان هزینه محاسبه میشود و در صورت تمایل از طریق پست ان را برای ما ارسال می کنی .

تمامی محصولات نو و استوک دست دوم سایت نوژینو مهلت تست و ضمانت 7 روزه دارد و در صورت نارضایتی می توانید محصول را مرجوع کنید .

اگر به هر دلیلی قصد مرجوع کردن کالای ارسالی را داشتید لطفا قبل از ان با ما تماس بگیرید .

پس از دریافت کالا مرجوعی از طرف ما ظرف 1 ال 12 ساعت مبلغ دوباره به حساب شما برگشت داده خواهد شد .

جواب سوال خود را پیدا نکردید !!!!! با ما تماس بگیرید یا در واتساپ پیام بزارید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه