خرید سرفیس پرو 5 با کانفیگ های مختلف ( استوک دست دوم ) – فروشگاه نوژینو

سرفیس پرو 5 استوک دست دوم

استوک

microsoft surface pro 5 stock ( all config ) surface 2017 sim card

دسته:
امتیازدهی 5 از 5 در 1 امتیازدهی مشتری
برند: microsoft
آماده ارسال
خرید محصول سرفیس پرو 5 استوک دست دوم
شناسه محصول: 902

قیمت: مشاهده قیمت

از شما بابت همکاری متشکریم... آیا از قیمت های ما رضایت دارید؟
توضیحات

سرفیس پرو 5 استوک دست دوم [ سیم کارت خور و معمولی تمام کانفیگ ها ] خرید مستقیم

مشخصات قیمت و خرید سرفیس پرو 5 با قیمت ارزان | خرید سرفیس پرو 5 استوک دست دوم کم کارکرده بدون خط و خش با ضمانت و تست 7 روزه ( تعمیرات – قطعات سزفیس پرو 5 پذیرفته می شود )

لپ تاپ های پیشنهادی:

کامپیوتر HP Envy Recline 23
لپ تاپ Dell Latitude 5520

جهت اطلاع از قیمت و موجود بودن تمام کانفیگ ها و خرید سرفیس پرو 5 سیم کارت خور و معمولی دست دوم استوک می توانید در واتساپ مجموعه به شماره 09941138301 پیام بزارید و تماس بگیرد یا در اینستاگرام به ای دی nozhino.ir پیام دهید .

نظرات
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از فروشگاه نوژینو خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!

قیمت محصول:

نسل پنجم سرفیس پرو که به عنوان سرفیس پرو 5 به بازار عرضه می شود ، در اصطلاح عامیانه به آن سرفیس پرو 2017 یا سرفیس پرو 5th Gen می گویند ترکیبی 2 در 1 هیبریدی است این لپ تاپ مایکروسافت در سال 2017 طراحی ، توسعه ، بازاریابی و تولید شده .

surface pro 5 در ماه مه 2017 در یک رویداد عمومی که در شانگهای چین برگزار شد به همراه سرفیس لپ تاپ جدید معرفی شد و سرفیس پرو ۵ در 15 ژوئن در 26 بازار مختلف دنیا عرضه شد .

سرفیس پرو 2017 تا حد بسیار زیادی شبیه سرفیس پرو 4 است و تغییر انچنانی نکرده است . اما تغییر بزرگ سرفیس پرو 5 نسبت به 4 این است که مایکروسافت ان را به عنوان یک لپ تاپ هیبریدی 2 در 1 میداند چون معتقد است تمام هر انچه در یک لپ تاپ موجود است در این سرفیس جدید مایکروسافت هم موجوده .

اگر چه سرفیس پرو 6 به تازگی معرفی و وارد بازار ها شده و میشه گفت سرفیس پرو ۵ را عقب زده اما سرفیس پرو 5th Gen را با همام مشخصات پرو 6 میتوان داشت بدون اینکه کمترین افتی در کارایی نسبت به ان داشته باشد و تازه با قیمت بسیار پایین تر نسبت به پرو 6 می توان اقدام به خرید سرفیس پرو 5 کرد ( تفاوت قیمتی زیادی با هم دارند اما همان کارایی و قدرت یکدیگر را دارند )

Surface Pro 5 یک جایگزین عالی برای لپ تاپ خانگی کامل است ، با قابلیت اجرای همه برنامه ها ویندوزی . از نرم افزار ویرایش عکس گرفته تا مایکروسافت آفیس و موارد دیگر ، Surface Pro به شما امکان می دهد درست مانند یک لپ تاپ استاندارد کار کنید و با طراحی سبک وزن و قابلیت های صفحه لمسی یک تبلت تمام عیار است .

از بزرگترین تفاوتهای سرفیس پرو 5 با سرفیس پرو 4 میتوان به گنجاندن پردازنده های جدید Intel Kaby Lake اشاره کرد که سرعت کلاک بالاتری نسبت به پردازنده های Intel Skylake در نسخه قبلی خود دارند همچنین تراشه های جدید Kaby Lake دارای فناوری بهبود سرعت (Speed ​​Shift) هستند که به cpu اجازه می دهد تا سریعتر بین حالتهای مختلف پردازنده سویچ شوند .

این موضوع به این معنی است که گرافیک داخلی سرفیس پرو 2017 به روز شده است و به ترتیب Intel HD 615 و 620 در مدل های Core m3 و Core i5 به ترتیب به کار رفته اند و مدل Core i7 دارای قدرتمندترین کارت گرافیک به نام Iris Plus 640 است

و برای اولین برا surface pro جدید در هر دو مدل Core m3 و Core i5 بدون فن هستند .

در مورد رم سرفیس پرو gen5 همان حجم و نوع رم موجود در پرو 4 در این سرفیس جدید بکار رفته اند و دارای رم های 4 و 8 و 16 گیگ رم و هارد ssd سرفیس 125 , 256 , 512 و 1 ترابایت می باشند با فناوری PCIe NVMe که در حال حاضر در SSD های داخلی سرفیس موجود است . (البته توجه داشته باشید که همه گزینه های RAM با همه گزینه های هارد SSD در دسترس نیستند و کانفیگ ها متفاوت هستند )

از دیگر تفاوت های سرفیس 2017 با پرو 4 پایه نگه دارنده ان است که میتوانید تا 165 درجه باز کنید و به دستگاه اجازه می دهد تا تقریبا مسطح شود و به حالا استودیو بروید .

خبر خوبی هم برای افرادی که بیشتر از سرفیس خود در سفر استفاده می کنند و به پریز برق دسترسی ندارند داریم این سرفیس جدید طول عمر باتری بیشتری نسبت به pro 4 دارد و شارژ بیشتری را در خود نگه می دارد یعنی با شارژ 100 درصد 13.5 ساعت حدود 4.5 ساعت بیشتر نسبت به نسخه قدیمی سرفیس شارژ خواهید داشت .

همچنین سرفیس پرو 5 در کنار رادیو وای فای 802.11a/b/g/n/ac ، بلوتوث 4.1 کم مصرف در نسخه LTE Advanced هم یعنی سیم کارت خور موجود است و با خرید سرفیس پرو 5 به همه این امکانات دسترسی خواهید داشت  .

همه نسخه های سرفیس 5th Gen (به استثنای سرفیس پرو 5 های عرضه شده در چین و ژاپن ) دارای نسخه 64 بیتی ویندوز 10 پرو و نسخه آزمایشی 30 روزه Microsoft Office 365 هستند . نسخه ویندوز نصب شده روی سرفیس پرو 5 دارای برنامه های Mail ، Calendar ، People ، Xbox (برنامه) ، Photos ، Movies and TV ، Groove و Microsoft Edge از پیش نصب شده است .

وقتی کیبورد سرفیس پرو را از ان جدا می کنید به طور اتوماتیک سیستم تمام صفحه میشود و همه برنامه ها در حالت تمام صفحه با بیشترین استفاده از صفحه نمایش سرفیس باز می شوند و رابط کاربری بیشتر لمسی محور می شود .

در  چین ، همه مدل های سرفیس پرو 2017 دارای نسخه 64 بیتی Windows 10 Home و نسخه Microsoft Office 2016 Home & Student هستند .

در ژاپن ، همه مدل های سرفیس پرو 2017 دارای نسخه 64 بیتی Windows 10 Pro و Microsoft Office Home & Business 2016 هستند .

سرفیس 2017 دارای دوربین سازگار با Windows Hello است. ترکیبی از استفاده از دوربین های معمولی و مادون قرمز برای احراز هویت کاربر

سرفیس پرو جدید 2017 با تمام لوازم جانبی مدلهای قبلی خود مانند Surface Dial , قلم سرفیس , کیبورد type cover پرو 4 و … سازگار است

نکته ظریف در مورد سرفیس 2017 که کمتر به ان می پردازند کیفیت صدا بهتر و رساتر نسبت به نسخه قدیمی سرفیس یعنی پرو 4 است .

USB Type-C هنوز در Surface Pro جدید وجود ندارد و مایکروسافت تصمیم گرفته است که کانکتور اختصاصی سرفیس پرو usb ان را اختصاصی و در قالب محصولی جدید وارد بازار کند . از جنبه های مثبت ، هنوز شکاف کارت SD ، mini-DisplayPort ، پورت USB Type-A 3.0 استاندارد و جک 3.5 میلی متری هدفون است که وجود دارند .

متأسفانه شایعات در مورد صفحه نمایش خیره کننده 4K سرفیس واقعیت ندارد . و وضوح 1824*2736 (267ppi) با صفحه نمایش PixelSense استفاده می شود که امکان چند لمسی و نمایش دقیق بصری را فراهم می کند

سرفیس پرو ۵ هنوز هم از وضعیت خوبی برخوردار است . در این مدت غول فناوری سرفیس پرو 6 ، پرو 7 و پرو ایکس را منتشر کرده است که هریک دارای ارتقاء و پیشرفت های مختلف هستند ، اما سرفیس پرو 5 هنوز در سال 2021 جذابیت خود را دارد .

مشخصات سرفیس پرو 5

سرفیس پرو ۵ هم مثل سایر لپ تاپ ها و تبلت های مایکروسافت فقط دارای یک کانفیگ و یک مشخصات سخت افزاری نیست , بلکه سرفیس پرو ۵ هم در مشخصات و سخت افزار های مختلفی عرضه شده است که در ادامه با مشخصات سرفیس پرو ۵ و انواع قطعات بکار رفته در این سرفیس جدید 2017 مایکروسافت اشنا خواهیم شد .

کانفیگ های surface pro 5 زیر برای سرفیس pro 5 موجود هستند :

4گیگ رم – 128 گیگ حافظه ssd – پردازشگر cpu core i5

8گیگ رم – 128 گیگ حافظه ssd – پردازشگر cpu core i5

8گیگ رم – 256 گیگ حافظه ssd – پردازشگر cpu core i5

8گیگ رم – 256 گیگ حافظه ssd – پردازشگر cpu core i5 سیم کارت خور ( LTE )

8گیگ رم – 256 گیگ حافظه ssd – پردازشگر cpu core i7

16گیگ رم – 512 گیگ حافظه ssd – پردازشگر cpu core i7

16گیگ رم – 1TB گیگ حافظه ssd – پردازشگر cpu core i7

4گیگ رم – 128 گیگ حافظه ssd – پردازشگر cpu core M

برای خرید سرفیس پرو 5 استوک یا نو با هر یک از مشخصات و کانفیگ ها بالا با مشاوران و بخش فروش نوژینو تماس بگیرید یا اخرین لیست قیمت محصولات nozhino را مشاهده کنید .

مشخصات سرفیس پرو 5
برند
مایکروسافت سرفیس پرو 5 – microsoft surface pro 5 + سرفیس سیم کارت خور LTE
ابعاد200 * 292 * 8.4 میلی متر
وزن
768 گرم / 770 گرم / 784 گرم به ترتیب برای core m / i5 / i7
حافظه ذخیرده سازی
128 گیگابایت ، 256 گیگابایت ، 512 گیگابایت یا 1 ترابایت
صفحه نمایش
صفحه نمایش: 12.3 اینچ PixelSense وضوح صفحه نمایش: 2736 x 1824 (267 PPI) نسبت ابعاد: 3: 2 لمس: 10 نقطه چند لمسی
حافظه
4 گیگابایت ، 8 گیگابایت یا 16 گیگابایت رم
کش
4 مگابایت
پردازنده cpu
نسل ششم Intel® Core M ، i5 یا i7-7660U
گرافیکM3: Intel® HD graphics 615 , i5: Intel® HD graphics 620 , i7: Intel® Iris
امنیت
چیپ TPM برای امنیت سازمانی و حفاظت از ورود به سیستم Windows Hello1
نرم افزار
Windows 10 – 64 bit
سنسورها
سنسور نور محیط ژیروسکوپ شتاب سنج
عمر باتری13.5 ساعت از نوع Lithium Polymer
دوربین ، فیلم و صدادوربین ورود به سیستم Windows Hello (رو به جلو) 5.0 مگاپیکسل دوربین جلویی با فیلم 1080p HD 8.0 مگاپیکسل دوربین فوکوس خودکار عقب با ویدئو 1080p HD میکروفون استریو بلندگوهای استریو با Dolby® Audio ™ Premium
Wireless شبکه
شبکه بی سیم 802.11ac Wi-Fi IEEE 802.11a/b/g/n سازگار با فناوری بلوتوث بی سیم 4.1
پورت ها
USB 3.0 , microSD reader , Headset jack , Mini DisplayPort , پورت کیبورد تایپ کاور
رنگ
نقره منیزیم
شارژر مناسب65 وات فست شارژ , 45 وات شارژ معمولی

سرفیس پرو ۵ نسخه LTE نیز دارد این نسخه از surface pro 5 سیم کارت خور است یعنی با جایگذاری سیم کارت در خشاب ان میتوان مثل یک موبایل با ان کار کرد و به شبکه وصل شوید .

از سرفیس پرو 5 سیم کارت خور میتوان برای دیتا و اینترنت استفاده کرد و امکان تماس و شماره گیری در ان میسر نیست . البته این نکته را هم قبل خرید سرفیس پرو ۵ سیم کارت خور در نظر بگیرید چون این محصول دارای شناسه است و از طریق سیم کارت به شبکه وصل می شود مشمول طرح ریجستری است و قبل استفاده باید ریجستر شود .

یکی از بهترین مزیت های سرفیس پرو 5 سیم کارت خور LTE استفاده از اینترنت تقریبا در همه جا است و مثل گوشی موبایلتون میتوانید هر جایی که خط شبکه موجود باشد به اینترنت دسترسی داشته باشید و این ویژگی برای افرادی که در سفر هستند یا به اینترنت خانگی دسترسی ندارند بسیار مفید و کار امد است .

حتما قبل خرید سرفیس پرو 2017 به سیم کارت خور بودن یا نبودن ان توجه کنید چون قیمت قیمت surface pro 5 سیم کارت خور بیشتر از سرفیس 5 معمولی است .

قطعات سرفیس پرو 5

اگر سرفیس پرو 2017 خریدید و مطمئن نیستید که کجا چه چیزی را وصل کنید یا چگونه صدا را افزایش دهید ؟ تصاویر زیر را مشاهده کنید تا تمامی قطعات سرفیس پرو 5 را بشناسید و بهتر با ان کار کنید .

قطعات سرفیس پرو 5 - سایت نوژینو

  1. جک اتصال هدفون به سرفیس
  2. دکمه پاور ( خاموش روشن کردن سرفیس )
  3. دکمه volume
  4. تشخیص چهره
  5. دوربین جلویی
قطعات سرفیس پرو 2017 - نوژینو
  1. Mini DisplayPort
  2. USB 3.0
  3. SurfaceConnect
  4. پایه نگه دارنده سرفیس پرو 5
  5. microSDTM card reader

تمامی قطعات سرفیس پرو 5 که در بالا میبینید قطعات بیرونی هستند که می توانید از سایت نوژینو خریداری کنید اما برای خرید سایر قطعات سرفیس پرو 5 مثل ( باتری سرفیس پرو 5 – تاچ و ال سی دی سرفیس پرو 5 – برد surface pro 5 , ….. ) را که مخصوص تعمیرکاران عزیز می باشد را هم میتوانید از فروشگاه nozhino تهیه کنید .

خرید قطعات لپتاپ و کامپیوتر سایت نوژینو

شاید براتون اتفاق افتاده که با مراجعه به مراکز مختلف برای تعمیر لپ تاپ , سرفیس یا هر دستگاه الکترونیکی دیگر خود با این جمله مواجه شوید.”  قطعه موجود نیست ”یکی از خدمات تخصصی ما در کلینیک تعمیرات nozhino ارائه و تامین قطعات مختلف برای سرفیس , لپ تاپ و دستگاه های مختلف میباشد . فرایند تامین قطعه اگر در انبار های مجموعه موجود باشده نهایتا در هر جای ایران باشید 5 روزه به دستتان می رسد اما اگر موجود نبود سفارش 10 الی 20 روزه از کشور های اروپایی خواهیم داشت و ظرف نهایتا 25 روز قطعه مورد نظر به دستتان می رسد .

برای خرید هارد مخصوص سرفیس , خرید مادربرد سرفیس , خرید چیپ سرفیس یا رم و cpu سرفیس می توانید با مرکز فروش نوژینو تماس بگیرید .

در سایت نوژینو خرید قطعات سرفیس پرو 5 را بدون واسطه و با نازلترین قیمت میتوانید تهیه کنید . لازم به ذکر است تمامی قطعات و لوازم و محصولات این سایت اصلی بودن و در صورت ناررضایتی مشتری بازگشت بی قید و شرط را خواهید داشت .

ارتباط با نوژینو

قیمت و خرید سرفیس پرو 5

برای خرید سرفیس پرو 5 استوک یا نو از طریق سایت نوژینو میتوانید اقدام کنید . با توجه به تنوع محصولی بیش از حد و استوک بودن بیشتر سرفیس ها و لپ تاپ ها برای فهمیدن قیمت یا خرید سرفیس پرو 5 استوک و نو با مراجعه به واتساپ – اینستاگرام یا تلگرام  مجموعه نوژینو می توانید از موجود بودن کانفیگ های مختلف سرفیس مطلع شوید .

همچنین با مراجعه به صفحه لیست قیمت محصولات سایت لیست کامل محصولات موجود در سایت را با جزئیات کامل مشاهده کنید .

کارشناسان ما تمام وقت برای پاسخ گویی به سوالات شما انلاین می باشند و در مورد هر کدام از سرفیس پرو 5 استوک ها می توانید قیمت روز بگیرید و درخواست بدید تا عکس و جزییات کامل سرفیس پرو 5 دست دوم را برای شما بفرستند .

همچنین میتوانید درخواست ارسال عکس یا ویدیو از جزئیات سرفیس پرو 5 دست دوم مورد نظر بدهید و از هر قسمت یا صفحه ای که خواستید ذکر کنید تا عکس و ویدیو موردنظر را برای شما ارسال کنند .

تمامی سرفیس پرو 5 استوک های ما توسط متخصصین نرم افزار و سخت افزار شرکت تست و از فیلتر های مخصوص رد شده اند پس ما این اطمینان را به شما میدهیم که تمام سرفیس پرو 5 دست دوم ها بی نقص و بسیار تمیز در حد نو هستند .

برای اطمینان بیشتر شما کاربران عزیز ، مجموعه nozhino این بستر را فراهم کرده تا در صورت نارضایتی از محصول یا هرگونه نقص در سرفیس پرو 5 دست دوم بازگشت محصول بی قید و شرط و تعویض با محصول جدید یا برگشت کامل وجه را داشته باشید .

قیمت سرفیس پرو 5 بسته به مشخصات سرفیس و نو یا استوک بودن سرفیس فرق می کند . هر قیمت surface pro 5 در سایت نوژینو حداقل قیمت بازار است و می توانید سرفیس پرو 5 ارزان و با تخفیف 7 درصدی از سایت نوژینو خریداری کنید برای دریافت تخفیف سرفیس پرو 5 و خرید ان با ارزانترین قیمت در تلگرام و اینستاگرام ما را دنبال کنید و علاوه بر کد تخفیف خرید سرفیس 2017 هر هفته به قید قرعه به 3 نفر از دنبال کنندگان جوایزی اهدا می شود .

تعمیرات سرفیس پرو 5

کلینیک تخصصی تعمیرات نوژینو مفتخر است که با داشتن گروهی از تعمیرکاران حرفه ای علاوه بر برسی
عیب یابی تخصصی و تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر به طور حرفه ای تعمیر سرفیس پرو 5 یا همان سرفیس 2017 را نیز با بیشترین ظرافت و دقت انجام میدهیم .

همانطور که می دانید باز کردن سرفیس پرو 5 بسیار کار حساس و تخصصی است که فقط باید توسط متخصصین این ضمینه انجام شود چون هر اشتباهی در باز کردن سرفیس پرو 5 باعث اسیب 100% به صفحه نمایش سرفیس پرو 5 یا تاچ و ال سی دی سرفیس تان می شود و از کار می افتد و از انجایی که تعمیر تاچ و ال سی دی سرفیس کار زمان بر و پر هزینه ای است میشه گفت به کلی باید ان را دور بندازید و هزینه بالایی را برای خرید صفحه نمایش سرفیس بپردازید .

اما تعمیرکاران ما با صرف بیشترین دقت و وقت سعی می کنند تا بدون اسیب زدن به هر قطعه ای دیگر مشکلات سرفیس پرو 5 را با نازلترین قیمت و بیشترین کیفیت حل کنند .

تعمیرات سخت افزاری سرفیس پرو 5

از جمله تعمیرات سخت افزاری سرفیس پرو 5 که ما انجام میدهیم شامل :

  • تعمیر پاور
  • تعمیر بُرد سرفیس
  • تعویض فلت
  • تعویض رم و هارد
  • تعویض دوربین و اسپیکر
  • تعمیر/تعویض باتری و شارژر سرفیس پرو 2017
  • تعویض صفحه نمایش و تاچ و ال سی دی سرفیس پرو 5 با کمترین هزینه
  • تعمیر مشکلات خنک‌کنندگی سیستم فن، هیت‌سینک
  • تعمیر مشکلات سخت‌افزاری قلم سرفیس
  • تعویض پایه سرفیس پرو 5
  • تعویض بدنه
  • تعویض فن
  • تعویض کابل شارژر سرفیس
  • تعویض همه سوکت ها
  • تعمیرات شارژر سرفیس
  • و…..

هرگونه اسیب و صدمه فیزیکی در اثر افتادن , اب خوردن و شکستن سرفیس پرو 5 قابل تعمیر هست .

هرکدام از تعمیرات سخت افزاری نیاز به باز کردن سرفیس پرو 5 دارد که کاری به شدت حساس است پس اگر قصد ( تعویض باتری سرفیس پرو 5 , تعویض ال سی دی سرفیس , مشکل صدای فن سرفیس , شارژ نشدن سرفیس و …. ) را دارید حتما پیش یک تعمیر کار متخصص بروید .

از جمله سایر مشکلات سرفیس پرو 5  :  مشکل شارژر سرفیس , مشکل تاچ سرفیس پرو 5 , زرد شدن صفحه سرفیس می باشد .

تعمیرات نرم افزاری سرفیس پرو 5

رفع مشکلاتی مانند هنگ کردن و بالا نیامدن دستگاه، آپدیت نرم افزار و نصب آن ها، آپدیت سیستم عامل , کالیبره کردن باتری و سخت افزار سرفیس , … از جمله خدماتی هستند که در قسمت تعمیرات نرم افزاری سرفیس به مشتریان ارائه می شوند.

علاوه بر این موارد اگر شما نیاز به مشاوره رایگان برای سرفیس دارید یا میخواهید نرم افزار های تخصصی را نصب یا اپدیدت کنید میتوانید به ما مراجعه کنید یا سرفیس خود را برای ما بفرستید و مشکلات را راه انلاین به ما بگید تا حل کنیم

از جمله خدمات نرم افزاری ارایه شده دیگر برای سرفیس پرو 2017 در کلینیک تعمیراتی نوژینو نصب و کرک هر نوع برنامه و هرگونه مشکل در اجرا یا دانلود و نصب نرم افزار ها است .

هزینه تعمیر سرفیس پرو 5

هزینه تعمیرات سرفیس پرو 5 بستگی به مشکلات دستگاه شما و نوع ابزار و وسایلی دارد که تعمیرکاران استفاده می کنند .

در کلینیک تعمیرات نوژینو بهترین متخصصین تعمیرات سرفیس حاضر هستند تا علاوه بر مشاوره رایگان مشکل دستگاه شما را تا حد ممکن به صورت تلفنی و انلاین حل کنند و هزینه تعمیر سرفیس پرو 2017 را پیش از تعمیر تخمین بزنند .

اگر مشکلات دستگاه شما مربوط به تاچ و صفحه نمایش باشد هزینه تعمیر سرفیس پرو 5 در این صورت بستگی به نوع تعمیر یا تعویض تاچ و ال سی دی از 900 هزار تومان تا 5 میلیون تومان متفاوت است

اگر بخواهید تعویض قطعه یا ارتقا سخت افزاری انجام دهید در این صورت هزینه تعمیر سرفیس پرو 5 برابره با قیمت قطعه مورد نظر + 500 هزار اجرت تعمیر کار

برای اطلاع دقیق از هزینه تعمیر سرفیس پرو 5 با کارشناسان ما تماس بگیرید .

تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر تخصصی نوژینو

این پست را با دوستان خود به اشتراک بذارید در

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Telegram
Print

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه