در این پست اموزش نحوه همکاری در فروش محصولات دیجیتال فروشگاه نوژینو و کسب درامد از این بستر رایگان اینترنتی را بهتون اموزش خواهیم داد . از ثبت نام در سایت تا نحوه فعالسازی حساب و شروع به همکاری و کسب درامد اینترنتی .

در سیستم همکاری در فروش نوژینو هر فردی می تواند تنها با عضویت در سایت و فعال سازی حساب همکاری در فروش محصولات دیجیتال و کمک به فروش محصولات ، به ازای هر خرید از کاربرانی که از طریق لینک های همکاری در فروش وی وارد سایت و خرید انجام دهند پورسانت دریافت می کنند . این روش که افیلیت مارکتینگ محصولات دیجیتال نام دارد ، یکی از بهترین راه ها برای کسب درآمد از اینترنت بدون سرمایه و با بازدهی بسیار بالا می باشد که همه می توانند به راحتی و بدون پرداخت هزینه از طریق شبکه های اجتماعی مانند کانال تلگرام و اینستاگرام و یا سایت و وبلاگ ، بستری برای کسب درآمد آنلاین خود ایجاد کنند .

اما برای شروع فعالیت و ثبت نام به عنوان همکاری در فروش باید چیکار کرد و از کجا شروع کرد . این پست را تا انتها دنبال کنید تا مو به مو اموزش کسب درامد از سایت نوژینو را فرا بگیرید .

 

ثبت نام در همکاری در فروش سایت نوژینو

قدم اول برای شروع فعالیت و ورود به دنیای کسب درامد از همکاری در فروش محصولات دیجیتال سایت نوژینو ثبت نام در سایت و تکمیل اطلا عات کاربری است که به این منظور ابتدا باید وارد صفحه ثبت نام در سایت نوژینو شوید .

سپس اطلاعات خواسته شده را که شامل : ( نام- نام خانوادگی – ادرس ایمیل معتبر – پسورد ) میباشد را همانند تصویر زیر وارد کرده و  بر روی دکمه ثبت نام در فروشگاه اینترنتی نوژینو کلیک کنید .

 

ثبت نام در سیستم همکاری در فروش محصولات نوژینو

 

تبریک میگم شما الان عضوی از سایت نوژینو هستید و به عنوان یک مشتری یا خریدار می توانید خرید از سایت انجام دهید ولی هنوز به همکاری در فروش تبدیل نشده اید که برای این کار باید همانند ادامه مقاله عمل کنید .

 

فعال سازی همکاری در فروش محصولات دیجیتال

بعد از ثبت نام در سایت شما نیاز دارید که حساب همکاری در فروش یا همان افلیت مارکتینگ محصولات دیجیتال نوژینو را فعال کنید که برای این کار همانند عکس زیر بعد از ورود به حساب کاربری خود در پنل داشبورد سمت راست بر روی بازاریابی کلیک کنید .

 

اموزش نحوه همکاری در فروش محصولات دیجیتال فروشگاه نوژینو

 

با کلیک بر روی این گزینه به صفحه دیگری هدایت خواهید شد که از شما میپرسه اطمینان دارید که میخواهید حساب افلیت مارکتینگ خود را فعال کنید . که با کلیک بر روی گزینه بله شما به یک همکار در فروش محصولات نوژینو تبدیل خواهید شد .

 

شروع به ساخت لینک و انتشار

حالا شما به عنوان یک بازاریاب و همکار در فروش محصولات نوژینو باید محصول مورد نظر خود را به لینک اختصاصی تبدیل و به افراد دیگر معرفی کنید . به عنوان مثال اگر قصد فروش کیبورد سرفیس پرو 4 را دارید کافیه لینک اون رو کپی کنید و سپس به حساب کاربری خود و بخش بازاریابی برگردید سپس وارد تب ایجاد لینک شوید و در کادر باید لینک محصول مورد نظر را قرار دهید و سپس رو دکمه تولید لینک کلیک کنید .

 

اموزش همکاری در فروش نوژینو

 

صفحه یک بار ریلود میشود و لینک اختصاصی شما تولید میشه که در کادر ( شماره 5 ) می باشد و حالا این لینک اختصاصی را به هر کسی بدهید یا هر جایی اون رو قرار بدید که افراد از طریق اون لینک وارد صفحه محصول شوندو خرید انجام بدهند به شما هم سود تعلق میگیرد که این سود به محض خرید وارد حساب کاربریتون میشه و میتونید برداشت کنید .

 

روش دیگری هم برای ایجاد لینک اختصاصی وجود دارد که شما ابتدا باید شناسه بازاریابی خود را پیدا کنید و برای این کار باید به همان صفحه ایجاد لینک برید تا شناسه بازاریاب را ببینید . برای مثال در تصویر بالا شناسه بازاریاب برابر است با شماره 7 .

حالا بعد پیدا کردن شناسه بازاریاب بدون کپی و پیست کردن و ریلود صفحات به صورت زیر میتوانید لینک اختصاصی خود را تولید کنید .

  • به صفحه محصولی که میخواید بفروشید برید .
  • به انتهای لینک اون محصول باید عبارت زیر را اضافه کنید .

/?ref=7

  • که به جای 7 باید شناسه خود را وارد کنید .
  • به مثال زیر توجه کنید .

لینک محصول =  https://nozhino.ir/product/%da%a9%db%8c%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%b3%d8%b1%d9%81%db%8c%d8%b3-%d9%be%d8%b1%d9%88-4-%d8%aa%d8%a7%db%8c%d9%be-%da%a9%d8%a7%d9%88%d8%b1/

لینک محصول اختصاصی = https://nozhino.ir/product/%da%a9%db%8c%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%b3%d8%b1%d9%81%db%8c%d8%b3-%d9%be%d8%b1%d9%88-4-%d8%aa%d8%a7%db%8c%d9%be-%da%a9%d8%a7%d9%88%d8%b1/?ref=7

 

کسب درامد میلیونی از سایت نوژینو

حالا بعد از راه اندازی سیستم کسب درامد نوژینو باید محصولات را به افراد و کاربران و اشخاصی که نیازمند این محصولات هستند معرفی کنید راه های زیادی برای معرفی و فروش محصول به افراد و کاربران وجود دارد که در زیر بهترین روش های افیلیت مارکتینگ معرفی شده اند . در هر ضمینه ای

پیج اینستاگرام

کانال تلگرام

اپارات , یوتیوب ,  نماشا و سایت های اشتراک ویدیو

شبکه های اجتماعی : اگر فیسبوک , توییتر , پینترست و … فعالی دارید با اشتراک لینک همکاری در فروش سایت نوژینو مخصوص خود و مرتبط به محصول و جذب خریدار از طریق لینک میتوانید کسب درامد کنید .

وبسایت

وبلاگ

جمع دوستان و اشنایان

و…..

برای کسب اطلاعات و اموزش نحوه همکاری در فروش محصولات دیجیتال با هر یک از این ابزار ها و روش ها حتما به صفحه اموزش افلیت مارکتینک محصولات دیجیتال نوژینو سر بزنید .

 

نحوه برداشت درامد از سایت

برای برداشت شما هیچ محدودیتی ندارید و همانند دیجیکالا و سایر سایت ها نیازی نیست به مبلغ خاصی برسید تا بتوانید درخواست برداشت بزنید در فروشگاه نوژینو شما حتی با اولین فروش و کسب درامدی که از فروش کالا میکنید میتوانید برداشت بزنید و حداکثر تا 24 ساعت کاری مبلغ به حسابتان واریز خواهد شد .

برای ثبت شماره کارت به تب تنظیمات در پنل بازاریابی رفته و در کادر

 

در این مقاله سعی شد تا خیلی ساده اموزش همکاری در فروش نوژینو و کار با سیستم افلیت مارکتینگ نوژینو را براتون توضیح دهیم و سایر تنظیمات و تب ها بسار راحت هستند و در کل سیستم به صورتی طراحی شده تا با حداقل دانشی هر کسی بتواند از سایت نوژینو کسب درامد اینترنتی داشته باشد

 

 

 

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه