ویژگی ها و عملکرد سرفیس بوک

در حالی که همه در مور سرفیس استودیو حرف میزدند مایکروسافت کاربران را با عرضه سرفیس بوک شگفت زده کرد و همه در مورد خرید سرفیس بوک و اینکه ویژگی ها و عملکرد سرفیس بوک چیست حرف می زنند .

برخی افراد در حین اینکه عاشق سرفیس بوک هستند ممکنه از ان متنفر باشند چون لولا هایی که کیبورد را به تبلت سرفیس بوک 1 یا 2 متصل میکند برایشان اعصاب خورد کنه اما طراحی منحصر به فرد آن همه معایب سرفیس بوک را می پوشاند و همین افراد جذب طراحی فوق العاده شیک و جذاب ان خواهند شد .

سرفیس بوک دارای پیکربندی دو هسته ای و تا i7 Skylake Possessor است . این دستگاه دارای 16 گیگابایت حافظه رم و نمایشگر 3000Ã -2000 با 267ppi است .

کانفیگ های بالای سرفیس بوک 2 این دستگاه را در لیست لپ تاپ گیمینگ قرار میده و برای کارهای سنگین میتوان از ان استفاده کرد .

سرفیس بوک چیست ؟

به زبان ساده surface book یک لپ تاپ قابل تبدیل است یعنی وقتی که بخواهید یک لپتاپ کامل است و وقتی که احساس کنید با یک تبلت راحت ترید میتوانید کیبورد سرفیس بوک را جدا کنید تا به تبلت سرفیس بوک تبدیل شود .

surface book اولین لپتاپ کامل است که در بین سری تبلت های سرفیس عرضه شده . دارای سیستم عامل ویندوز است و ویندوز 10 ویندوز پیشفرض سرفیس بوک است .

اگر میخواهید بدانید که سرفیس ساخت کجاست سرفیس ساخت شرکت مایکروسافته و surface book در سال 2015 به بازار عرضه شد .

ویژگی هایی که این سرفیس را متمایز می کند کیبورد ان است و باتری سرفیس بوک ثانویه است که باعث افزایش سارژ دهی این دستگاه میشه .

هنگامی که سرفیس به کیبورد وصل میشه می توان از گرافیک انویدیا قدرتمند ان استفاده کرد .

برای شارژ باتری سرفیس بوک 2 یا 1 که در کیبورد است و به باتری دوم یا ثانویه معروف است می توانید به صورت جدا یا همراه با خود سرفیس ان را شارژ کرد .

 

ویژگی های سرفیس بوک چیست ؟

ویژگی های سرفیس بوک زیاد هستند که در ادامه مقاله سرفیس بوک چیست به معرفی بخشی از انها می پردازیم .

 

سرفیس بوک لپ تاپی پر قدرت

سرفیس بوک تمام ویژگی های لپتاپ را دارا می باشد از جمله محکم بودن و انعطاف پذیر بودن و رنگ بندی متفاوت و همچنین قابلیت شخصی سازی قاب ان از طرفی دیگر روی قدرت و پردازش ان همانند یک لپ تاپ بالا رده میتوان حساب کرد و چون هم سرفیس و هم ویندوز محصول یک شرکت یعنی مایکروسافت هستند همگام سازی بسیار بالایی دارند و بسیار عالی با هم مچ می شوند و نهایت بهره وری را خواهد داشت .

 

قابلیت جابجایی

این لپ تاپ سرفیس را از صفحه کلید می توان جدا کرد و آن را به یک تبلت شیک تبدیل می کند که می تواند برای طراحی ، نوشتن یا سایر مواردی که معمولاً از تبلت برای آنها استفاده می کنید ، در کنار قلم سرفیس خود استفاده کنید .

 

عملکرد خلاقانه

این تبلت / لپ تاپ سرفیس ساخته شده تا نهایت عملکرد و کارکرد را داشته باشد . حالا چه به صورت تبلتی باشد چه به صورت لپتاپی این لپ تاپ با ویژگی هایی که دارد در دسته لپ تاپ میان رده و طراحی هم دسته بندی خواهد شد .

مطلب پیشنهادی مدیر  معرفی 5 تا از بهترین محافظ صفحه نمایش سرفیس پرو

عملکرد فوق العاده این محصول با حافظه 16 گیگی و سی پی یو i7 نسل 6 اینتل تضمین می شود . دیگه بیشتر از این چه می خواهید .

 

گرافیک شگفت انگیز

در ادامه اینکه ویژگی های سرفیس بوک چیست مب رسیم به گرافیک ان , سرفیس بوک به تنهایی دارای یک تراشه گرافیکی است که داخل تبلت است و ویدیو و کارهای ادیت را به بهترین نحو اجرا می کند . این دستگاه برای افراد خلاق ساخته شده و اگر در کارتان نیاز به گرافیک و پردازش بیشتر حس میکنید کانفیگ های دیگری با گرافیک مجزا از نوع nvidia وجود دارد که این نوع گرافیک در کیبورد سرفیس بوک هست و به راحتی قابل استفاده است .

Surface Book با برنامه هایی مانند Adobe و Photoshop سازگار است. با استفاده از PixelSense چند لمسی داخلی ، می توانید با استفاده از قلم سرفیس روی سرفیس خود به نظم و طراحی خطوط مسلط شوید .

 

OneNote در مشتتان

از انجا که surface book از ویندوز 10 استفاده می کنید برنامه OneNote را در نوک انگشتان خود خواهید داشت . OneNote برنامه ای برای ذخیره لیست کارهایتان است و رویدادهای تقویم ، یادداشت ها و همه چیز در ان موجوده این نرم افزار در همه دستگاه های ویندوزی قابل استفادست اما بیشترین کارایی را در سرفیس بوک دارد .

surface book فقط مخصوص افراد گرافیست و خلاق نیست بلکه گیمر ها هم از ان میتوانند استفاده کنند . با اتصال دسته بازی xbox به ان می توانید نهایت استفاده را هنگام بازی با ان ببرید .

 

لوازم جانبی سرفیس بوک

هنگام خرید سرفیس بوک 1 یا 2 میتوانید لوازم جانبی سرفیس و ابزارهایی مناسب دستگاه خود را جداگانه بخرید . این لوازم جانبی تجربه کاری شما را به عنوان صاحب دستگاه لذت بخش تر می کند و شما را در انجام کار ها تسریع می کند .

 

قلم سرفیس بوک

داشتن قلم سرفیس برای طراحان و حتی افراد معمولی بسیار ضروری است با قلم سرفیس شما می توانید رسم، سایه، نوشتن، پیمایش، و خیلی کار های دیگر را انجام دهید .

 

ماوس سرفیس بوک

ماوس arc سرفیس / ماوس Precision / ماوس سرفیس موبایل و …. ماوس هایی هستند مخصوص سرفیس که هر کدام دارای ویژگی های منحصر به فرد خود هستند و دارای قیمت های متفاوتی می باشند .

در رنگهای متفاوتی موجودند و برای کارهای مختلفی مورد استفاده قرار میگیرند .

 

سرفیس dial

Surface Dial یک ابزار خارق العاده و باور نکردنی که تا به حال برای سرفیس ویندوز ساخته شده است . با این ابزار که مختص طراحان و عکاسان است می توانید رنگ ها را به بهترین شیوه شناسایی و انتخاب کنید بدون کوچکترین تغییر یا اشتباهی در انتخاب رنگ .

فقط کافیه روی سرفیستان قرارش بدید و با دستتان ان را بچرخوانید و به صورت کاملا جادویی رنگها را انتخاب کنید

حتی میتوانید ابزار هایی به ان اضافه کنید که انتخاب و دسترسی به ان کارها یا ابزار ها را ساده میکند .

Surface Dial همراه با قلم سرفیس در کنار هم یک مجموعه بی نظیر برای طراحان ایجاد می کند.

همچنین با قرار دادن این گجت روی هر برنامه فعالی که روی سرفیس در حال اجراست شرت کات ها یا کارهای سریع ان برنامه را فقط با یک چرخش می توانید انجام دهید .

مطلب پیشنهادی مدیر  حل مشکل صدای فن سرفیس ( صدای زیاد + خش خش )

 

کاور سرفیس

اگر می خواهید از سایر افراد متفاوت باشید و محصولی متمایز در دست داشته باشید حتما از کاور سرفیس استفاده کنید و surface book خود را بسته به سلیقه خود شخصی سازی کنید .

کاور سرفیس در طرح ها و رنگها مختلفی موجود هست و در حین اینکه قیمت ان بسیار کم است میتواند تفاوت فاحشی را در سرفیس شما ایجاد کند .

 

سوالات مهم هنگام خرید سرفیس بوک چیست ؟

هنگام جستجو برای سرفیس سوالاتی هستند که با پرسیدن انها از خود می تواند به شما در انتخاب و خرید سرفیس بوک 2 یا 1 کمک کند . البته سرفیس بوک 1 یا 2 تنها انتخاب شما نیست . پس هنگام خرید surface book به سوالات زیر جواب بدید

 

1. نیازهای خود را در نظر بگیرید. آیا شما یک طراح یا فریلنسر هستید که نیاز وافر به منابع سخت افزاری و گرافیک دارید ؟

 

2. چه ویژگی هایی برای شما بیشترین اهمیت را دارند ؟ ایا یک دستگاه قابل اشتراک میخواهید یا دستگاهی مختص طراحی ؟ آیا می خواهید 4G LTE داشته باشید ؟ چه مقدار فضا ذخیره سازی می خواهید ؟

 

3. بیشترین زمان را ایا با سرفیس بوک خود در چه موردی صرف می کنید

 

4. چگونه از آن استفاده می کنید، به این معنی که بیشتر از آن برای استفاده شخصی استفاده می کنید، برای بهره وری، برای بازی و یا استفاده حرفه ای؟

 

5. به دنبال چه رایانه ای هستید ؟ فقط لپتاپ باشد یا میخواهید هر جایی قابل استفاده باشد و قابل تبدیل به تبلت ؟

 

6. مورد دیگر میزان قابل حمل بودن ان است ایا به هر جایی می توانید ان را ببرید یا نه

 

7. اندازه صفحه نمایش مورد نظر خود را در تعیین کنید ، و سپس فقط روی اینچ مورد نظر تمرکز کنید

 

8. چه مواردی و تا چه مقداری اطلاعات ذخیره میکند و بسته به ان هارد را انتخاب کنید .

 

مزایای surface book چیست ؟

حالا که ما در مورد اینکه سرفیس بوک چیست حرف میزنیم بهتره یکسری مزایای ان را هم بیان کنیم .

 

جدیدترین اپدیت گرافیکی همین چند هفته پیش بود که نزدیک 2 گیگ اپدیت داشت و کارت گرافیک را برای بازی و گیمینک کاملا بهینه کرده . بنابراین اگر به دنبال بازی های گرافیکی بالا در FPS بالاتر هستید این مدل برای شما مناسب است !

 

قیمت مناسب ان نسبت به هم رده های خود مثل مک بوک پرو است .

 

طول عمر باتری سرفیس بوک حدود 16 ساعت در زمان بیشترین کارکرد و استفاده از دستگاه است .

 

این نسخه برای تعادل در هر زاویه ای که می خواهید طراحی شده است.

 

طوری طراحی شده که هنگام کار با قلم روی ان مثل اینه که با قلم روی کاغذ می نویسید .

 

و بسیاری موارد و مزایای دیگر …..

 

 

مطالب مفید :

بررسی و خرید ps5

اموزش ارتقا و نصب هارد ssd بر روی ps5

دانلود و نصب اندروید 12

بهترین نرم افزار های تورنت

افزایش طول عمر باتری لپ تاپ در ویندوز

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه