خرید سرفیس پرو 6 اکبند و استوک ( کارکرده ) surface pro 6 – فروشگاه نوژینو

سرفیس پرو 6 استوک کارکرده

استوک

microsoft surface pro 6 stock ( all config ) surface 2018

دسته:
امتیازدهی 5 از 5 در 1 امتیازدهی مشتری
برند: microsoft
آماده ارسال
خرید محصول سرفیس پرو 6 استوک کارکرده
شناسه محصول: 903

قیمت: مشاهده قیمت

از شما بابت همکاری متشکریم... آیا از قیمت های ما رضایت دارید؟
توضیحات

سرفیس پرو 6 استوک کارکرده [ مرجع خرید سرفیس ایران ] خرید مستقیم با نازلترین قیمت

خرید سرفیس پرو 6 با کانفیگ ها و مشخصات مختلف با قیمت ارزان – خرید سرفیس پرو 6 استوک دست دوم کارکرده با نازلترین قیمت – مشخصات و قیمت surface pro 6

جهت اطلاع از قیمت و موجود بودن تمام کانفیگ ها و خرید سرفیس پرو 6 سیم کارت خور و معمولی دست دوم استوک می توانید در واتساپ مجموعه به شماره 09941138301 پیام بزارید و تماس بگیرد یا در اینستاگرام به ای دی nozhino.ir پیام دهید .

لپ تاپ های پیشنهادی:

لپ تاپ Dell Precision 3560
لپ تاپ Razer Book M1 5T
نظرات
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از فروشگاه نوژینو خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!

قیمت محصول:

طبق ادعا مایکروسافت با خرید سرفیس پرو 6 هر کجا که باشید و در هر مکانی باشید سرفیس پرو 6 در دو حالت تبلت و لپ تاپ با شما سازگار می شود و تطبیق پذیری بالایی دارد . با خرید سرفیس پرو 6 قدرت بیشتری برای ایده های خلاقانه خود به دست می اورید و حرفه ای تر از قبل خواهی شد .

مایکروسافت سرفیس برای مدت طولانی هست که پرچمدار طیف گسترده ای از سخت افزارهای این شرکت است و در میان انها سرفیس پرو همیشه در صدر دید افراد و دنبال کنندگان سرفیس مایکروسافت است و انتظارات خاصی در هر اپدیت یا نسخه جدید از این لپ تاپ – تبلت مایکروسافت سرفیس دارند .

در حالی که مایکروسافت سال قبل با معرفی سرفیس پرو 2017 طرح شماره گذرای برای سرفیس های خود را کنار گذاشت اما امسال مجددا به شماره گذاری سرفیس جدید خود پرداخته و ان را با نام سرفیس پرو 6 معرفی کرد که به صورت پیش فرض با 8 گیگ رم و پردازنده نسل هشت و رنگ مشکی در دسترس عموم است .

 

 

همانند سرفیس 2017 سرفیس پرو 6 هم شباهت زیادی به سرفیس پرو سال گذشته دارد و اگر سرفیس پرو 4 و سرفیس پرو 5 و surface pro 6  را کنار هم قرار دهید تشخیص انها از روی ظاهر بسیار دشورا است .

یکی از بزرگترین تغییرات در سرفیس پرو 6 رنگ بدنه متفاوت ان از سایر سرفیس های مایکروسافت است که با رنگ مشکی مات وارد بازار ها شد اما این رنگ هم این واقعیت را که مایکروسافت همان طراحی سه نسل قبلی را دارد نمی پوشاند .

تا این لحظه سرفیس پرو 6 دارای نسخه سیم کارت خور LTE نیست و برخلاف سرفیس پرو 5 که دارای یک نسخه سیم کارت خورد سرفیس LTE بود از این پس هم فکر نکنم سرفیس پرو 6 نسخه سیم کارت خور ان ساخته شود .

رنگ جذاب و هارد اضافی شما را وسوسه نکند چون باید هزینه های دیگر را هم انجام دهید باید یک کیبورد سرفیس پرو 6 برای ان خریداری کنید که به تنهایی حدود 199 دلاری قیمت دارد و از الزامات خرید لوازم جانبی برای سرفیس پرو 6 است چون استفاده از سرفیس پرو 6 بدون کیبورد یک تبلت خالی است اما با کیبورد به لپتاپ تبدیل می شود .

همچنین اگر قصد محافظت جدید از این محصول گرانبها را دارید مایکروسافت روکش هایی با پارچه Alcantara به قیمت 159.99 دلار به فروش می رساند که برای محافظت از سرفیس پرو 6 ضروری است .

از دیگر لوازم جانبی جدانشدنی دیگر هر سرفیسی قلم سرفیس پرو 6 است که اگر حداقل علاقه به نقاشی و طراحی دیجیتال دارید این قلم کار شما را بسیار راحت می کند و باعث میشه از کار با سرفیس خود لذت ببرید .

تنها تغییر طراحی خارجی سرفیس پرو 6 رنگ مشکی مات جدید است البته باید گفت هرکسی عاشق ان می شود . مایکروسافت خوشبختانه در این سرفیس پرو 6 مواد بدنه را تغییر داده و اثار  لگه و اثر انگشت روی سرفیس باقی نمی ماند

مایکروسافت هرچی روی بیرون سرفیس خود کار نکرده را به همان اندازه قسمت داخلی Surface Pro 6 را تغییر داده است تا عدم تغییرات سخت افزاری خارجی را جبران کند . در داخل سرفیس پرو 6 ، پردازنده های نسل هشتمی Intel Core i5 یا i7 وجود دارد که جدیدترین نسخه های چهار هسته ای هستند که باعث شده Surface Pro 6 برای راه اندازی برنامه ها و چند کار همزمان بسیار سریعتر از مدل های قبلی عمل کند .

با پوشاندن کیبورد سرفیس و قلم سرفیس و ماوس ارک سرفیس به سرفیس پرو 6 ا را به یک لپتاپ تمام عیار تبدیل خواهی کرد .

صفحه نمایش 12.3 اینچی PixelSense در سرفیس پرو 6 یکی از بهترین نمایشگرهای استفاده شده در تبلت – لپتاپ است که نسبت تصویر 3: 2 می باشد و یک IPS LCD با شیشه ده نقطه ای چند لمسی و براق لبه به لبه است . صفحه نمایش سرفیس پرو 6 فقط با وضوح 2736 در 1824 پیکسل وضوح ندارد ، بلکه به طرز چشمگیری روشن و رنگارنگ است . وقتی فیلم Aquaman را روی صفحه سرفیس پرو 6 تماشا کردم ، لباس فرم ابر قهرمانی طلایی پوسته پوسته شده جیسون موموآ برق زد و پرتوهای قرمز لیزری که از Black Manta می آمد ، از صفحه نمایان شد .

دو پروفایل رنگی شامل Enhanced (پیش فرض) و sRGB وجود دارد که کنتراست کمتری دارد اما از دقت رنگ بیشتری برخوردار است و برای عکاسان و ویرایش عکس ها ایده آل است . دقت رنگ در 99 درصد Adobe sRGB و 76 درصد Adobe RGB مطابق آزمایش کالیبراسیون رنگ در مشخصات رنگ sRGB عالی است.

به طور کلی ، صفحه نمایش Surface Pro 6 عالی است. برای دقت رنگ تقریباً عالی است ، لمس به خوبی کار می کند و روشنایی صفحه نمایش با حداکثر 470 nit در مرکز صفحه نمایش برجسته است.

حجم سرفیس پرو 6 کمتر است و راحت تر و بهتری در دست جا میشه همچنین طراحی لبه های کمی خمیده بسیار ظاهری جذاب به سرفیس پرو 6 می دهد .

صفحه کلید Type Covers موجود برای Surface Pro 6 احتمالاً بهترین صفحه کلید لپ تاپ است که ساخته شده چون تایپ کردن با ان بسیار راحت است و بازخورد لمسی رضایت بخشی دارد .

در Geekbench که سایتی برای اندازه گیری عملکرد کلی محصولات الکترونیکی است ، سرفیس پرو 6 امتیاز 13،025 را کسب کرد. این تقریباً 50 درصد بهتر از چیزی است که سرفیس پرو 5 با نسل هفتم Core i7 مجهز به آن در سال گذشته کسب کرده است . سرفیس پرو 6 همچنین ThinkPad X1 را با تراشه Core i5 نسل 8 شکست داد و کمی بهتر از قلم نوت 9 سامسونگ ظاهر شد .

مشخصات سرفیس پرو 6

تغییراتی در مشخصات سرفیس پرو 6 بخش سخت افزار آن حس می شود و این بار مایکروسافت از core m در surface pro 6 به عنوان نسلی از پردازشگر ها استفاده نکره و هنگام خرید surface pro 6 دنبال کانفیگ با cpu نوع core m نباشید .

انتخاب نوع سخت افزار در سرفیس پرو 6 تا حد زیادی مشابه سال گذشته و شبیه سرفیس پرو 5 است . همان صفحه نمایش 12.3 اینچی PixelSense ، دوربین های مشابه و انتخاب پورت مشابه وجود دارد .

برای خرید سرفیس پرو 6 از کانفیگ های زیر باید انتخاب کنید :

8گیگ رم – 128 گیگ حافظه ssd – پردازشگر cpu core i5

8گیگ رم – 256 گیگ حافظه ssd – پردازشگر cpu core i5

8گیگ رم – 256 گیگ حافظه ssd – پردازشگر cpu core i7

16گیگ رم – 512 گیگ حافظه ssd – پردازشگر cpu core i7

16گیگ رم – 1TB گیگ حافظه ssd – پردازشگر cpu core i7

برای خرید سرفیس پرو 6 استوک و اکبند با ارزان ترین قیمت بازار می توانید از فروشگاه nozhino سفارش دهید برای خرید با شماره های زیر در ارتباط باشید یا در شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید .

دانلود لیست قیمت لپ تاپ استوک نوژینو

مشخصات سرفیس پرو 6
برند
مایکروسافت سرفیس پرو 6 – microsoft surface pro 6
ابعاد7.90 * 11.50 * 0.30 اینچ
وزن
770 گرم / 784 گرم به ترتیب برای i5 / i7
حافظه ذخیرده سازی
128 گیگابایت ، 256 گیگابایت ، 512 گیگابایت یا 1 ترابایت
صفحه نمایش
صفحه نمایش: 12.3 اینچ PixelSense وضوح صفحه نمایش: 2736 x 1824 (267 PPI) نسبت ابعاد: 3: 2 لمس: 10 نقطه چند لمسی
حافظه
8 گیگابایت یا 16 گیگابایت رم
کش
4 مگابایت
پردازنده cpu
نسل هشتم i5-8250U یا i7-8650U
گرافیک ‎Intel UHD Graphics 620
امنیت
چیپ TPM برای امنیت سازمانی و حفاظت از ورود به سیستم Windows Hello1
نرم افزار
Windows 10 Home 64 bit
سنسورها
سنسور نور محیط ژیروسکوپ شتاب سنج
عمر باتری13.5 ساعت از نوع Lithium Polymer
دوربین ، فیلم و صدادوربین ورود به سیستم Windows Hello (رو به جلو) 5.0 مگاپیکسل دوربین جلویی با فیلم 1080p HD 8.0 مگاپیکسل دوربین فوکوس خودکار عقب با ویدئو 1080p HD میکروفون استریو بلندگوهای استریو با Dolby® Audio ™ Premium
Wireless شبکه
شبکه بی سیم 802.11ac Wi-Fi IEEE 802.11a/b/g/n سازگار با فناوری بلوتوث بی سیم 4.1
پورت ها
USB 3.0 , microSD reader , Headset jack , Mini DisplayPort , پورت کیبورد تایپ کاور
رنگ
نقره منیزیم – مشکی مات
شارژر مناسب65 وات فست شارژ , 45 وات شارژ معمولی

با جود هر دو سرفیس بوک 2 و سرفیس گو که در حال حاضر پورت USB-C را هم ارائه می دهند ، سرفیس پرو 6 دارای Mini DisplayPort قدیمی ، یک پورت USB 3.0 واحد ، کارت خوان microSD و Surface Connector را برای شارژ نگه داشته است .

در این سرفیس USB-C و پشتیبانی ThunderBolt 3 وجود ندارد . این بدان معناست که شما نمی توانید تلفن خود را با همان شارژر Surface Pro 6 شارژ کنید و نمی توانید یک گارت گرافیک خارجی را به سرفیس پرو 6 خودتون متصل کنید تا آن را به یک دستگاه بازی تبدیل کند . سایر سازندگان تبلت و لپتاپ ThunderBolt 3 را پذیرفته اند اما باز هم انتخاب پورت ناامیدکننده مایکروسافت برای سرفیس پرو 6 به چشم میخورد .

چیزی که من را بسیار تحت تاثیر قرار میدهد این است که مایکروسافت موفق شده پردازنده Intel Core i7-8650U را در دستگاه های خود تقریبا بی صدا کار بگذارد و هنگام کار با ان اصلا متوجه صدا ان نخواهید شد

عمر باتری سرفیس پرو 6 در تست ما 2 ساعت بیشتر دوام اورد که به طور متوسط باتری سرفیس برای ​​حدود 9 ساعت کار وبگردی با Chrome با باز بودن حدود 10 برنامه رومیزی مناسب است .

13.5 ساعتی که مایکروسافت برای هر بار استفاده از سرفیس پرو 6 ادعا میکند برای فیلم دیدن است اما برای کار های دیگری که cpu و سایر قطعات را درگیر کند مثل بازی کردن کمتر است . توجه کنید که سرفیس پرو 6 هم بازی های سنگین را شاید اجرا کند اما اصلا برای این کار ساخته نشده و اگر قصد بازی کردن با ان را دارید نهایتا بازی های داخل فروشگاه مایکروسافت را بر روی ان نصب کنید .

سرفیس پرو 6 دارای نسخه اصلی ویندوز 10 است و نسخه pro ویندوز روی ان نصب نیست که اگر به ویژگی های نسخه Pro مانند رمزگذاری BitLocker و Remote Desktop نیاز دارید ، برای ارتقا به آن باید هزینه ای بپردازید اما به همان ویندوز Windows 10 Home ، از ویژگی هایی مانند ورود به سیستم Windows Hello بدون رمز عبور و دستیار هوشمند Cortana میتوانید لذت ببرید . همچنین با Office 365 هر پروژه ای که میخواهید را می توانید بسازید و مدیریت کنید .

دو بلندگوی جلویی در Surface Pro 6 صدای بلند و واضحی را به کاربر می دهند . در واقع ، صدا آنقدر خوب است که میخواهید تمام طول روز اهنگ ها را با ان پلی کنید . تبلت مایکروسافت به راحتی اتاق را با صدا پر می کند و آوازها بدون مشکل در حداکثر صدا و بسیار واضح قابل پخش هستند .

سرفیس پرو 6 مانند سایر سرفیس پرو ها در دو حالت لپ تاپی و استودیویی قابل استفاده است یعنی وقتی Kickstand را که تا 170 درجه باز میشود را باز می کنید در هر جایی میتوان ان را قرار دهید و با بستن پایه نگه دارنده ان به تبلت و حالت استودیویی تبدیل میشود که برای طراحی و نقاشی بسیار راحت تر است .

فقدان گرافیک Iris Plus در سرفیس پرو 6 قابل لمس است اما مایکروسافت در اینجا انتخاب چندانی نداشته چون با ارتقا cpu از 2 به چهار هسته ای و اینکه اینتل گرافیک Iris Plus را برای پردازنده های نسل 8 خود تولید نمی کند نمیشد کاری انجام دهد . با این وجود Intel Graphics UHD 620 استفاده شده بسیار خوب است ، به ویژه در سطح i5 .

بدنه سرفیس پرو 6 درست مانند نسخه های قبلی خود از آلومینیوم ساخته شده است . بدنه ان تمام اجزای صفحه نمایش را در کنار قاب قرار داده است که طراحی آن مانند یک تلفن هوشمند است

سرفیس پرو 6 مجهز به ماژول Marvell AVASTAR Wireless-AC است که Wi-Fi و بلوتوث را کنترل می کند . این تراشه از بلوتوث 4.1 و تمام استانداردهای فعلی Wi-Fi پشتیبانی می کند که به طور متوسط 593 مگابیت بر ثانیه دانلود و 559 مگابیت بر ثانیه در آزمایش انتقال میدهد که هر دو مقدار بالاتر از حد متوسط هستند .

سرفیس پرو 6 دارای دو دوربین است در جلو و عقب است یک سنسور 8 مگاپیکسلی در پشت وجود دارد که از فوکوس خودکار پشتیبانی می کند و عکس های قابل قبولی می گیرد . عکسها حتی در نور روز نیز فاقد جزئیات هستند ، اما در کل عکسها نسبت به عکسهای گرفته شده با Surface Pro 2017 دارای جزئیات بیشتری هستند.

همین امر در مورد دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی نیز صادق است . عکسهای گرفته شده با دوربین خوب به نظر می رسند ، اما وضوح پایین آن بدان معناست که نویز تصویر جزئیات خوب را پوشانده است . این امر هنگام مقایسه عکس های گرفته شده با دوربین جلو با دوربین Canon EOS 1100D بسیار چشمگیر است .

مهمترین خصوصیات جدید سرفیس پرو 6 این است که یک گزینه رنگ مشکی مات جدید دارد که بسیار زیبا به نظر می رسد اما هزینه بیشتری برای شما خواهد داشت و هیجان انگیزترین به روزرسانی عملکرد تراشه های نسل هشتم Core i5 و Core i7 اینتل ناشی می شود که دارای هسته های بیشتری نسبت به مدل های قبلی هستند.

قطعات سرفیس پرو 6

قطعات سرفیس پرو 6 بسیار زیاد هستند و خوشبختانه در بازار موجود و تعویض انها به نسبت راحتتر از سایر تبلت ها است پس از لحاظ موجود بودن قطعات سرفیس پرو 6 مطمین باشید که در بازار موجود هستند .

برخی از قطعات سرفیس پرو 6 را در زیر معرفی خواهیم کرد

 

خرید قطعات لپتاپ و کامپیوتر سایت نوژینو

فروشگاه نوژینو به عنوان تامین کننده قطعات سرفیس پرو 6 هر قطعه ای از surface pro 6 را که بخواهید اگر در انبار مجموعه موجود باشه بلافاصله برای شما فرستاده خواهد و اگر قطعه ای موجود نبود نگران نباشید ما تامین قطعات سرفیس پرو 6 را در عرض 20 الی 30 روز انجام داده و هر قطعه ای را برای شما فراهم خواهیم کرد .

برای خرید قطعات سرفیس پرو 6 یا سفارش هر قطعه ای دیگر چه برای سرفیس باشد چه برای سایر لپ تاپ ها و سرفیس با نازلترین قیمت با ما در تماس باشید

ارتباط با نوژینو

خرید سرفیس پرو 6 با قیمت روز

اگر قصد خرید سرفیس پرو 6 را دارید بهتره بدانید قیمت سرفیس پرو 6 از 899 دلار با پردازنده Core i5 و رم 8 گیگابایت با 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی آغاز می شود. این قیمت پایه سرفیس پرو 6 همانطور که می دانید 100 دلاری از قیمت پایه سرفیس پرو 5 یا همان سرفیس 2017 بیشتر است و البته این هزینه اضافی بیهوده نیست چون رم بیشتر و پردازنده بهتری دیافت می کنید .

اما اگر رنگ مشکی مات را می خواهید باید باید کانفیگ بالاتر ان را بردارید و قیمت ان هم به نسبت بالاتری است و حدود 1199 دلار قیمت دارد .

خرید سرفیس پرو 6 برای افرادی توصیه میشه که برای پردازش تصویر ، مدل سازی سه بعدی یا ویرایش ویدئو به یک دستگاه قدرتمند نیاز دارند تا کسانی که عمدتا از Microsoft Office در طول روز کاری خود استفاده می کنند . به طور خلاصه ، مایکروسافت هر کاری کرده تا بتواند بیشترین استفاده را از Core i7-8650U ببرید

فروشگاه محصولات نو و استوک نوژینو به عنوان بزرگترین وارد کننده لپ تاپ ها استوک در ایران surface pro 6 را با نازلترین قیمت وارد کرده و به خریداران عزیز میدهد . اگر شما هم قصد خرید سرفیس پرو 6 استوک یا اکبند را دارید می توانید اخرین قیمت سرفیس پرو 6 استوک را قبل از خرید در لیست قیمت محصولات استوک فروشگاه نوژینو جستجو کنید و یا با کارشناسان و بخش فروش سایت از طریق راه های و شبکه های اجتماعی زیر در ارتباط باشید .

در فروشگاه nozhino میتوانید نسبت به خرید سرفیس پرو 6 استوک در کانفیگ های مختلف اقدام کنید و بنا به نیاز خود سفارش خرید سرفیس پرو 6 دست دوم استوک را ثبت کند سپس کارشناسان ما عکس و جزییات کامل هر محصول را برای شما فرستاده و در صورت پذیرش و مورد پسند بودن محصول برای شما ارسال می شود .

در لیست قیمت محصولات نوژینو علاوه بر قیمت سرفیس پرو 6 دست دوم کارکرده لیستی از سایر سرفیس ها و لپ تاپ های استوک هم میتوانید ببینید .

پیش از ارسال سفارش خرید سرفیس پرو 6 دست دوم کارکرده حتما با ما در تماس باشید تا از موجودی لحظه ای محصولات مطلع شوید .

توجه کنید که قیمت سرفیس پرو 6 در سایت nozhino کمترین قیمت سرفیس پرو 6 در میان سایر فروشگاه ها و فروشنده های سرفیس است چون ما محصولات را بدون واسطه و مستقیم به دست مصرف کننده ها میرسانیم و معقولانه ترین سود را بر روی محصولات قرار میدهیم تا مشتریان رضایت کامل را از محصولات داشته باشند پس پیش از خرید حتما قیمت سرفیس پرو 6 دست دوم استوک را با سایر فروشنده ها مقایسه کنید .

تعمیرات سرفیس پرو 6

کلینیک تخصصی تعمیرات نوژینو مفتخر است که با داشتن گروهی از تعمیرکاران حرفه ای علاوه بر برسی
عیب یابی تخصصی و تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر به طور حرفه ای تعمیر سرفیس پرو 6 را نیز با بیشترین ظرافت و دقت انجام میدهیم .

تعمیر سرفیس پرو 6 دست دوم شامل بخش‌های مختلفی است که تعمیر هر یک نیاز به تخصص بالایی دارد . وقتی شما با ایراد سخت افزاری در لپ تاپ مواجه می‌گردید مانند عدم روشن شدن سرفیس ، تخلیه سریع شارژ باتری سرفیس پرو 6 ، آبی شدن صفحه نمایش سرفیس 6 ، داغ شدن سرفیس سرفیس ، ایجاد سر و صدای زیاد، از کار افتادن کیبورد سرفیس ، خرابی تاچ پد ، کار نکردن تاچ صفحه نمایش ، عدم شارژ باتری و … نیاز به یک مشاوره تخصصی برای تعمیر سرفیس پرو 6 خواهید داشت

همانطور که می دانید باز کردن سرفیس پرو 6 بسیار کار حساس و تخصصی است که فقط باید توسط متخصصین این ضمینه انجام شود چون هر اشتباهی در باز کردن سرفیس پرو 6 باعث اسیب 100% به صفحه نمایش سرفیس پرو 6 دست دوم یا تاچ و ال سی دی سرفیس تان می شود و از کار می افتد و از انجایی که تعمیر تاچ و ال سی دی سرفیس کار زمان بر و پر هزینه ای است میشه گفت به کلی باید ان را دور بندازید و هزینه بالایی را برای خرید صفحه نمایش سرفیس بپردازید .

اما تعمیرکاران ما با صرف بیشترین دقت و وقت سعی می کنند تا بدون اسیب زدن به هر قطعه ای دیگر مشکلات سرفیس پرو 6 را با نازلترین قیمت و بیشترین کیفیت حل کنند .

تعمیرات سخت افزاری سرفیس پرو 6

از جمله تعمیرات سخت افزاری سرفیس پرو 6 که ما انجام میدهیم شامل :

  • تعمیر پاور
  • تعمیر بُرد سرفیس
  • تعویض فلت
  • تعویض رم و هارد
  • تعویض دوربین و اسپیکر
  • تعمیر/تعویض باتری و شارژر سرفیس پرو 6
  • تعویض صفحه نمایش و تاچ و ال سی دی سرفیس پرو 6 با کمترین هزینه
  • تعمیر مشکلات خنک‌کنندگی سیستم فن، هیت‌سینک
  • تعمیر مشکلات سخت‌افزاری قلم سرفیس
  • تعویض پایه سرفیس پرو 6
  • تعویض بدنه
  • تعویض فن
  • تعویض کابل شارژر سرفیس
  • تعویض همه سوکت ها
  • تعمیرات شارژر سرفیس
  • و…..

هرگونه اسیب و صدمه فیزیکی در اثر افتادن , اب خوردن و شکستن surface pro 6 قابل تعمیر هست .

هرکدام از تعمیرات سخت افزاری نیاز به باز کردن سرفیس پرو 6 دارد که کاری به شدت حساس است پس اگر قصد ( تعویض باتری سرفیس پرو 6 , تعویض ال سی دی سرفیس , مشکل صدای فن سرفیس , شارژ نشدن سرفیس و …. ) را دارید حتما پیش یک تعمیر کار متخصص بروید .

از جمله سایر مشکلات سرفیس پرو 6  :  مشکل شارژر سرفیس , مشکل تاچ سرفیس پرو 6 , زرد شدن صفحه سرفیس می باشد .

تعمیرات نرم افزاری سرفیس پرو 6

رفع مشکلاتی مانند هنگ کردن و بالا نیامدن دستگاه، آپدیت نرم افزار و نصب آن ها، آپدیت سیستم عامل , کالیبره کردن باتری و سخت افزار سرفیس , … از جمله خدماتی هستند که در قسمت تعمیرات نرم افزاری سرفیس به مشتریان ارائه می شوند.

علاوه بر این موارد اگر شما نیاز به مشاوره رایگان برای سرفیس دارید یا میخواهید نرم افزار های تخصصی را نصب یا اپدیدت کنید میتوانید به ما مراجعه کنید یا سرفیس خود را برای ما بفرستید و مشکلات را راه انلاین به ما بگید تا حل کنیم

از جمله خدمات نرم افزاری ارایه شده دیگر برای surface pro 6 در کلینیک تعمیراتی نوژینو نصب و کرک هر نوع برنامه و هرگونه مشکل در اجرا یا دانلود و نصب نرم افزار ها است .

هزینه تعمیر سرفیس پرو 6

هزینه تعمیرات سرفیس پرو 6 بستگی به مشکلات دستگاه شما و نوع ابزار و وسایلی دارد که تعمیرکاران استفاده می کنند .

در کلینیک تعمیرات نوژینو بهترین متخصصین تعمیرات سرفیس حاضر هستند تا علاوه بر مشاوره رایگان مشکل دستگاه شما را تا حد ممکن به صورت تلفنی و انلاین حل کنند و هزینه تعمیر سرفیس پرو 6 را پیش از تعمیر تخمین بزنند .

اگر مشکلات دستگاه شما مربوط به تاچ و صفحه نمایش باشد هزینه تعمیر سرفیس پرو 6 در این صورت بستگی به نوع تعمیر یا تعویض تاچ و ال سی دی از 900 هزار تومان تا 9 میلیون تومان متفاوت است

اگر بخواهید تعویض قطعه یا ارتقا سخت افزاری انجام دهید در این صورت هزینه تعمیر سرفیس پرو 6 برابره با قیمت قطعه مورد نظر + 950 هزار تومان اجرت تعمیر کار

برای اطلاع دقیق از هزینه تعمیر سرفیس پرو 5 با کارشناسان ما تماس بگیرید .

 

تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر تخصصی نوژینو

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه