خرید سرفیس پرو ایکس surface pro x

این روزها کاربران پروپاقرص مایکروسافت خرید سرفیس پرو ایکس یا همان surface pro x را در لیست نیاز های ضرور خود قرار میدهند و به جای سرفیس های قبلی احتمالا قصد جایگذینی سرفیس پرو x جدید مایکروسافت را خواهند داشت .

خرید surface pro x یکی از کارهاییه که هر فن مایکروسافتی بعد از عرضه این محصول به فکر ان می باشد تا خود را با اخرین ورژن نسل پرو سرفیس مجهز کند .

این نسخه از سری تبلت های مایکروسافت سرفیس اولین نسخه از سرفیس هایی است که بدون فن و دارای پردازنده 32 بیتی مبتنی بر ARM است .

پردازنده های SQ2 که نوید عملکرد بهتر را می دهند در سرفیس پرو ایکس مایکروسافت 2021 بکار رفته اند و عمر باتری تا 15 ساعت افزایش یافته است .

تراشه SQ2 که بهمراه شرکت کوالکام طراحی شده است شتاب هوش مصنوعی ، کیفیت بهتر دوربین و عملکرد صدا را بهبود بخشیده .

سرفیس پرو ایکس مایکروسافت به لطف پردازنده ان و نداشتن فن بسیار نازک است و به راحتی قابل حمله , ضخامت این تبلت تنها 0.28 اینچ و وزن آن 1.7 پوند است .

کیبورد سرفیس پرو ایکس دارای 3 رنگ جدید است و همزمان خود تبلت هم با رنگ پلاتینی در دسترس است .

دو پورت USB-C در surface pro x وجود دارند و مثل سرفیس های گذشته فاقد Thunderbolt در  این سری سرفیس دیگر microSD را پیدا نمی کنید و حذف شده و یک پورت Surface Connect هم در خود دارد .

سرفیس پرو ایکس مایکروسافت دارای صفحه نمایش 13 اینچی PixelSense با رزولوشن 2880 در 1920 و نسبت تصویر 3: 2 است و 103٪ از طیف رنگ sRGB بسیار خوب را ارائه می کند .

سرفیس پرو ایکس از سیم کارت پشتیبانی میکند و میتوانید سرفیس نسخه سیم کارت خور ان را سفارش دهید و به راحتی به اینترنت و دیتا دسترسی داشته باشید .

سرفیس پرو ایکس 1 و 2 وجود ندارد و همه انها سرفیس پرو ایکس هستند surface pro x و ما برای جدا کردن انها بهشون عدد دادیم و اگر جایی گفتیم سرفیس پرو ایکس یک منظور سرفیسی است که پردازنده Microsoft SQ 1 را دارد و سال 2020 معرفی شد و منظور از سرفیس پرو ایکس 2 سرفیسی است که با پردازنده Microsoft SQ 2 در سال 2021 معرفی شده است .

 

سرفیس پرو ایکس 2021

سرفیس پرو ایکس 2 محصول جدید مایکروسافت که از پردازنده های Qualcomm اصلاح شده استفاده می کند این نوع پردازنده ها برای سیستم های بدون فن استفاده می شوند همچنین این امکان را می دهد تا محصولات طراحی نازک تر داشته باشند به همین دلیل سرفیس پرو ایکس نازکتر از سایر سرفیس های است که مجهز به پردازنده اینتل می باشند و از بسیاری جهات جلوتر از اکثر سرفیس ها است .

سرفیس پرو ایکس 2 را مایکروسافت در رویداد سرفیس خود در 22 سپتامبر اعلام کرد ، اما تنها تفاوت آن با Pro X سال گذشته این است که اکنون بدون LTE در دسترس است .

سرفیس پرو ایکس 2 دارای حاشیه های باریک تری نسبت به سرفیس پرو 7 است و این اولین سرفیس است که دارای جایگاه قلم سرفیس در کناره ان نیست . در واقع ، مایکروسافت زمان زیادی را صرف باز سازی surface pro x کرد . با توجه به اینکه بسیار نازک است ، نمی توان از ویژگی های سنتی سرفیس مانند چسباندن قلم به پهلو به صورت مغناطیسی استفاده کنید .

نحوه اتصال صفحه کلید به سرفیس دوباره طراحی شد و پورت USB Type-A و بسیار از موارد دیگر حذف شدن که در ادامه به ریز مطالب خواهیم پرداخت .
تغییر بزرگ در ویندوز 11 ان است که این مزیت مهمی برای Surface Pro X به همراه دارد و از این پس توانایی اجرای برنامه های 64 بیتی را خواهد داشت . البته توجه کنید که این تنها شامل برنامه های 64 بیتی است که بر پایه ARM64 ساخته و منتقل شده اند تا بتوانند روی پردازنده سفارشی مبتنی بر ARM ساخت مشترک مایکروسافت و کوالکام اجرا کنید . خب به نظر زیاد جالب نیست و دو سال هم طول کشید تا این پشتیبانی در سرفیس پرو ایکس عملی شود .

برنامه های زیادی بر پایه ARM64 هستند مانند Photoshop ، Lightroom ، Zoom ، Microsoft Office و Teams اما ممکن است متوجه شوید که چاپگر شما با Pro X کار نمی کند یا انتی ویروس شما سازگار نباشد و تعداد زیادی نرم افزار دیگر روی سرفیس پرو ایکس اجرا یا باز نمی شوند حتی بازی های موجود هم تعداد زیادی با surface pro x سازگار نیستند  (اگرچه می توانید بیش از 100 بازی با Xbox Game Pass Ultimate انجام دهید)

ویندوز 11 از x86 و x64 پشتیبانی می کند ، اما سرفیس پرو ایکس 2 سازگاری بسیار بیشتری با ویندوز 10 دارد . جالبه که اگر surface pro x lte را خریداری کنید ، همچنان Windows 10 Home را دریافت خواهید کرد زیرا دستگاه جدیدی نیست و نسخه 2020 است و به گفته مایکروسافت ، به روز رسانی ویندوز 11 تا اواخر سال 2021 یا حتی 2022 اجرا نمی شود .

سرفیس پرو ایکس 2 کاملا مشابه سرفیس پرو ایکس 1 است و تنها تفاوت ان در این است که surface pro x 2 فقط نسخه وایفای دارد و نسخه سیم کارت خور ندارد و این به معنای این است که Wi-Fi 5 ، بلوتوث 5 ، یک جفت پورت USB-C ، یک صفحه نمایش 13 اینچی 2880×1920 ، یک دوربین 5 مگاپیکسلی Windows Hello و یک دوربین پشتی 10 مگاپیکسلی در سرفیس پرو ایکس 2021 وجود دارد .

اتفاق جدید که همراه surface pro x 2 افتاد معرفی قلم Surface Slim Pen 2 بود به همراه این ادعا که باتری سرفیس پرو ایکس 2021 تا 15 ساعت دوام می اورد این قلم دارای طراحی مجدد است و مایکروسافت می گوید که کنترل و دقت بیشتری را ارائه می دهد همچنین از قابلیت های جدید در ویندوز 11 استفاده می کند .

قلم سرفیس اسلیم 2 با پرو x زیاد سازگار نیست و ارائه بازخورد لمسی که قرار است احساس قلم را روی کاغذ ایجاد کند را به شما نمی دهد چون این قابلیت فقط با دستگاه هایی که پردازنده G6 دارند مانند Surface Pro 8 و Surface Laptop Studio کار می کند .

این قلم روی کیبورد سرفیس پرو قرار میگیرد که همزمان ان را شارژ میکند و توسط مگنت ها ان را نگه میدارد تا گم نشود و سریع در دسترس باشد .

مشخصات سرفیس پرو ایکس

مایکروسافت سرفیس پرو ایکس را کاملا متفاوت از سایر سرفیس ها طراحی کرده و میشه گفت فقط مخاطبان خاص خود را دارد . مشخصات سرفیس پرو ایکس همانطور که در بالا ذکر شد بسیار متفاوت از سرفیس پرو 7 است و از cpu گرفته تا صفحه نمایش سرفیس از نو طراحی شده اند به همین دلیل در ادامه کامل به مشخصات سرفیس پرو ایکس می پردازیم و ریز جزییات ان را با هم مرور می کنیم .

کانفیگ های موجود برای سرفیس پرو ایکس only-wife بدون lte که فقط در رنگ پلاتین هستند – نه مشکی مات به صورت زیر است :

Microsoft SQ1, 8GB RAM, 128GB storage

Microsoft SQ1, 8GB RAM, 256GB storage

Microsoft SQ2, 16GB RAM, 256GB storage

Microsoft SQ2, 16GB RAM, 512GB storage

با وجود شایعات زیاد امسال شاهد هیچ پردازنده SQ3 نخواهیم بود شاید در سال 2022 شاهد برخی از به روزرسانی های سخت افزاری برای سرفیس پرو x باشیم و اگر پردازنده Microsoft SQ 3 وارد سرفیس پرو x شد ان را با اسم سرفیس پرو ایکس 3 خواهیم شناخت .

مشخصات سرفیس پرو ایکس
برند
مایکروسافت سرفیس پرو ایکس – microsoft surface pro x 2 – سرفیس پرو ایکس سیم کارت خور LTE
ابعاد 287 mm x 208 mm x 7.3 mm
وزن
774 گرم
حافظه ذخیرده سازی
128 گیگابایت ، 256 گیگابایت ، 512 گیگابایت
صفحه نمایش
صفحه نمایش: 13 اینچ PixelSense وضوح صفحه نمایش: 2880×1920 (267 PPI) نسبت ابعاد: 3: 2 لمس: 10 نقطه چند لمسی
حافظه
8 گیگابایت یا 16 گیگابایت
کش
4 مگابایت
پردازنده cpu

Microsoft SQ® 1

Microsoft SQ® 2

گرافیک

Microsoft SQ® 1 Adreno™ 685 GPU

Microsoft SQ® 2 Adreno™ 690 GPU

امنیت
چیپ TPM برای امنیت سازمانی و حفاظت از ورود به سیستم Windows Hello1
نرم افزار
Windows 10 Home 64 bit – قابل ارتقا به ویندوز 11
سنسورها
سنسور نور محیط – ژیروسکوپ – شتاب سنج
عمر باتریتا 15 ساعت از نوع Lithium Polymer
دوربین ، فیلم و صدادوربین ورود به سیستم Windows Hello (رو به جلو) 5.0 مگاپیکسل دوربین جلویی با فیلم 1080p HD 8.0 مگاپیکسل دوربین فوکوس خودکار عقب با ویدئو 1080p HD میکروفون استریو بلندگوهای استریو با Dolby® Audio ™ Premium
Wireless شبکه

شبکه بی سیم 802.11ac Wi-Fi IEEE 5 802.11a/b/g/n سازگار با فناوری بلوتوث بی سیم 5

شبکه مخابراتی Qualcomm® Snapdragon™ X24 LTE modem با Assisted GPS and GLONASS support

پورت ها
USB-C دو عدد
micro sim
Surface Connect
Surface Keyboard connector
رنگ
مشکی مات ، پلاتینیوم
شارژر مناسب65 وات فست شارژ , 45 وات شارژ معمولی

سرفیس پرو ایکس همانطور که می بینید دارای صفحه نمایش بزرگتر است با ساپورت 10 لمس همزمان و حفظ نسبت ابعاد 3*2

همچنان سرفیس را در سه حالا تبلتی و لپتاپی میتوانید استفاده کتید و با بازکردن پایه نگه دارنده ان در هر جایی به 3 حالت تبلتی – ایستاده و استودیویی در می اید .

با سرفیس پرو ایکس میتوانید همیشه انلاین باشید و هر زمانی در هر مکانی امکان دسترسی به اینترنت را خواهید داشت فقط کافیه سیم کارت را وارد کرده و شروع به استفاده از ان کنید .

کیبورد سرفیس پرو ایکس باز طراحی شده و شکل و بدنه ان فرق میکنه همچنین قلم سرفیس اسلیم 2 برای ان معرفی شده است که بسیار پیشرفته تر و خوش دست تر از قلم قبلی است .

خبر خوب اینکه surface pro x همه لوازم جانبی های ساخته شده قبل از خود را ساپورت می کند .

قیمت سرفیس پرو ایکس

سرفیس پرو ایکس وارد بازار شده و در چندین پیکربندی عرضه شده است . قیمت سرفیس پرو ایکس یک پایه از 999 دلار و با پردازنده قدیمی SQ1 مایکروسافت ، 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی شروع می شود . هزینه ارتقا به هارد ssd تا 256 گیگابایت قیمت را به 1299 دلار می رساند  .

اگر می خواهید تراشه SQ2 جدید را داشته باشید قیمت سرفیس پرو x در این صورت 1499 دلار است . این مدل همچنین دارای 16 گیگابایت رم و هارد 256 گیگابایتی است. پیکربندی 1799 دلاری هم با هار ssd تا 512 گیگابایت وجود دارد .

قلم سرفیس Surface Slim با 144 دلار و صفحه کلید سرفیس پرو ایکس با 139 دلار را هم میتوانید جداگانه خریداری کنید همچنین مایکروسافت بسته کیبورد و قلم را به قیمت 269 دلار به فروش می رساند .

همانظور که قبلا ذکر شد surface pro x نسخه lte یا همان سیم کارت خور را هم دارد و قیمت surface pro x lte کمی بیشتر است اما با همین افزایش قیمت surface pro x lte میتوانید از مزایا داشتن اینترنت پرسرعت بر روی سرفیس پرو ایکس سیم کارت خور بهره مند شوید .

مایکروسافت نسخه اول سرفیس پرو ایکس 2 را که فقط از طریق Wi -Fi میتوان به اینترنت دسترسی داشت ارائه می دهد اما حالا مایکروسافت نسخه lte سرفیس پرو ایکس را نیر عرضه می کند . سرفیس پرو ایکس ارزان تر از سرفیس پرو 7 است در صورتی که بدون ویندوز 11 باشد در غیر این صورت قیمت یکسانی است.

قیمت سرفیس پرو ایکس با دلار امریکا 899 دلار است و این مبلغ قیمت پایه سرفیس پرو ایکس است و مثل همیشه فقط قیمت تبلت است و برای خرید قلم سرفیس و کیبورد سرفیس باید برای هر کدام مبلغ جداگانه ای پرداخت کنید .

برای خرید سرفیس پرو ایکس 2 از سایت مایکروسافت میتوانید پیش خرید کنید و با عرضه ویندوز 11 در 5 اکتبر سرفیس پرو ایکس 2 خود را میتوانید تحویل بگیرید .

قیمت سرفیس پرو ایکس 2021 مدل پایه و غیر lte یعنی سیم کار خور نباشد از 899 دلار شروع می شود و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی و 8 گیگابایت RAM دارد. همچنین دارای پردازنده اصلی Microsoft SQ1 است.

اگر قصد انجام هزینه بیشتری برای خرید سرفیس پرو ایکس 2 را دارید می توانید آن را با تراشه SQ2 به همراه RAM و فضای ذخیره سازی بیشتر سفارش دهید .

برای مطلع شدن از قیمت سرفیس پرو ایکس 2 یا سرفیس پرو ایکس و قیمت surface pro x lte نوع سرفیس سیم کارت خور می توانید از لیست قیمت محصولات نوژینو ان را با ارزانترین قیمت در بازار بیابید یا با بخش فروش سایت تماس بگیرید و قیمت surface pro x lte یا هر سرفیس پرو ایکس را دریافت کنید .

دانلود لیست قیمت لپ تاپ استوک نوژینو

 

خرید سرفیس پرو ایکس ( اکبند , استوک دست دوم )

اگر دنبال تبلت / لپ تاپی خوش دست , به روز و با تکنولوژی روز هستید که برای کارهای روزانه و معمولی مورد استفاده قرار دهید ما به شما خرید سرفیس پرو ایکس را پیشنهاد می دهیم .  با خواندن اطلاعات مروبوط به surface pro x شما هم احتمالا به دنبال خرید سرفیس پرو ایکس خواهید بود و اطمینان داشته باشید برای کارهای روزمره محصولی بهتر از سرفیس پیدا نخواهید کرد .

احتمالا برای خرید سرفیس پرو ایکس سایت ها و فروشگاه های زیادی را زیر و رو کرده اید و surface pro x را نداشته اند چون این محصول مایکروسافت برخلاف سایر سرفیس ها تعدادشون کمه و به تعداد کمتری ساخته شده اند .

اما نگران نباشید اگر میخواهید surface pro x را بخرید فروشگاه نوژینو همیشه موجودی داره و هر کدام از کانفیگ ها را که بخواهید حتی اگر در سایت موجود نباشد در کوتاه ترین زمان ممکن از نمایندگی های اروپایی تهیه خواهد شد و به دستتان خواهیم رساند

اگر نمیخواهید surface pro x اکبند بخرید ما هر نوع سرفیس پرو ایکس کارکرده دست دوم یا سرفیس پرو ایکس استوک دست دوم را در قیمت های مختلف موجود داریم و تنها با برسی لیست قیمت محصولات سایت می توانید از اخرین قیمت سرفیس پرو x مطلع شوید و برای سفارش می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید .

برای خرید سرفیس پرو ایکس استوک یا نو یا ( خرید سرفیس پرو ایکس سیم کارت خور LTE ) می توانید از لیست موجودی سایت قیمت ان را مشاهده کنید یا برای استعلام قیمت و خرید با کارشناسان سایت تماس بگیرید .

لوازم و قطعات سرفیس پرو x

احیانا اولین فکری که بعد خرید سرفیس پرو ایکس به ذهنتان می رسد خرید لوازم جانبی ان است که ممکنه در سطح اینترنت به وفور پیدا کنید و در میان فروشگاه های تخصصی و غیر تخصصی سرفیس قیمت ها مختلف را پیدا و با هم مقایسه کنید و در نهایت با بهترین قیمت و خیال راحت محصول مورد نظر را خریداری کنید .

 

اما اگر خدای نکرده سرفیس از دستتان بیافتد و صفحه نمایش ان بشکند ایا می دانید که باید کجا صفحه نمایش سرفیس را پیدا کنید و بخرید . قطعات سرفیس پرو ایکس بسیار حساس هستند و با کوچکترین ضریه یا اب خوردگی خراب می شوند و مجبور به تعویض قطعات سرفیس پرو ایکس خواهید شد .

اما برای خرید قطعات سرفیس پرو ایکس شما می توانید با بخش قطعات سایت فروشگاهی نوژینو تماس بگیرید و هر قطعه surface pro x را که بخواهید استعلام قیمت و موجودی بگیرید . در سایت nozhino قطعات سرفیس پرو ایکس را با نازلترین قیمت و در کوتاه ترین زمان می توانید تهیه کنید .

 

از جمله قطعات سرفیس پرو ایکس که زود خراب میشوند عبارتند از ( صفحه نمایش – باتری سرفیس – تاچ سرفیس – قلم سرفیس – هارد سرفیس – بلندگو  و … ) جدای از اینها هر نوع قطعات سرفیس پرو ایکس دیگری ممکنه به هر دلیلی خراب یا فرسوده شود .

 

فروشگاه نوژینو به عنوان بزرگترین واردکننده قطعات سرفیس پرو ایکس در ایران هر بخش یا قطعه از سرفیس را که بخواهید اگر حتی در انبار های سایت موجود نباشند با ثبت سفارش در کوتاه ترین زمان از فروشگاه ها و نمایندگی های قطعات مایکروسافت در اروپا برای شما فراهم می کند .

 

برای خرید و استعلام قیمت قطعات surface pro x با بخش فروش و پشتیبانی سایت nozhino تماس بگیرید .

 

خرید قطعات لپتاپ و کامپیوتر سایت نوژینو

تعمرات سرفیس پرو ایکس

surface pro x یک محصول به شدت حساس است و برای تعمیرات سرفیس پرو ایکس کارکرده باید ان را به متخصص سپرد چون هر ضربه ای حتی کوچک که به surface pro x وارد شود ممکنه خسارات بسیاری را به بار بیاورد پس حتما برای تعمیرات سرفیس پرو ایکس پیش تعمیرکار متخصص برید و خودتون تعمیرات surface pro x را انجام ندهید .

 

از طرفی دیگر چون surface pro x یک محصول جدید است و تعمیر ان شبیه سایر سرفیس پرو ها و لپ تاپ ها نیست باید توسط تعمیرکاری مجرب و مورد تایید تعمیرات سرفیس پرو x انجام شود به همین دلیل پیش هر تعمیر کاری برای تعمیرکردن سرفیستان نروید .

 

کلینیک تعمیرات تخصصی نوژینو مفتخر است با داشتن تعمیر کاران مجرب در ضمینه تعمیرات تخصصی سرفیس و علی الخصوص تعمیرات سرفیس پرو ایکس هر نوع سرفیس را به بهترین شکل و با نازلترین قیمت تعمیر کرده و در کوتاه ترین زمان به دست مشتریان برساند .

 

تکنولوژی ساخت surface pro x و برد سرفیس پرو x کلا با سایر سرفیس ها فرق دارد و تنها تعمیرکارانی میتوانند ان را تعمییر کنند که اموزش تخصصی دیده باشند و علم کاملی نسبت به تعمیرات سرفیس پرو x داشته باشند

 

در کلینیک تعمیرات سرفیس نوژینو با بروزترین دستگاه ها و مواد سرفیس شما تعمیر خواهد شد تا هرگونه ریسک اضافی برای ضربه زدن به سرفیس به حداقل برسد . در این مجموعه علاوه بر تعمیرات سخت افزاری سرفیس پرو ایکس تعمیرات نرم افزاری surface pro x هم انجام می شود .

 

تعمیرات سخت افزاری سرفیس پرو ایکس

از جمله تعمیرات سخت افزاری سرفیس پرو ایکس که ما انجام میدهیم شامل :

  • تعمیر پاور
  • تعمیر بُرد سرفیس
  • تعویض فلت
  • تعویض رم و هارد
  • تعویض دوربین و اسپیکر
  • تعمیر/تعویض باتری و شارژر سرفیس پرو x
  • تعویض صفحه نمایش و تاچ و ال سی دی سرفیس پرو x با کمترین هزینه
  • تعمیر مشکلات خنک‌کنندگی سیستم فن، هیت‌سینک
  • تعمیر مشکلات سخت‌افزاری قلم سرفیس
  • تعویض پایه سرفیس پرو x
  • تعویض بدنه
  • تعویض فن
  • تعویض کابل شارژر سرفیس
  • تعویض همه سوکت ها
  • تعمیرات شارژر سرفیس
  • و…..

هرگونه اسیب و صدمه فیزیکی در اثر افتادن , اب خوردن و شکستن سرفیس پرو x قابل تعمیر هست .

هرکدام از تعمیرات سخت افزاری نیاز به باز کردن سرفیس پرو x دارد که کاری به شدت حساس است پس اگر قصد ( تعویض باتری سرفیس پرو x , تعویض ال سی دی سرفیس , مشکل صدای فن سرفیس , شارژ نشدن سرفیس و …. ) را دارید حتما پیش یک تعمیر کار متخصص بروید .

از جمله سایر مشکلات سرفیس پرو x  :  مشکل شارژر سرفیس , مشکل تاچ سرفیس پرو x , زرد شدن صفحه سرفیس می باشد .

تعمیرات نرم افزاری سرفیس پرو x

رفع مشکلاتی مانند هنگ کردن و بالا نیامدن دستگاه، آپدیت نرم افزار و نصب آن ها، آپدیت سیستم عامل , کالیبره کردن باتری و سخت افزار سرفیس , … از جمله خدماتی هستند که در قسمت تعمیرات نرم افزاری سرفیس پرو x به مشتریان ارائه می شوند.

علاوه بر این موارد اگر شما نیاز به مشاوره رایگان برای سرفیس دارید یا میخواهید نرم افزار های تخصصی را نصب یا اپدیدت کنید میتوانید به ما مراجعه کنید یا سرفیس خود را برای ما بفرستید و مشکلات را راه انلاین به ما بگید تا حل کنیم

از جمله خدمات نرم افزاری ارایه شده دیگر برای سرفیس پرو x در کلینیک تعمیراتی نوژینو نصب و کرک هر نوع برنامه و هرگونه مشکل در اجرا یا دانلود و نصب نرم افزار ها است .

 

برای مشاوره و نویت گیری تعمیرات سرفیس با بخش پشتیبانی سایت در تماس باشید

تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر تخصصی نوژینو

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه