خرید سرفیس لپ تاپ 1 , 2 , 3 , 4 ( تمام کانفیگ ها ) استوک و اکبند surface laptop

سرفیس لپ تاپ 1 2 3 4 استوک

استوک
اکبند

microsoft surface laptop 1-2-3-4 ( all config ) 2016-2022

دسته:
امتیازدهی 5 از 5 در 1 امتیازدهی مشتری
برند: microsoft
آماده ارسال
خرید محصول سرفیس لپ تاپ 1 2 3 4 استوک
شناسه محصول: 907

قیمت: مشاهده قیمت

از شما بابت همکاری متشکریم... آیا از قیمت های ما رضایت دارید؟
توضیحات

سرفیس لپ تاپ 1 2 3 4 استوک قیمت ارزان , اکبند و استوک - فروشگاه نوژینو

مشخصات قیمت و خرید سرفیس لپ تاپ 1 2 3 4 – خرید سرفیس لپ تاپ استوک دست دوم کارکرده با قیمت ارزان و عمده intel i7 i5 / amd graphic / 4 8 16 ram موجودی در همه کانفیگ ها خرید مستقیم از نمایندگی

جهت اطلاع از قیمت و موجود بودن تمام کانفیگ ها و خرید سرفیس لپ تاپ اکبند و استوک دست دوم می توانید در واتساپ مجموعه به شماره 09941138301 پیام بزارید و تماس بگیرد یا در اینستاگرام به ای دی nozhino.ir پیام دهید .

لپ تاپ های پیشنهادی:

لپ تاپ Dell Vostro 5502
لپ تاپ Asus Zenbook 13 UX325
نظرات
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از فروشگاه نوژینو خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!

قیمت محصول:

مایکروسافت اولین سرفیس کاملا لپ تاپی خود را تحت عنوان سرفیس لپ تاپ 1 ( microsoft surface laptop 1 ) در ژوئن 2017 به بازار عرضه کرد . سرفیس لپ تاپ اولین تلاش مایکروسافت برای تولید یک نوت بوک تاشو غیرقابل تبدیل بود تا بتواند نظر طرفدارن سرفیس را بیشتر به خود جلب کند و افرادی که سرفیس پرو را دوست نداشتند بتوانند از صفحه نمایش بزرگتر و کیبورد متصل جدانشدنی همانند لپ تاپ استفاده کنند .

در سرفیس لپ تاپ مایکروسافت همه قوانین و ویژگی های سرفیس را که مایکروسافت با انها شناخته شده بود را کنار گذاشته و بیشتر بر لپ تاپ بودن این محصول تاکید کرده همچنین سخت‌افزار مایکروسافت را که از زمان اولین سرفیس پرو اصلی به آن‌ها شناخته شده بود را کنار گذاشته و از نو طراحی کرده .

در سرفیس لپتاپ توجه بیشتری به باتری شده که کاربران در سرفیس پرو ها از عملکرد ان راضی نبودند اما در surface laptop پایداری بهتری برای باتری سرفیس لپتاپ ایجاد شده است .

از دیگر نکات سرفیس لپتاپ گران نبودن ان نسبت به پرو ها است و در برابر قیمتی که برای خرید سرفیس لپتاپ پرداخت می شود سخت افزار و لپتاپ خوبی را تحویل خواهید گرفت

نکته مهم در سرفیس لپ تاپ 1 این است که ویندوز 10 s روی ان نصب است و این بدان معناست که شما فقط به برنامه‌های فروشگاه ویندوز دسترسی خواهید داشت ، مگر اینکه از حالت S خارج شوید که خوشبختانه خارج شدن از حالت s بسیار اسان و برای همه رایگان است و می توان ویندوز را تبدیل به 10 پرو کنید .

باید بدانید که از زمان عرضه سرفیس لپ تاپ این محصول مایکروسافت با استقبال خوبی مواجه شده است و دلیل ان زیاد سخت نیست چون برخلاف بسیاری از لپ تاپ ها موجود ، لپ تاپ سرفیس ارزش خرید در مقرون به صرفه ترین سطح را دارد .

سرفیس لپ تاپ 1

پیش از تست و برسی که ما بر روی سرفیس لپ تاپ 1 انجام دادیم گفتیم که حتما این دستگاه 13.5 اینچی جذاب‌ترین محصول محاسباتی است که مایکروسافت تا به حال ساخته است و بعد از انجام تست فهمیدیم که کاملا صحت دارد و بهتر از چیزی بود که تصور داشتیم .

به طور خلاصه، سرفیس لپ تاپ 1 یک دستگاه فوق العاده جذاب است که نشان می دهد لپ تاپ های ویندوزی می توانند به همان زیبایی محصولات اپل طراحی شوند.

surface laptop 1 دارای بدنه کامل آلومینیومی است که یادآور سرفیس بوک می باشد و حسی محکم و در عین حال ممتاز به محصول می دهد . در حالی که بدنه الومینیومی ان لپ‌تاپ سرفیس 1 را بسیار سبک می کند در حین حال به شما این اطمینان را می‌دهند که در اثر ضربه‌ها شکسته یا فرو نمی‌رود .

اما surface laptop 1 برخلاف سرفیس بوک صفحه‌کلید آلومینیومی ندارد بلکه دارای صفحه کلید با کلیدهای پلاستیکی می باشد و دارای جنس پارچه آلکانترا است که از ایتالیا وارد شده و برش لیزری متناسب با صفحه کلید دارد و حس بسیار خاص و فوق العاده ای را به لپ تاپ سرفیس به خصوص هنگام تایپ می دهد .

به لطف لولا های این لپ تاپ خارق العاده باز و بست کردن ان بسیار راحت و نرم است و در هر درجه ای ثابت می ماند

یک نکته بسیار خوب در طراحی سرفیس لپتاپ 1 اینه که بلندگوهای ان در پشت کیبورد قرار گرفته و از شکاف‌های بین کلیدها به‌عنوان نوعی جلوپنجره استفاده می‌کند

ضخامت کیبورد سرفیس لپتاپ 1 به لطف جایگیری مناسی قطعات ان و همچنین استفاده از اخرین تکنولوژی ساخت مادربرد و چیپ onboard بسیار نازک است .

پورت ها

سرفیس لپ تاپ 1 دارای پورت های USB 3.0، Mini DisplayPort و پورت برق و داک اختصاصی Surface Connect مایکروسافت، همانطور که در سایر دستگاه‌های سرفیس وجود دارد می باشد . عدم وجود پورت USB-C قابل توجه است و یک ضعف است البته میتوان از طریق پورت سرفیس کانکت و سرفیس داک آن را اضافه کرد . با این وجود، یک نقطه ضعف است که ببینیم درگاه USB-C در surface laptop 1 وجود ندارد زیرا امروزه تعداد زیادی از لوازم جانبی با این اتصال عرضه می‌شوند .

طراحی نازک

وجود پورت های کم در سرفیس لپ تاپ 1 برای حفظ نازکی ان الزامی است و در واقع ضخامت آن فقط 14.48 میلی متر است که کمی بیشتر از مک بوک اپل است اما با این حال وزن ان تنها 1.25 کیلوگرم است .

این لپ تاپ در سطح خود بسیار نازک و کم وزن است و به راحتی در یک دست نگه داشته می شود برای حمل و نقل خرید سرفیس لپ تاپ 1 یکی از راحت ترین لپ تاپ هایی است که می توانید خریداری کنید .

با وجود تمام مزایایی که نازک بودن surface laptop 1 دارد تعمیر سرفیس لپ تاپ فوق العاده سخت است و ارتقاء آن غیرممکن است. این مورد توسط وب‌سایت iFixit کشف شد که یک لپ‌تاپ سرفیس را جدا کرد و متوجه شد که بسیاری از چیزها یا به مادربرد چسبیده اند یا به مادربرد لحیم شده‌اند ( به اصطلاح onboard هستند ) که جدا کردن و تعویض قطعات سرفیس لپ تاپ 1 را بسیار دشوار می‌کند. این موضوع ممکن است برای برخی نگران کننده نباشد اما اگر به لپ تاپ سرفیس خود آسیب وارد کنید ممکن است تعمییر غیر ممکن یا بسیار گران تمام شود .

صفحه نمایش surface laptop 1

صفحه نمایش سرفیس لپتاپ یک 13.5 اینچی PixelSense روشن است که با محافظ Corning Gorilla Glass 3 برای محافظت در برابر خط و خش تقویت شده است . وضوح تصویر 2256 در 1504 است و تراکم پیکسلی 201ppi می باشد این بدان معناست که صفحه نمایش لپ تاپ سرفیس 1 بلندتر است به شما فضای صفحه نمایش بیشتری را هنگام کار می دهد اما اگر در حال تماشای ویدیوهای عریض هستید نوارهای مشکی بزرگ تری در اطراف قسمت های بالایی و پایینی مشاهده خواهید کرد.

قیمت و خرید سرفیس لپ تاپ 1 استوک دست دوم

سرفیس لپ تاپ 1 اولین سری لپ تاپ های مایکروسافت سرفیس است این دستگاه ویژه دارای برچسب قیمتی عالی است و لپ تاپ سرفیس اکنون از 799 دلار ( با مشخصات پایه ) شروع می شود که دارای پردازنده Intel Core m3-7Y30، 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه SSD است .

اگر cpu را بخواید بالاتر ببرید قیمت سرفیس لپتاپ 1 به 999 دلار خواهد رسید این قیمت برای شما یک Intel Core i5-7200U با فرکانس 2.5 گیگاهرتز، به همراه همان 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت SSD می باشد .

کانفیگ دیگر surface laptop شامل پردازنده قدرتمندتر Core i7 اینتل، 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت SSD با قیمت 1599 دلار است .

قیمت سرفیس لپ تاپ 1 با پیکربندی پردازنده Core i7 اینتل، 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی هم 2199 دلا است

جا داره این سوال را بپرسید که آیا این ارتقاها ارزش افزایش قیمت را دارند ؟ باید گفت که فضای ذخیره‌سازی به لپ تاپ شما انعطاف‌پذیری بیشتری می‌دهد اما راه‌های ارزان‌تری برای به دست آوردن فضای بیشتر برای ذخیره کردن فایل‌هایتان وجود دارد مثل Google Drive و …

با این حال، 16 گیگابایت رم برای برخی از افرادی که می‌خواهند از لپ‌تاپ سرفیس برای اجرای نرم‌افزارهای سخت یا چند کار به صورت همزمان استفاده کنند، وسوسه‌کننده خواهد بود و در برخی موارد الزامی است .

اما به نظر ما ارزان‌ترین پیکربندی لپ‌تاپ سرفیس با کمترین مشخصات سخت افزاری باید کاملاً مناسب باشد به خصوص اگر از برنامه‌های فروشگاه ویندوز استفاده می‌کنید که توسط مایکروسافت بررسی و آزمایش شده‌اند چون نرم افزار هایی که داخل فروشگاه مایکروسافت هستند نسبت به برنامه‌های سنتی ویندوز نیاز کمتری به منابع دارند، به این معنی که در دستگاه‌های کم مصرف به خوبی اجرا می‌شوند و همچنین باتری کمتری مصرف می‌کنند .

توجه کنید این قیمت های سرفیس لپ تاپ 1 در زمان عرضه و بالاترین قیمت است و برای سرفیس لپتاپ 1 اکبند است اما اگر قصد خرید سرفیس لپ تاپ 1 استوک دست دوم را دارید قیمت ها بسیار ارزان تر بوده و از فروشگاه نوژینو می توانید خرید سرفیس لپ تاپ 1 را با ارزان ترین قیمت انجام دهید .

برای خرید سرفیس لپ تاپ 1 استوک با قیمت ارزان می توانید از سایت نوژینو بعد از دیدن لیست قیمت surface laptop 1 استوک دست دوم و تماس با کارشناسان ما اقدام به خرید کنید .

سرفیس لپ تاپ 2

ظاهرا مایکروسافت از فروش surface laptop 1 راضی بوده و اقدام به ساخت و تولید سرفیس بوک 2 کرده که کاری بسیار عاقلانه بود چون هیچ شرکتی محصول خود را که انقد جذاب است در نصفه راه رها نمی کند .

گذشته از صفحه نمایش 13.5 اینچی Surface Laptop 2 می توانید از چند پورت مدرن دیگر استفاده کنید علاوه بر این ها پیشرفت های داخلی باعث می شود سرفیس لپ تاپ 2 قدرتمند ظاهر شود و ارزش پرداخت وجه ان را داشته باشد .

طراحی سرفیس لپ تاپ 2 تا حدی تغییر کرده و با اضافه شدن رنگ بدنه مشکی ظاهر ان را بسیار جذاب و زیبا می کند و هنگام بوت شدن فوق العاده است با این حال سرفیس لپ تاپ 2 اساساً مشابه مدل قبلی خود است و مانند ان نازک و سبک است ( 14.48 میلی متر – 1.25 کیلوگرم ) که یعنی قابل حمل است .

صفحه نمایش سرفیس لپ تاپ 2 هیچ تغییر نکرده چون لازم به هیچ تغییری نبود و بسیار بی نقص است و اگر کارهای زیادی برای انجام دادن دارید، عاشق نسبت تصویر بلند 3:2 ان خواهید شد اما باید در حین تماشای محتوای ویدیویی 16:9 کناره های مشکی را تحمل کنید و اگر بخواهید از تاچ سرفیس لپتاپ استفاده کامل و بهینه کنید باید یک قلم سرفیس خریداری کنید

مایکروسافت ادعا می‌کند که صفحه‌کلید سرفیس لپ‌تاپ 2 را نسبت به مدل قبلی‌ بی‌صداتر کرده است و با اطمینان می‌توان گفت که این صفحه‌کلید باید یکی از بی‌صداترین صفحه‌کلیدهایی باشد که تا به حال آزمایش کرده‌ایم همکاران ما حتی نمی‌توانستند صدای تایپ با کیبورد را در یک محیط بی صدا بشنوند .

سطح کیبورد سرفیس لپتاپ 2 از پارچه آلکانترا ساخته شده که بسیار زیبا است و حس عالی خواهد داد زیرا کار با ان نسبت به آلومینیوم سخت و سرد بسیار دلپذیرتر است و انگشت ها راحت خواهند بود .

سرفیس لپ‌تاپ 2 هنوز دارای پورت Thunderbolt 3 نیست حتی USB-C 3.1 هم ندارد و شما هنوز با یک USB 3.0 می توانید کار کنید و از یک پورت Mini DisplayPort هم میتوانید بهره ببرید .

شاسی سرفیس لپ تاپ 2 دارای فضای خالی کافی است بنابراین هیچ بهانه ای برای نبود پورت های جدید وجود ندارد به علاوه پورت هایی که در آنجا هستند از استانداردهای 2019 برخوردار نیستند .

نقاط قوت laptop 2 : جمع و جور، طراحی تر و تمیز – کیفیت ساخت بالا – عمر باتری استثنایی – صفحه نمایش لمسی شارپ

نقاط ضعف laptop 2 : محدودیت انتخاب پورت ها – کلیک رو تاچ پد کمی بلند است

قیمت و خرید سرفیس لپ تاپ 2

قیمت سرفیس لپ تاپ 2 اکبند نو برای نسخه پایه 999 دلار است که قیمت معقولانه ای نسبت به محصولات هم رده خود است

البته می توانید سرفیس لپ تاپ 2 را به پردازنده Core i7 اینتل 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت SSD ارتقا دهید که قیمت را به 2699 دلار افزایش می دهد .

اگر به دنبال خرید سرفیس لپ‌تاپ 2 هستید با یک SSD 256 گیگابایتی باید بیش از 1299 دلار هزینه کنید این تقریباً همان قیمت لپ‌تاپ اصلی سرفیس است

برای خرید سرفیس لپ تاپ 2 می توانید از سایت نوژینو با هر مشخصاتی که می خواهید سفارش دهید . برای اطلاع از قیمت و خرید سرفیس surface laptop 2 با کارشناسان ما تماس بگیرید .

سرفیس لپ تاپ 3

سرفیس لپ تاپ 3 نسبت به مدل قبلی خود تغییر چندانی نکرده است و هنوز هم یک لپ تاپ تاشو آلومینیومی است که به راحتی قابل حمل و در کیف قرار می گیرد و با وزن 2.89 پوند بسیار سبک است .

اما دو تغییر در طراحی ظاهری ان بوجود امده اول اینکه صفحه کیبورد که از جنس پارچه‌ای آلکانترا است در مدل ابی و نقره ای موجود است همچنین صفحه کلید رنگ طلایی کاملا الومینیومی هم دارد که بسیار زیبا است و مانند مدل مشکی اثر انگشت و چربی را نمی گیرد اما مانند هر لپ تاپ آلومینیومی دیگری سطح سخت ان احساس می شود و آن لمس نرمی که Alcantara ارائه می دهد را ندارد .

قیمت سرفیس لپ تاپ 3 نسخه کاملا الومینیومی ان که کاملا طلایی است حدود 1299 دلار برای نسخه پایه است این در حالی است که نسخه پایه سرفیس لپ تاپ 3 دارای پارچه‌ای آلکانترا رنگ نقره ای 999 دلار است

اما تغییر دوم که در سرفیس لپ تاپ 3 بوجود امده تعویض Mini DisplayPort با USB-C است که باید در اولین نسخه لپ‌تاپ سرفیس در سال 2017 می‌بود

یک قابلیت را که پورت usb-c به surface laptop 3 می دهد می‌توانید از پورت USB-C برای شارژ لپ‌تاپ استفاده کنید یعنی علاوه بر شارژ از طریق پورت Surface Connect می توانید از طریق usb-c هم ان را شارژ کنید .

با پورت usb-c میتوان مانیتور یا صفحه نمایش خارجی را به سرفیس متصل کرده یا از لوازم جانبی مختلف USB-C مانند یک هاب استفاده کنید .

ضعف usb-c این است که به اندازه پورت Thunderbolt 3 سرعت ندارد و سرعت ان 10 گیگ بر ثانیه است به همین دلیل نمی توان از ان برای متصل کردن یک GPU خارجی، درایوهای SSD خارجی سریع‌تر یا یک داک دسکتاپ Thunderbolt استفاده کنید .

جدا از پورت جدید USB-C، ورودی/خروجی دیگر لپ تاپ سرفیس 3 یک پورت USB-A است به همراه جک 3.5 میلی متری هدفون و کانکتور سرفیس اختصاصی مایکروسافت که با شارژر 65 واتی موجود در جعبه متصل می شود .

لپ تاپ Surface 3 با آخرین نسل دهم پردازنده های Core i5 یا Core i7 اینتل عرضه می شود که روی کاغذ سریعتر هستند و از رم بهبود یافته و نسل wifi 6 پشتیبانی می کنند.

از فن های پیشرفته ای برای خنک کردن دستگاه استفاده شده که صدای بسیار کمی دارند و میشه گفت که صدای انها قابل شنیدن نیست

تخلیه باتری حدود 11 ساعت در حالت عادی طول میکشه که قابل قبول است اما در زمانی که با ان کارهای سنگین انجام می دهید به حدود 9 ساعت کاهش می یابد و ویژگی جدید سرفیس لپ‌تاپ 3 ویژگی شارژ سریع است که می‌تواند در عرض یک ساعت 80 درصد شارژ شود ، که برای شارژ سریع بسیار مفید است اما فقط زمانی کار می‌کند که دستگاه خاموش باشد .

 

مشخصات سرفیس لپ تاپ 3 به شرح زیر است :

صفحه نمایش: 13.5 اینچ LCD 2256 x 1504 (201 PPI)

پردازنده: چهار هسته ای Intel Core i5 یا i7 (نسل دهم)

رم: 8 یا 16 گیگابایت

فضای ذخیره سازی: 128، 256، 512 گیگابایت یا 1 ترابایت

گرافیک: Intel Iris Plus

سیستم عامل: Windows 10 Home

دوربین: جلو 720P

قابلیت اتصال: wifi 6 (ax)، بلوتوث 5، USB-A، USB-C، هدفون، Surface Connect TPM

خرید سرفیس لپ تاپ 3 استوک ( قیمت ارزان )

برای استعلام قیمت سرفیس لپ تاپ 3 میتوانید با دریافت لیست قیمت از قیمت سرفیس لپ تاپ 3 استوک دست دوم یا اکبند نو مطلع شوید یا با ارسال پیام از طریق راه های ارتباطی نسبت به دیافت قیمت اقدام کنید

برای خرید سرفیس لپ تاپ 3 از طریق سایت نوژینو می توانید خرید خود را انجام دهید و با ارتباط با کارشناسان ما از نحوه خرید سرفیس لپ تاپ 3 استوک دست دوم یا اکبند مطلع شوید .

سرفیس لپ تاپ 4

متاسفانه زمان عرضه سرفیس لپ تاپ 4 به دلیل بیماری کروتا کمی عقب افتاد و در زمان مرسوم خود معرفی نشد بلکه با چند ماه تاخیر در 15 آوریل سال 2021 معرفی و وارد بازار شد . سرفیس لپ تاپ همیشه یک لپ تاپ باشکوه بوده است و سرفیس لپ تاپ 4 نیز قطعا از این قاعده مستثنی نیست .

تفاوت 15 اینچی و 13 اینچی سرفیس لپ تاپ 4 در cpu ان است که برای نسخه 13 اینچی ان مدل سی پی یو AMD Ryzen 5 4680U یک قسمت 6 هسته ای و 12 رشته ای است و در نسخه 15 اینچی سی پی یو Ryzen 7 4980U 8 هسته ای و 16 رشته ای است که نشان می دهد صفحه 15 اینچی در کارهای چند رشته ای مانند ویرایش ویدیو کمی بهتر عمل می کند .

اگر لپ تاپی کاری می خواهید که سبک قابل حمل و قدرتمند و در حین حال بسیار زیبا و ظریف باشد قطعا خرید سرفیس لپ تاپ 4 یکی از بهترین گزینه ها برای انتخاب است .

surface laptop 4 در چهار گزینه رنگی عرضه می شود رنگ پلاتینیومی درب لپ تاپ Surface 4 بسیار زیبا و یکدست است و تنها علامت مربع لوگوی مایکروسافت در وسط لپ تاپ است . قسمت پایینی لپ‌تاپ شبیه نسخه های قبل به نظر می‌رسد اما صفحه‌کلید دارای رنگ کمی تیره‌ تر است .

ضخامت این لپ‌تاپ فقط 0.57 اینچ و وزن آن 1.3 کیلوگرم است که حمل بسیار راحت و به اسانی در کیف جا میشه . با اینکه سرفیس لپ تاپ 4 بسیار نازک است، اما به طرز باورنکردنی قوی است .

درب surface laptop 4 از آلومینیوم ساخته شده است و هیچ انعطاف پذیری ندارد . و بر خلاف بسیاری از لپ‌تاپ‌های لمسی دیگر، وقتی صفحه نمایش را فشار می‌دهید، لولا آنقدر محکم است که دیگر مجبور نیستید صفحه‌نمایش را دوباره تنظیم کنید یا آن را با دست دیگر خود محکم کنید . این به خودی خود استفاده از صفحه نمایش لمسی را راحت‌تر می‌کند .

سرفیس به نرمی و راحتی و بی صدا بودن صفحه کلید معروف است که در این نسخه سرفیس هم همان رسم و رسوم کیبوردی خود را پیاده کرده است . کیبورد ان توسط پارچه آلکانترا احاطه شده ( میکروفیبر )که بسیار نرم و راحته در حین تایپ صدای هیچ کلیدی را نخواهید شنید

یکی از بزرگترین ضعف های این لپ تاپ مایکروسافت نیود پورت کافی است و تنها چیزی که در اینجا دریافت می کنید پورت Surface Connect در سمت راست، یک USB-C، یک USB-A و یک جک هدفون است. ما قدردانی می‌کنیم که این لپ‌تاپ هنوز یک پورت USB-A دارد .

صفحه نمایش سرفیس لپ تاپ 4 دارای نسبت 3:2 PixelSense با وضوح 2256 در 1504 است که برای اندازه نمایشگر تقریباً عالی است . این امر تماشای فیلم و ویدیو در این لپ‌تاپ را کمی عجیب می‌کند، زیرا هنگام مشاهده محتوای 16:9 دو نوار مشکی در اطراف می بینید .

 باتری سرفیس لپ تاپ 4

مایکروسافت ادعا می کند که سرفیس لپ تاپ 4 تا 19 ساعت عمر باتری دارد که واقعا عالی است .

در تست باتری که سایت PCMark روی لپ تاپ 4 انجام داده و بارهای کاری مختلف از چت تصویری گرفته تا پردازش کلمه را شبیه سازی می کند لپ تاپ Surface 4 حدود 13 ساعت و 20 دقیقه دوام می آورد.

تست باتری سرفیس لپ تاپ 4 در تست پخش ویدیوی که ما انجام دادیم حدود 14 ساعت و 2 دقیقه دوام می آورد که تا 19 ساعت ادعا شده توسط مایکروسافت فاصله دارد اما با این حال، این هنوز بد نیست

وقتی در نظر بگیرید که Surface Laptop 3 در تست باتری PCMark فقط 8 ساعت و 28 دقیقه دوام آورد Surface Laptop 4 پیشرفت بزرگی را در نسل خود نشان می دهد.

نرم افزار surface laptop 4

بهترین چیز در مورد هر دستگاه سرفیس از جمله سرفیس لپ تاپ  این است که ویندوز 10 رسمی و اورجینال روی انها نصب است و کاملا اتوماتیک اپدیدت خواهد شد .

هیچ اثری از bloatware وجود ندارد به این معنی که سرفیس لپ تاپ 4 هر بار بسیار سریع بوت می‌شود و لازم نیست در همان اولیل چند دقیقه برای برنامه‌های راه‌اندازی یا حذف  انها وقت بزارید .

برخلاف اولین لپ‌تاپ سرفیس که نسخه ویندوز 10 s روی ان نصب بود در این نسخه خبری از ان نیست و به این معنی است که می‌توانید به راحتی هر نرم افزاری را روی سرفیس لپ‌تاپ 4 نصب کنید

سرفیس laptop 4 در مشخصات زیر عرضه می شود :

صفحه نمایش: 13.5 اینچ LCD 2256 x 1504 (201 PPI)

پردازنده: AMD Ryzen 5 4680U یا Intel Core i5 یا i7 (نسل یازدهم)

رم: 8، 16 یا 32 گیگابایت

فضای ذخیره سازی: 256، 512 گیگابایت یا 1 ترابایت

سیستم عامل: Windows 10 Home

دوربین: 720P در جلو، Windows Hello

قابلیت اتصال: wifi 6 (ax)، بلوتوث 5، USB-A، USB-C، هدفون، Surface Connect

ابعاد: 308 × 223 × 14.5 میلی متر

وزن: 1265 یا 1288 گرم

قیمت سرفیس لپ تاپ 4 بسیار عالی است و شما برای نسخه پایه ان 999 دلار می پردازید که شامل یک لپ تاپ 13 اینچی سرفیس 4 با پردازنده Ryzen 5 و 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت SSD را می باشد .

البته ممکن است این قیمت سرفیس لپ تاپ 4 اکبند نو کمی بالا باشد اما در مقایسه با Dell XPS 13 با مشخصات مشابه عالی است و به این نکته هم توجه کنید که surface laptop 4 یک لپ تاپ رویایی و سطح بالا است که ظرافت ان قابل مقایسه نیست و باید مشخصات سخت افزاری را در درجه دوم اهمیت قرار دهید .

اما اگر صفحه نمایش 15 اینچی از این لپتاپ سرفیس را می خواهید باید کمی بیشتر برای خرید سرفیس لپ تاپ 4 هزینه کنید چون مدل 15 اینچی ان با قیمت 1299 دلار است با مشخصات پردازنده AMD Ryzen 7 و 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه SSD .

دانلود لیست قیمت لپ تاپ استوک نوژینو

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه