همکاری در فروش درامد غیر فعال افیلیت مارکتینگ - فروشگاه نوژینو

سیستم همکاری در فروش ( افیلیت مارکتینگ ) کسب درآمد میلیونی اینترنتی – فروشگاه نوژینو

فروشگاه نوژینو با دایر کردن سیستم افلیت مارکتینگ در بخش فروش محصولات به یکی از بهترین سایت های همکاری در فروش ایران تبدیل شده که با محصولات مختلف و متفاوتی که دارد و همچنین پرداخت منظم و پورسانت بالایی که به همکاران تعلق میگیرد به این جایگاه مهم دست یافته است .

هر فردی میتواند با عضویت رایگان در سیستم افیلیت مارکتینگ نوژینو و معرفی کالاهای سایت به ازای هر فروش موفق پورسانت دریافت کنید وقتی میگوییم هر کسی میتونه همکاری در فروش نوژینو بشه یعنی افرادی که هیچ تخصصی در ضمینه فروش و سایت و … ندارند میتواند تنها با یک گوشی موبایل اقدام به همکاری و فروش محصولات کنند و به هیچ سرمایه ای نیاز نخواهید داشت همچنین در پروسه خرید و ارسال محصول اصلا شما دخیل نخواهید بود این سایت نوژینو است که این کارها را انجام میدهد پس تمام نیازمندی شما برای رسیدن به درآمد میلیونی یک دستگاه ( موبایل یا کامپیوتر ) متصل به اینترنت و پشتکار برای معرفی محصولات به دوستان اشنایان و افراد غریبه که کیلومتر ها از شما دور هستند می باشد .


بازاریابی انلاین محصولات به طور عام به معنی معرفی محصولات موجود در نوژینو به سایر کاربران از طریق معرفی و ثبت لینک در سایر سایت و وبلاگ ها ، معرفی در شبکه های اجتماعی، معرفی در انجمن ها و … می باشد . امید است با راه اندازی این ویژگی در فروشگاه نوژینو و در اختیار قراردادن امکانات ان به طور کاملا رایگان برای همه بتوانیم برای جوانان عزیز بستری برای کسب درآمد واقعی فراهم کرده باشیم . 

همکاری در فروش چیست ؟ یعنی چی ؟

سیستم همکاری در فروش یا همان افیلیت مارکتینگ روشی نوین در دنیای دیجیتال امروزی است برای کسب درآمد اینترنتی بدون نیاز به سرمایه و دانش فنی است که بعضا باعث ایجاد یک منبع درامد غیر فعال خواهد شد که فقط با یک بار منتشر کردن یا معرفی کرده به دوستان یا گروه ها و کانال ها میتوانید تا همیشه از ان درامد داشته باشید و هر زمانی فردی از طریق لینک یا نوشته ای که شما گذاشتید وارد سایت نوژینو شود و خرید انجام دهد به شما پورسانت داده خواهد شد .

در این سیستم شما دیگر نگران تامین کالا – ارسال کالا – برگشت کالا و مشکلات فروش نخواهید بود تنها با خرید کاربری که از طرف شما خرید میکند به درامد خود دست خواهید یافت و با کمی تلاش به درامد بالایی خواهید رسید که هر روز بدون سر زدن به سایت یا مشتریان حساب شما رو به بالا صعود میکنه .

تعاریف دیگری برای همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ آورده شده است اما تعریف کلی و اصلی همکاری در فروش را اینگونه می توان ذکر کرد که در یک فرآیند فروش که معمولا در اینترنت انجام میشود شما (بازاریاب یا ناشر ) با نشر و معرفی محصولات از طرق راه های مختلف به واسطه سیستم همکاری در فروش می‌توانید بدون داشتن محصول و یا خدماتی ، پورسانت از فروش محصولات دیگران را دریافت کنید .

برای به درامد رسیدن با همکاری در فروش سایت نوژینو کافیه مراحل زیر را طی کنید و صبر کنید تا فروش ها انجام شود و پورسانت محصولات خود را دریافت کنید .

نحوه افیلیت مارکتینگ فروشگاه نوژینو

ویژگی های سیستم همکاری در فروش نوژینو

به عنوان بزرگترین وارد کننده محصولات استوک و لوازم جانبی و محصولات دیجیتال در ایران فروشگاه نوژینو یکی از موفق ترین سایت ها در ضمینه همکاری در فروش محصولات است که با جذب کاربران فراوان توانسته رضایت کامل را از همکاران عزیز بگیرد و با عنایت به همین امر روز به روز در صدد پیشرفت و افزایش مزایا و پورسانت برای فروش محصولات توسط همکاران می باشد .

سیستم افلیت مارکتینگ نوژینو همانند هر سیستم همکاری در فروش دیگری دارای ویژگی های پایه و منحصر به فردی است تا رضایت کامل کاربران و همکاران را جلب کند .

  • بیشترین پورسانت برای همکاری در فروش لوازم دیجیتال
  • ایجاد لینک به صورت خودکار
  • کاملا رایگان برای همه
  • ایجاد لینک اختصاصی بازایابی برای هر فرد
  • امار همه ورودی ها
  • امار کلیک ها و خرید های موفق انجام شده
  • میزان درامد کسب شده
  • برداشت در هر لحظه
  • هدایا و تخفیف اختصاصی برای همکاران
  • و …..

مزایا همکاری در فروش سایت نوژینو

چه محصولاتی در سیستم افیلیت مارکتینگ نوژینو وجود دارند ؟؟

هر محصولی که در سایت نوژینو موجود باشد در سیستم همکاری در فروش نوژینو موجود است و قابل فروش از توسط شما خواهد بود همچنین محصولاتی که قیمت ندارند در صورت موجود بودن دوباره به چرخه همکاری در فروش وارد می شوند .

حتی اگر فردی از طریق لینک شما وارد سایت شود و محصول اتمام موجودی شده باشد مشتری با خرید محصول دیگر یا خرید همان محصول در زمانی که موجود است پورسانت ان برای شما محفوظ است و لحاظ می شود پس نگران از دست دادن مشتری هاتون نباشید چون با یک بار ورود از طریق لینک شما تا همیشه این مشتری برای شماست و هر خریدی انجام دهد پورسانتی به شما داده خواهد شد .

همکاری در فروش محصولات دیجیتال
همکاری در فروش لپ تاپ
همکاری در فروش لوازم جانبی
همکاری در فروش باتری و ال سی دی
و…..

همه را میتوان به عنوان محصول معرفی کرد و از انها کسب درامد داشت .

اگر کسی از طریق لینک شما وارد سایت شد و خرید کرد ، هر محصولی که تهیه کند ، به حساب شما نوشته می‌شود و درصد فروش شما محفوظ خواهد بود . و اگر کسی از طریق شما وارد سایت شد ولی چند روز و حتی ماه بعد خرید کند، باز هم در حساب کاربری شما لحاظ خواهد شد.

کسب درامد از سایت نوژینو
کسب درامد انلاین از نوژینو

راه های فروش محصولات همکاری در فروش ؟

راه های زیادی برای معرفی و فروش محصول به افراد و کاربران وجود دارد که در زیر بهترین روش های افیلیت مارکتینگ معرفی شده اند . در هر ضمینه ای

پیج اینستاگرام : این روزها کمتر کسی هست که اینستاگرام نداشته باشه به همین دلیل بستر فوق العاده ای برای خرید و فروش است علی الخصوص فروش به صورت همکاری در فروش است . اگر پیج اینستاگرامی دارید که فالور بالایی دارد یا حتی پیجی دارد به تعداد فالور های بسیار کم ( اما هدفمند و مرتبط به موضوع سایت ) شما میتوانید با معرفی محصولات سایت به فالور های خود به درامد بالایی برسید . در نظر بگیرید که اگر فالورهای شما بیشتر به مباحث تکنولوژی علاقه مند باشند حتی با تعداد اندکی فالور در حد 700 نفر می توانید به اندازه پیجی با 70 هزار فالور فروش داشته باشید و هر روز با معرفی محصول جدیدی فروش خود را بالا ببرید و با هدایت کردن فالور ها به سمت خرید درامد فوق العاده ای کسب کنید . شما در اینستاگرام یک بار پست مربوط به یک محصول را می زارید و تا همیشه در صفحه شما موجود میشه و هر زمانی کاربران جدید که وارد پیج شما میشن محصول را دیده و احتمالا خرید کنند این در صورتی است که شما خیلی وقت پیش پست رو گذاشتید ولی الان هم دارد ازش دارمد کسب می کنید ( مفهوم درامد غیر فعال ) .

کانال تلگرام : همانند اینستاگرام تلگرام هم یک بستر مناسب برای کسب وکار و کسب درامد انلاین از اینترنت است که با فراهم اوردن ویژگی هایی مثل ایجاد کانال و گروه میتوان مشتریان ثابت و همیشه ای برای خود به دست اورد . همچنین به دلیل حضور زیاد ایرانیان در تلگرام امکان فروش به شدت بالا میرود و حتی با پیام دادن مستقیم به افراد می توان بازاریابی کرد و به عنوان یک اینفلوئنسر به درامد بالایی برسید . با ایجاد کانال تلگرامی و جذب کاربر ، می‌ توانید تجربه کسب درامد میلیونی از اینترنت را تجربه کنید همچنین اگر صاحب ربات یا گروه‌‌ های پرمخاطب هستید راه شما برای درامد انلاین کوتاه تر خواهد شد .

اپارات , یوتیوب ,  نماشا و سایت های اشتراک ویدیو : اگر به ویدیو علاقه دارید و خوره ساخت ویدیو هستید علاوه بر اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام و تلگرام میتوان به سایت های مخصوص اشتراک ویدیو برای معرفی محصولات در قالب ویدیو مراجعه کنید و به بینندگان بسیاری نمایش دهید . جالبه بدونید که فعالیت ایرانی ها در سایت های اشتراک ویدیو مثل یوتیوب بسیار بالا رفته و جایی فوق العاده برای معرفی محصولات است به همین دلیل میتوان با ساخت کلیپ های نقد و برسی – انباکس و … کاربران را به خرید محصول تشویق کرد و علاوه بر ان با هر بازدیدی که از ویدیو شما میشه سایت یوتیوب به شما درامد جداگانه بابت تبلیغاتی که روی ویدوی شما نشان میده خواهد داد .

شبکه های اجتماعی : اگر فیسبوک , توییتر , پینترست و … فعالی دارید با اشتراک لینک همکاری در فروش سایت نوژینو مخصوص خود و مرتبط به محصول و جذب خریدار از طریق لینک میتوانید کسب درامد کنید .

وبسایت : یکی از مناسب ترین راه ها برای فروش محصولات همکاری در فروش بر بستر اینترنت فروش از طریق وبسایت است و اگر صاحب سایت هستید و افراد زیادی روزانه از سایت شما بازدید می ‌کنند مسلما سیستم همکاری در فروش نوژینو ( affiliate marketing nozhino ) بهترین روش برای رسیدن به کسب درآمد اینترنتی است . ( مشکلی که روش مشارکت در فروش از طریق سایت دارد نیازمند کمی تخصص و سرمایه است برای راه اندازی سایت و رسیدن به جایگاه مناسب در سرچ گوگل که برای افراد مبتدی ممکنه اوایل کار سخت باشه اما این راه پرفروش ترین راه برای کسب درامد از مشارکت در فروش است )

وبلاگ : اگر وبلاگ نویس هستید و عاشق نوشتن در کنارش می توانید با جلب کاربرانتون به سمت خرید از سایت نوژینو از سیستم کسب درامد سایت نوژینو به درامد بالایی برسید . مزیت این روش نسب به ساخت سایت این است که دیگر نیاز به دانش وبسایت و مشکلات گوگل و سرمایه اولیه برای خرید هاست و دامنه و قالب و … ندارید و مثل نصب اینستاگرام با ورود به سایت های وبلاگ دهی مانند ( بلاگفا – رزبلاگ – میهن بلاگ و … ) و ثبت نام در انها در پنل خود اقدام به اشتراک محتوا و معرفی محصولات و جلب مشتری کنید .

جمع دوستان و اشنایان : ساده ترین روش برای کسب درامد از اینترنت به روش افلیت مارکتینگ دعوت از دوستان و اشنایان و هر کسی که حضوری می بینید و در دسترس است می باشد . شما میتوانید با دادن لینک همکاری در فروش خود در سایت نوژینو افراد را به خرید از سایت تشویق و بابت هر خرید به شما پورسانت داده شود و در هر زمانی که خواستید مبالغ کسب شده را بیرو بکشید و وارد حساب خود کنید . ( مزیت این روش حضوری تبلیغ کردن و معرفی کردن محصول به مخاطب است که درصد خرید از این روش به شدت بالا است )

 

برای اموزش نحوه همکاری در فروش محصولات دیجیتال فروشگاه نوژینو کلیک کنید .

در این راه شما با به اشتراک گذاری و معرفی محصولات در سایت ها و شبکه های اجتماعی یا هر جایی که مد نظرتون است به درامد بالایی دست خواهید یافت و تنها ابزار لازم برای شما خودتان و سیستم متصل به اینترنت است که این به این معنیه که شما نتنها سرمایه ای وارد این کار نمی کنید بلکه ریسک از دست دادن سرمایه تون هم ندارید ( که با ورور به هر کار دیگری این ریسک وجود دارد ) پس بدون دغدغه و ترس برای کسب درامد از سایت نوژینو به سیستم همکاری در فروش نوژینو بپیوندید .

چرخه همکاری در فروش نوژینو

برای فعال شدن پنل افلیت مارکتینگ نوژینو ابتدا از طریق صفحه ثبت نام در سایت نوژینو یک حساب کاربری ایجاد کنید و اگر قبلا ثبت نام کردید وارد سایت شوید سپس در تب های سمت راست بر روی بازاریابی کلیک کنید و بله را بزنید تا پنل برای شما فعال شود و شروع به کسب درامد میلیونی انلاین در منزل کنید .

نظر برخی از اینفلوئنسر های همکاری در فروش سایت نوژینو

30
تعداد همکاران
30
میلیون تومان پرداخت شده
30
سفارش ثبت شده
سال سابقه

به محض ثبت نام و ورود به پنل کاربری گزینه ای در سمت راست به عنوان بازاریابی برای همه کاربران وجود دارد که با کلیک روی ان و تایید به جمع بازاریابان می پیوندید .

همه محصولات . هر محصولی که در سایت نوژینو موجود باشد در سیستم همکاری در فروش نوژینو موجود است و قابل فروش توسط شما خواهد بود همچنین محصولاتی که قیمت ندارند در صورت موجود بودن دوباره به چرخه همکاری در فروش وارد می شوند . یعنی حتی محصولات ناموجود هم میتوان معرفی و فروخت

هر جایی و هر رسانه ای که در دست دارید میتوانید به عنوان ابزار کسب درامد و معرفی محصولات همکاری در فروش نوژینو استفاده کنید .

خیر به هیچ وجه . ثبت نام در سیستم همکاری در فروش نوژینو کاملا رایگان است . از طرفی دیگر کلیه موارد مربوط به مشتری شامل تهیه محصولات، ارسال آن ها به مشتری و همچنین کلیه خدمات پس از فروش به عهده فروشگاه است. با این حساب شما به سرمایه اولیه نیاز نخواهید داشت و می توانید کار خود را تنها با دسترسی به شبکه های اجتماعی و یک گوشی ، شروع کنید. به عنوان نمونه همکاران زیادی در افلیت مارکتینگ نوژینو از طریق همکاری در فروش اینستاگرام ، درآمدهای خوبی دارند و بدون سرمایه اولیه فعالیت خود را شروع کرده ان د. 

12 درصد کمیسیون فروش !!! فروشگاه نوژینو دارای بیشترین پورسانت ( کمیسیون از فروش ) در میان همه فروشگاه های همکاری در فروش محصولات دیجیتال است و برای محصولات از 8 تا 12 درصد کمیسیون در نظر گرفته شده

در افلیت مارکتینگ نوژینو هر 24 ساعت یکبار درخواست های واریز چک می شوند و در صورت وجود هر درخواستی مبلغ درخواستی در همان روز به حساب همکار واریز می شود .

همکاری در فروش یک شغل کاملا پاره وقت است و حتی اگر در یک شغلی سنتی و ثابت مشغول به کار هستید اما ایده کسب درآمد از اینترنت را در سر دارید، همکاری در فروش می‌تواند به عنوان شغل دوم برای شما چاره‌ساز باشد. کسب درآمد در خانه واقعا خیلی ساده است. اگر خانه‌دار هستید و زمان زیادی را غیرمفید به هدر می‌دهید، اگر دانشجو و یا دانش آموز هستید و قصد دارید از فعالیت خود در شبکه‌های اجتماعی و فضای دیجیتال درآمدزایی کنید، این سیستم مشارکت در فروش می‌تواند به میزان پشتکار و تلاشتان برای شما درآمدزایی کند. 

بعد از ورود به حساب کاربری و رفتن به پنل همکاری در فروش میتوان ریز جزییات خرید و ورود و تعداد افرادی ارجاعی از طرف شما و…. با درامد کسب شده از فروش را ببینید .

اصلا نگران خرید اول نباشید اگر کاربر در ورود اول خود با لینک بازایابی شما محصولی را خریداری نکرد نگران نباشید کوکی های ما تا 6 ماه ای پی سیستم کاربر رو بر روی حساب شما ثبت می کنند و این کار باعث میشود اگر کاربر در ورود اول از سایت محصولی خریداری نکند در روز های بعدی وارد سایت شود و هر خریدی انجام بدهد پورسانت بازاریابی برای شما ثبت شود.

بله به راحتی با دادن لینک خود به دوستان میتوان انها را دعوت و از خرید های که انجام میدهند درامد کسب کنید .

می توان از راه تلگرام – اینستاگرام – واتساپ و شماره تماس سایت با پشتیبانی تماس گرفته و هر سوالی در رابطه با بازاریابی و همکاری در فروش محصولات دارید را بپرسید .

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۹ رای

3 دیدگاه برای “سیستم همکاری در فروش ( افیلیت مارکتینگ ) کسب درآمد میلیونی اینترنتی – فروشگاه نوژینو”

  1. سلام!

    میخوام در مورد تجربه موسیقی جالبم بهت بگم
    من به طور تصادفی یک پروژه پیدا کردم ، و من فقط این آهنگ ها را بلافاصله دوست داشتم )
    Fast Distro Music – یک سرویس توزیع موسیقی رایگان به بسیاری از هنرمندان بهترین آهنگ های موسیقی الکترونیکی را ارائه می دهد.
    اگر طرفدار موسیقی الکترونیکی هستید ، حتما نام این هنرمند مشهور را شنیده اید ASPARAGUSproject .
    با اشتیاق برای آهنگسازی بهترین ضربات الکترونیکی, ASPARAGUSproject در صنعت موسیقی اثر قابل توجهی داشته است.
    آخرین آهنگ رقصشون, “All The Things You Do” این یه شهادت واقعی از استعداد استثنائی اوناست

    موفق باشید!

  2. سلام دوستان
    من با اکثر سایت های فروش فایل کار کردم.
    با هر سایتی خواستین همکاری کنید ولی دقت کنید که فروشگاه های آپادانا فایل و مشهد نارنجی، فایل های پرفروش تان را شناسایی می کنند و با قیمت پایین تری خودشان ارائه می کنند یعنی بعد از چند مدت، فایل های پرفرش تان را از دست می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه