خرید سرفیس پرو 4 استوک و نو ( قیمت روز ) surface pro 4 – فروشگاه نوژینو

سرفیس پرو 4 دست دوم استوک

استوک

microsoft surface pro 4 stock ( all config )

دسته:
امتیازدهی 5 از 5 در 1 امتیازدهی مشتری
برند: microsoft
آماده ارسال
خرید محصول سرفیس پرو 4 دست دوم استوک
شناسه محصول: 901

قیمت: مشاهده قیمت

از شما بابت همکاری متشکریم... آیا از قیمت های ما رضایت دارید؟
توضیحات

سرفیس پرو 4 دست دوم استوک [ انواع کانفیگ ها با قیمت اروپا 99 دلار ] خرید مستقیم

خرید سرفیس پرو 4 استوک و نو با قیمت ارزان بدون خط و خش | خرید سرفیس پرو 4 کارکرده دست دوم در حد نو با نازلترین قیمت surface pro 4 ( خرید قطعات , تعمیرات , مشاوره و پشتیبانی ) .

جهت اطلاع از قیمت و موجو 09941138301 پیام بزارید و تماس بگیرد یا در اینستاگرام به ای دی nozhino.ir پیام دهید .

لپ تاپ های پیشنهادی:

لپ تاپ MSI Titan GT77
لپ تاپ Asus Vivobook Pro 14
نظرات
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از فروشگاه نوژینو خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!

قیمت محصول:

اگر قصد خرید سرفیس پرو 4 را دارید این پست به شما کمک می کند تا انتخاب بهتری داشته باشید و قبل از خرید سرفیس پرو 4 این محصول فوق العاده مایکروسافت را بهتر بشناسید .

مایکروسافت سرفیس پرو 4 به اندازه یک تبلت راحت و مفیده و در عین حال قدرتمند مثل یک لپ تاپ ، سرفیس پرو 4 تنوع و قدرت زیادی را به شما قرار می دهد . از اتاق جلسه تا کلاس درس ، این تبلت / لپتاپ بی شک شما را در همه جا و در هر زمان از دیگران متمایز می کند .

تبلت مایکروسافت سرفیس پرو 4 در اکتبر 2015 توسط شرکت مایکروسافت به بازار عرضه شد . این نسخه سرفیس هم بسیار شبیه نسخه قبیلی سرفیس یعنی سرفیس پرو 3 است اما با طول عمر باتری بیشتر , طراحی خوش دست تر و زیباتر , پردازنده بهتر و ارتقا سخت افراری . همچنین قلم سرفیس مخصوص به خود را دارد و چون طراحی ان فرق میکند و بزرگتر از surface pro 3 است کاور های ان جداگلنه طراحی شده اند .

Surface Pro 4 یک تبلت / لپتاپ برای کارهای متوسط است با این فرق که بسیار نازک و سبک طراحی شده  . هر جا که هستید می توانید از یک تبلت فوق العاده قابل حمل به یک لپ تاپ کامل تبدیلش کنید . صفحه نمایش 12.3 اینچی PixelSense دارای کنتراست بسیار بالا و درخشندگی کم است ، بنابراین می توانید در طول روز بدون اذیت شدن چشم ها با ان کار کنید همچنین با تاچ چند انگشتی و صفحه کلید از نو طراحی شده ، مانند یک لپ تاپ تاچ عمل می کند .

مایکروسافت برای سرفیس پرو 4 خود سنگ تمام گذاشته و همراه آن لوازم جانبی زیادی را برای این محصول و سایر محصول های هم رده سرفیس معرفی کرد . از جمله قلم سرفیس پرو که بسیار کاربردی و کارامد برای طراحان است و از سوی دیگر تنگه رقابت را با معرفی این قلم با ایپد و محصولات اپل کمتر کرد . سایر لوازم جانبی سرفیس که معرفی شدن ( کیبورد سرفیس type cover / داک سرفیس / کاور سرفیس / کیف مخصوص سرفیس / محافظ صفحه نمایش سرفیس / surface dial و … )

تاچ پد و کیبورد پرو 3 بسیار کند و خسته کننده بود و دکمه های ان بسار صفت بودند همچنین از سخت افزار ضعیفی بهره می برد و بسیاری مشکلات دیگر که مایکروسافت در تبلت هیبریدی سرفیس پرو 4 تمام این مشکلات را حل کرده .
surface pro 4 برخلاف پرو 3 که روی ویندوز 8 بالا می امد از کارخانه دارای  ویندوز 10 است و بیشترین سازگاری را با هم دارند چون هر دو محصول یک شرکت هستند . ویندوز 10 سرفیس پرو 4 اورجینال است و بدون هیچ باگ و مشکلی است و هرگز ان را حذف نکنید چون سرفیس 4 با ویندوز های دیگر اصلا سازگار نیست و سعی کنید هر چند روز یکبار در قسمت اپدید ها پرو 4 خود را اپدیدت کنید چون اپدیت ها مخصوص سرفیس پرو 4 هستند و باعث عملکرد بهتری دستگاه شما می شوند .

مشخصات سرفیس پرو 4

هنگام معرفی سرفیس پرو 4 توسط مایکروسافت این شرکت با عرضه فقط یک کانفیگ ان و فروش با یک مشخصات ثابت محصولش بسنده نکرد بلکه surface pro 4 را در کانفیگ ها و مشخصات متنوعی روانه بازار کرد .

از کانفیگ های مختلف سرفیس پرو 4 میتوان به موارد زیر اشاره کرد  :

4گیگ رم – 128 گیگ حافظه ssd – پردازشگر cpu core i5

8گیگ رم – 256 گیگ حافظه ssd – پردازشگر cpu core i5

8گیگ رم – 256 گیگ حافظه ssd – پردازشگر cpu core i7

16گیگ رم – 256 گیگ حافظه ssd – پردازشگر cpu core i7

16گیگ رم – 512 گیگ حافظه ssd – پردازشگر cpu core i7

16گیگ رم – 1TB گیگ حافظه ssd – پردازشگر cpu core i7

4گیگ رم – 128 گیگ حافظه ssd – پردازشگر cpu core M3

برای خرید سرفیس پرو 4 نو و استوک با هر یک از مشخصات و کانفیگ ها بالا با مشاوران و بخش فروش نوژینو تماس بگیرید یا اخرین لیست قیمت محصولات nozhino را مشاهده کنید .

مشخصات سرفیس پرو 4
برند
مایکروسافت سرفیس پرو 4 – microsoft surface pro 4
ابعاد11.50 * 7.93 * 0.33
وزن
M3: (766 گرم) , I5: .(786 گرم) , i7:(786 گرم)
حافظه ذخیرده سازی
128 گیگابایت ، 256 گیگابایت ، 512 گیگابایت یا 1 ترابایت
صفحه نمایش
صفحه نمایش: 12.3 اینچ PixelSense وضوح صفحه نمایش: 2736 x 1824 (267 PPI) نسبت ابعاد: 3: 2 لمس: 10 نقطه چند لمسی
حافظه
4 گیگابایت ، 8 گیگابایت یا 16 گیگابایت رم
کش
3 مگابایت
پردازنده cpu
نسل ششم Intel® Core m3 ، i5 یا i7
گرافیکM3: Intel® HD graphics 515 , i5: Intel® HD graphics 520 , i7: Intel® Iris
امنیت
چیپ TPM برای امنیت سازمانی و حفاظت از ورود به سیستم Windows Hello1
نرم افزار
Windows 10 – 64 bit
سنسورها
سنسور نور محیط ژیروسکوپ شتاب سنج
عمر باتریحداکثر 9 ساعت , پخش ویدئو 3 ساعت
دوربین ، فیلم و صدادوربین ورود به سیستم Windows Hello (رو به جلو) 5.0 مگاپیکسل دوربین جلویی با فیلم 1080p HD 8.0 مگاپیکسل دوربین فوکوس خودکار عقب با ویدئو 1080p HD میکروفون استریو بلندگوهای استریو با Dolby® Audio ™ Premium
Wireless شبکه
شبکه بی سیم 802.11ac Wi-Fi IEEE 802.11a/b/g/n سازگار با فناوری بلوتوث بی سیم 4.0
پورت ها
USB 3.0 , microSD reader , Headset jack , Mini DisplayPort
رنگ
نقره ای
شارژر مناسب65 وات فست شارژ , 45 وات شارژ معمولی

این موارد ذکر شده موارد برجسته از مشخصات سرفیس پرو 4 بودند که در جدول بالا مشاهده کردید اما هر کدام از لوازم جانبی ان نیز شامل جزییات بسیاری است که در دیگر پست های سایت می توانید انها را ببینید و برسی کنید

طراحی قابل حمل : surface pro 4 دارای بدنه سبک و براق است و فوق العاده راحت برای جابه جایی است و به راحتی در کیف لپ تاپ با کیف سرفیس مخصوص جا میشه . همچنین دارای پایه نگه دارنده است که شما را قادر میکند در هر جایی ( داخل ماشین , روی میز , کتابخانه و …. )  از ان استفاده کنید .

دوربین سرفیس پرو 4 : سرفیس پرو 4 دارای دو دوربین برای عکاسی و فیلمبرداری است یک دوربین 8 مگاپیکسلی در پشت سرفیس با فوکوس خودکار و یک دوربین 5 مگاپیکسلی با وضوح بالا در پنل جلویی . هر دو دوربین فیلمبرداری را با کیفیت 1080p و نسبت تصویر 16: 9 را ضبط می کنند . چراغ های حریم خصوصی در سمت راست هر دو دوربین قرار دارند .

Surface Pro 4 همچنین دارای یک دوربین تشخیص چهره مادون قرمز (IR) است تا بتوانید بدون وارد کردن رمز به ویندوز وارد شوید

شبکه ارتباطی : surface pro 4 از Wi-Fi IEEE 802.11ac برای اتصال بی سیم سریع برخوردار است همچنین از بلوتوث v 4.0 نیز پشتیبانی می کند. همچنین مجهز به کارت خوان microSD و پورت USB 3.0 است.

با خرید سرفیس پرو 4 نتنها از تمام مزایا و ویژگی های بالا بهره مند خواهید شد بلکه به عنوان یک فن مایکروسافت دارای محصولی خاص و لاکچری هستید که تمام نگاه ها را به خود جلب خواهید کرد .

قطعات سرفیس پرو 4

به طور کامل قطعات سرفیس پرو 4 را در عکس زیر مشاهده می کنید تک تک این قطعات سرفیس را در ادامه به با هم مرور میکنیم . از ریزترین تا بزرگترین قطعات سرفیس پرو 4 را از سایت فروشگاهی نوژینو میتوانید سفارش دهید تا در کمترین زمان ممکن به دستتان برسد .

قطعات سرفیس پرو 4

  1. صفحه نمایش لمسی
  2. اسپیکر
  3. دکمه پاور ( خاموش و روشن کردن )
  4. حسگر دوربین مادون قرمز
  5. دوربین جلو
  6. چراغ حریم خصوصی جلو
  7. میکروفون جلو
  8. مینی DisplayPort
  9. پورت USB 3.0
  10. پورت شارژ
  11. سوکت MicroSD
  12. قلم سرفیس

خرید انواع قطعات سرفیس پرو 4 - سایت نوژینو

  1. دوربین عقب
  2. چراغ حریم خصوصی پشت
  3. میکروفون پشتی
  4. دکمه وولوم ( صدا )
  5. جک هدفون
  6. جایگاه مغناطیسی برای قرار گیری قلم
  7. تکیه گاه سرفیس

تمامی قطعات سرفیس پرو 4 که در بالا میبینید قطعات بیرونی هستند که می توانید از سایت نوژینو بخرید اما سایر قطعات سرفیس پرو 4 را که مخصوص تعمیرکاران عزیز می باشد را هم میتوانید از فروشگاه nozhino تهیه کنید .

خرید قطعات لپتاپ و کامپیوتر سایت نوژینو

شاید براتون اتفاق افتاده که با مراجعه به مراکز مختلف برای تعمیر لپ تاپ , سرفیس یا هر دستگاه الکترونیکی دیگر خود با این جمله مواجه شوید.”  قطعه موجود نیست ”یکی از خدمات تخصصی ما در کلینیک تعمیرات nozhino ارائه و تامین قطعات مختلف برای سرفیس , لپ تاپ و دستگاه های مختلف میباشد . فرایند تامین قطعه اگر در انبار های مجموعه موجود باشده نهایتا در هر جای ایران باشید 5 روزه به دستتان می رسد اما اگر موجود نبود سفارش 10 الی 20 روزه از کشور های اروپایی خواهیم داشت و ظرف نهایتا 25 روز قطعه مورد نظر به دستتان می رسد .

برای خرید هارد مخصوص سرفیس , خرید مادربرد سرفیس , خرید چیپ سرفیس یا رم و cpu سرفیس می توانید با مرکز فروش نوژینو تماس بگیرید .

در سایت نوژینو خرید قطعات سرفیس را بدون واسطه و با نازلترین قیمت میتوانید تهیه کنید . لازم به ذکر است تمامی قطعات و لوازم و محصولات این سایت اصلی بودن و در صورت ناررضایتی مشتری بازگشت بی قید و شرط را خواهید داشت .

ارتباط با نوژینو

قیمت سرفیس پرو 4

یافتن بهترین قیمت سرفیس پرو 4 کار آسانی نیست اما با سایت نوژینو می توانید سرفیس pro 4 را با بهترین قیمت خریداری کنید . مجموعه ما قیمت سرفیس پرو 4 را به حداقل رسانده تا بتوانید شما هم این محصول فوق العاده مایکروشافت را داشته باشید .

قیمت surface pro 4 در فروشگاه های اینترنتی و محلی بسته به نوع مشخصات سخت افزاری انها متغییر است و هر فروشگاهی بسته به انکه فروشنده چندم باشه و چند درصد سود به ان بیافزاید بسیار متفاوت است .

اما فروشگاه nozhino افتخار واردات مستقیم و دست اول محصولات را دارد که به همین دلیل تمام محصولات ما با کمترین حاشیه سود به بازار عرضه می شوند و این اطمینان را به شما می دهیم که قیمت سرفیس پرو 4 در مجموعه ما کمترین قیمت بازار است و با خرید سرفیس پرو 4 یا هر محصول دیگر سایت اصالت کیفیت و نازلترین قیمت را حس خواهید کرد .

اگر قیمتی کمتر از قیمت سرفیس پرو 4 ما پیدا کردید به ارسال لینک ان به ما 3 درصد کمتر از ان میتوانید surface را از ما خریداری کنید  .

برای گرفتن لیست قیمت سرفیس پرو 4 استوک یا نو با یکی از راه های ارتباطی با ما در تماس باشد یا اخرین لیست قیمت محصولات ما را دانلود و برسی کنید .

دانلود لیست قیمت لپ تاپ استوک نوژینو

خرید سرفیس پرو 4

برای خرید سرفیس پرو 4 استوک یا نو از طریق سایت نوژینو میتوانید اقدام کنید . با توجه به تنوع محصولی بیش از حد و استوک بودن بیشتر سرفیس ها و لپ تاپ ها برای فهمیدن قیمت یا خرید سرفیس پرو 4 استوک و نو با مراجعه به واتساپ – اینستاگرام یا تلگرام  مجموعه نوژینو می توانید از موجود بودن کانفیگ های مختلف سرفیس مطلع شوید .

همچنین با مراجعه به صفحه لیست قیمت محصولات سایت لیست کامل محصولات موجود در سایت را با جزئیات کامل مشاهده کنید .

کارشناسان ما تمام وقت برای پاسخ گویی به سوالات شما انلاین می باشند و در مورد هر کدام از سرفیس پرو 4 استوک ها می توانید قیمت روز بگیرید و درخواست بدید تا عکس و جزییات کامل سرفیس پرو 4 دست دوم را برای شما بفرستند .

همچنین میتوانید درخواست ارسال عکس یا ویدیو از جزئیات سرفیس پرو 4 دست دوم مورد نظر بدهید و از هر قسمت یا صفحه ای که خواستید ذکر کنید تا عکس و ویدیو مور  نظر را برای شما ارسال کنند .

تمامی سرفیس پرو 4 استوک های ما توسط متخصصین نرم افزار و سخت افزار شرکت تست و از فیلتر های مخصوص رد شده اند پس ما این اطمینان را به شما میدهیم که تمام سرفیس پرو 4 دست دوم ها بی نقص و بسیار تمیز در حد نو هستند .

برای اطمینان بیشتر شما کاربران عزیز مجموعه nozhino این بستر را فراهم کرده تا در صورت نارضایتی از محصول یا هرگونه نقص در سرفیس پرو 4 دست دوم بازگشت محصول بی قید و شرط و تعویض با محصول جدید یا برگشت کامل وجه را داشته باشید .

تعمیر سرفیس پرو 4

کلینیک تخصصی تعمیرات نوژینو مفتخر است که با داشتن گروهی از تعمیرکاران حرفه ای علاوه بر برسی عیب یابی تخصصی و تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر به طور حرفه ای تعمیر سرفیس پرو 4 را نیز با بیشترین ظرافت و دقت انجام میدهیم .

تعمیر سرفیس پرو 4 شامل بخش‌های مختلفی است که تعمیر هر یک نیاز به تخصص بالایی دارد . وقتی شما با ایراد سخت افزاری در لپ تاپ مواجه می‌گردید مانند عدم روشن شدن سرفیس، تخلیه سریع شارژ باتری سرفیس پرو 4 ، آبی شدن صفحه نمایش سرفیس ، داغ شدن سرفیس سرفیس ، ایجاد سر و صدای زیاد، از کار افتادن کیبورد سرفیس ، خرابی تاچ پد ، کار نکردن تاچ صفحه نمایش ، عدم شارژ باتری و … نیاز به یک مشاوره تخصصی برای تعمیر سرفیس پرو 4 خواهید داشت

همانطور که می دانید باز کردن سرفیس پرو 4 بسیار کار حساس و تخصصی است که فقط باید توسط متخصصین این ضمینه انجام شود چون هر اشتباهی در باز کردن سرفیس پرو 4 باعث اسیب 100% به صفحه نمایش سرفیس پرو 4 یا تاچ و ال سی دی سرفیس تان می شود و از کار می افتد و از انجایی که تعمیر تاچ و ال سی دی سرفیس کار زمان بر و پر هزینه ای است میشه گفت به کلی باید ان را دور بندازید و هزینه بالایی را برای خرید صفحه نمایش سرفیس بپردازید .

اما تعمیرکاران ما با صرف بیشترین دقت و وقت سعی می کنند تا بدون اسیب زدن به هر قطعه ای دیگر مشکلات سرفیس پرو 4 را با نازلترین قیمت و بیشترین کیفیت حل کنند .

تعمیرات سخت افزاری سرفیس پرو 4

از جمله تعمیرات سخت افزاری سرفیس پرو 4 که ما انجام میدهیم شامل :

  • تعمیر پاور
  • تعمیر بُرد سرفیس
  • تعویض فلت
  • تعویض رم و هارد
  • تعویض دوربین و اسپیکر
  • تعمیر/تعویض باتری و شارژر سرفیس
  • تعویض صفحه نمایش و تاچ و ال سی دی سرفیس پرو 4 با کمترین هزینه
  • تعمیر مشکلات خنک‌کنندگی سیستم فن، هیت‌سینک
  • تعمیر مشکلات سخت‌افزاری قلم سرفیس
  • تعویض پایه سرفیس پرو 4
  • تعویض بدنه
  • تعویض فن
  • تعویض کابل شارژر سرفیس
  • تعویض همه سوکت ها
  • تعمیرات شارژر سرفیس
  • و…..

هرگونه اسیب و صدمه فیزیکی در اثر افتادن , اب خوردن و شکستن سرفیس پرو 4 قابل تعمیر هست .

هرکدام از تعمیرات سخت افزاری نیاز به باز کردن سرفیس پرو 4 دارد که کاری به شدت حساس است پس اگر قصد ( تعویض باتری سرفیس پرو 4 , تعویض ال سی دی سرفیس , مشکل صدای فن سرفیس , شارژ نشدن سرفیس و …. ) را دارید حتما پیش یک تعمیر کار متخصص بروید .

از جمله سایر مشکلات سرفیس پرو 4  :  مشکل شارژر سرفیس , مشکل تاچ سرفیس پرو 4 , زرد شدن صفحه سرفیس می باشد .

تعمیرات نرم افزاری سرفیس پرو 4

رفع مشکلاتی مانند هنگ کردن و بالا نیامدن دستگاه، آپدیت نرم افزار و نصب آن ها، آپدیت سیستم عامل , کالیبره کردن باتری و سخت افزار سرفیس , … از جمله خدماتی هستند که در قسمت تعمیرات نرم افزاری سرفیس به مشتریان ارائه می شوند.

علاوه بر این موارد اگر شما نیاز به مشاوره رایگان برای سرفیس دارید یا میخواهید نرم افزار های تخصصی را نصب یا اپدیدت کنید میتوانید به ما مراجعه کنید یا سرفیس خود را برای ما بفرستید و مشکلات را راه انلاین به ما بگید تا حل کنیم

از جمله خدمات نرم افزاری ارایه شده دیگر برای سرفیس پرو 4 در کلینیک تعمیراتی نوژینو نصب و کرک هر نوع برنامه و هرگونه مشکل در اجرا یا دانلود و نصب نرم افزار ها است .

هزینه تعمیر سرفیس پرو 4

هزینه تعمیرات سرفیس پرو 4 بستگی به مشکلات دستگاه شما و نوع ابزار و وسایلی دارد که تعمیرکاران استفاده می کنند .

در کلینیک تعمیرات نوژینو بهترین متخصصین تعمیرات سرفیس حاضر هستند تا علاوه بر مشاوره رایگان مشکل دستگاه شما را تا حد ممکن به صورت تلفنی و انلاین حل کنند و هزینه تعمیر سرفیس پرو 4 را پیش از تعمیر تخمین بزنند .

اگر مشکلات دستگاه شما مربوط به تاچ و صفحه نمایش باشد هزینه تعمیر سرفیس پرو 4 در این صورت بستگی به نوع تعمیر یا تعویض تاچ و ال سی دی از 900 هزار تومان تا 5 میلیون تومان متفاوت است

اگر بخواهید تعویض قطعه یا ارتقا سخت افزاری انجام دهید در این صورت هزینه تعمیر سرفیس پرو 4 برابره با قیمت قطعه مورد نظر + 500 هزار اجرت تعمیر کار

برای فهمیدن دقیق هزینه تعمیر سرفیس پرو 4 با کارشناسان ما تماس بگیرید .

 

تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر تخصصی نوژینو

این پست را با دوستان خود به اشتراک بذارید در

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Telegram
Print

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۷ رای

6 دیدگاه برای “خرید سرفیس پرو 4 استوک و نو ( قیمت روز ) surface pro 4 – فروشگاه نوژینو”

    • سلام . تمامی لپ تاپ ها و سرفیس استوک ها از روزی که محصول به دستتون میرسه 7 روز مهلت تست دارید . البته پیش از ارسال محصول کامل توسط کارشناسان ما تست میشه و از نظر سخت افزاری و نرم افزاری تایید میشه بعد فرستاده میشه اما باز هم 7 روز مهلت تست خواهید داشت .

    • سلام وقت بخیر دوست عزیز .
      قیمت سرفیس پرو 4 استوک بسته به مشخصات فنی ان فرق میکنه و محصولات ما همگی گرید a++ هستند یعنی دارای حداقل خط و خش هستند و در حد نو می باشند . بله کانفیگ مورد نطر شما هم موجوده برای اطلاع از اخرین قیمت و خرید و همچنین دریافت عکس و اطلاعات محصول به واتساپ یا اینستاگرام مراجعه فرمایید .

    • سلام وقت بخیر . سرفیس پرو 4 کلا فقط استوکش موجوده و اکبند در هیچ جایی نمیتونید پیدا کنید . برای سفارش و خرید میتوانید به واتساپ یا اینستاگرام مراجعه فرمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه