بهترین محافظ صفحه نمایش سرفیس پرو - سایت نوژینو

بهترین کاری که بعد از خرید سرفیس پرو 8 یا خرید سرفیس بوک می توانید انجام دهید خرید محافظ صفحه نمایش سرفیس است تا دستگاه خود را از خط و خش و کثیف شدن در امان نگه دارید و همچنین از تابش و انعکاس نور یا نور خورشید جلوگیری و صفحه را از دید افرادی که در اطراف شما هستند در امان نگه دارید .

محافظ صفحه نمایش سرفیس از مواد مختلفی ساخته شده است که اکثر آنها انعطاف پذیر هستند و نصب بسیار اسانی دارند . اگر به محافظ سرفیس پرو یا همان گلس سرفیس نیاز دارید و میخواهید با خرید محافظ سرفیس بوک از صفحه نمایش سرفیس خود نگه داری و محافظت کنید حتما این پست اختصاصی سایت nozhino را در مورد این موضوع تا انتها دنبال کنید .

 

دلایل استفاده از محافظ صفحه نمایش برای سرفیس

اولین دلیل استفاده از محافظ صفحه نمایش در لپ تاپ تاچ اسکرین و صفحه نمایش های لمسی حفاظت از حریم خصوصیتان است . وقتی یک فیلتر یا محافظ صفحه نمایش را روی دستگاه خود نصب می کنید نور مسدود و در فقط در روبه رو متمرکز می شود بنابراین هنگام نگاه کردن به صفحه از اطراف و زوایای مختلف مشاهده ان بسیار سخت و عملا غیر ممکنه و در نتیجه هیچ کس نمی تواند از اطراف رایانه شما ببیند و اطلاعات روی صفحه را بخواند

اکثر شرکت هایی که دارای کارمندانی هستند که با داده های حساس مانند اطلاعات مالی یا پزشکی کار می کنند ، بر روی همه مانیتورها گلس پرایوسی ( گلس نبین ) دارند .

اگر بیرون از خانه از سرفیس استفاده میکنید حتما توصیه میشه که از محافظ صفحه نمایش سرفیس استفاده کنید

دلیل دوم استفاده از محافظ صفحه سرفیس جلوگیری از براق و نورانی نشان دادن صفحه نمایش است . بسیاری از گلس ها از چشم کاربر در برابر تابش خیره کننده مانیتور خود محافظت می کنند و حتی نوری که بالا یا اطراف حالا چه لامپ باشد یا خورشید را فیلتر میکنند و باعث میشه صفحه نمایش راحت تر خوانده شود . در صورت وجود نداشتن محافظ صفحه نمایش کاربر دچار سردرد یا خستگی چشم می شود .

دلیل بعدی محافظت از تاچ و صفحه در برابر ضربه است . به هر دلیلی سرفیس میتوان نه از طبقه چندم یک ساختمان بلکه از روی میز کارتان سر بخورد و بیافتدو باعث صدمه و اسیب به صفحه شود یا حتی هنگام کار با قلم سرفیس پرو اگر روی ان گرد و خاک باشد روی صفحه نمایش سرفیس پرو 4 خط و خش ایجاد می شود

بسیاری از محافظ های صفحه نمایش که ویژگی گلس پرایوسی , گلس مقاوم در برابر ضربه و محافظ ضد تابش خیره کننده را دارند از جنس شیشه مقاوم ساخته می شوند . این محافظ ها روی صفحه قرار میگیرند و با ایجاد یک لایه صاف مانع از عملکر تاچ سرفیس نمی شوند و برای اتصال انها به صفحه نیازی به چسب ندارید . علاوه بر لپ تاپ های لمسی بر روی لپ تاپ های معمولی هم میتوان گلس استفاده کرد و کاربرهای بالا را خواهد داشت به عنوان نمونه لپ تاپ ایسوس جز بهترین لپ تاپ های دنیا است که خرید گلس برای ان میتونه از ضربه و خط و خش روی ال سی دی جلوگیری کند .

مطلب پیشنهادی مدیر  کدام سرفیس ها با ویندوز 11 سازگار هستند !!! ویندوز 11 رو چه سرفیس هایی نصب میشه

 

رتبه بندی بهترین محافظ صفحه نمایش سرفیس پرو

در لیست ما 5 محافظ سرفیس وجود دارند که ما رتبه بندی انها را بر اساس اطلاعاتی که سایت سازنده انها منتشر کرده و نظرات کاربران و خریداران انجام داده ایم . و سپس به هر گلس مخصوص سرفیس یک امتیاز داده ایم و درنهایت انها را از بیشترین به کمترین امتیاز ردیف کردیم و امیدواریم این مقاله شما را در انتخاب بهترین محافظ صفحه نمایش سرفیس پرو 4 یاری کند و بهترین گلس را بسته به نیاز خود انتخاب کنبد .

 

5 تا بهترین گلس سرفیس پرو

1 : محافظ صفحه نمایش sparin محافظی دولایه که مناسب سرفیس پرو 4 / 5 / 6 و لپ تاپ های 12.3 اینچی است . محافظ صفحه نمایش sparin از جنس شیشه مقاوم در برابر ضربه و خط و خراش است پس به راحتی و با خیال راحت میتوانید با قلم مخصوص سرفیس خود بر روی ان کار کنید یا نقاشی بکشید .

این محافظ هنگامی که با انگشت با ان کار می کنید اثر انگشت شما روی صفحه را به جا نمی گذارد . ضخامت محافظ این گلس محافظ تنها 0.26 میلی متر است و تا 99 درصد نور و وضوح شفافیت بالایی را ارائه می دهد بنابراین تصاویر بدون مانع و به خوبی از ان عبور می کنند.

محافظ صفحه نمایش sparin به راحتی روی مانیتور نصب می شود وسطحی صاف و بدون حباب ایجاد می کند و هیچ گونه اثاری از کثیفی و لکه را نخواهید دید .

 

2 : محافظ ArmorSuit مخصوص صفحه سرفیس پرو 4 این گلس سرفیس پرو 4 بسیار نازک و انعطاف پذیر است و بسیار شفاف که میشه گفت رنگ هوا رو داره . این محافظ تمام صفحه مقاوم در برابر خط و خش و ضربه است و از موادی با درجه نظامی ساخته شده .

موادی که در محافظ صفحه سرفیس ArmorSuit استفاده شده خود ترمیم است و در صورت ایجاد خط و خش روی ان خود را ترمیم می کند و اثاری از ان بجای نمی ماند این ماده همچنین به کاهش گرد و غبار ، اثر انگشت و لکه های روغن از دست انسان کمک می کند . نصب ان بسیار اسان و از وجود حباب جلوگیری می کند .

محافظ صفحه نمایش سرفیس پرو 4 armorsuit صدردصد رضایت مشتریان را دارد و همچنین ضمانت مادام العمر تعویض آنها را ارائه می دهد . این محصول در ایالات متحده تولید میشود و هیچ نمایندگی ندارد .

مطلب پیشنهادی مدیر  نحوه وصل کردن 2 سرفیس پرو 4 به همدیگر 📁 با کانکتور کیبورد

 

3 : محافظ صفحه نمایش مخصوص سرفیس پرو 6 megoo این محافظ مخصوص سرفیس پرو 6 است اما با سرفیس های 5 و 4 هم سازگاری دارد . کیفیت بی نظیری دارد و همیشه به لمس های شما پاسخ میدهد همچنین ضد ضربه و خش است

محافظ صفحه megoo برای مانیتور های 12.3 اینچی هم مناسبه و نصب ان به راحتی امکان پذیره و به دستگاه یا روش خاصی برای چسباندن ان به صفحه نیاز ندارید فقط کافیه برچسب را بکنید و با دقت به صفحه بزنید .

سطح سختی این گلس مخصوص سرفیس پرو 6 9H است یعنی با خوردن به زمین و ضربه شدید خوردن هیچ مشکلی پیش نمی اید . شرکت Megoo برای این محصول گارانتی مادام العمر ارائه می دهد.

 

4 : محافظ صفحه سرفیس JETech’s یک گلس سرفیس دیگر است که مخصوص سرفیس پرو 6 و 5 و 4 است . این گلس دارای قطر 0.33 میلیمتری و لبه گرد است

سطح این محافظ lcd ضد گرد و غبار ، مقاوم در برابر خط و خش است و دارای سختی 9H است تا از ضربه کلیدها ، خودکارها یا هر چیز دیگری که ممکن است به صفحه آسیب بزند محافظت کند . سطح ان نیز بدون اثر انگشت باقی می ماند و هنگام استفاده از مانیتور صفحه لمسی بسیار پاسخگو است

محافظ صفحه نمایش JETech دارای گارانتی مادام العمر است و با یک پارچه تمیز کننده برای حذف گرد و غبار و راهنما و دستورالعمل نصب آن ارائه می شود .دارای شیشه شفاف است و امکان مشاهده با کیفیت بالای مانیتور دستگاه را می دهد .

 

5 : محافظ lcd سرفیس ZBRANDS این گلس مخصوص سرفیس های 4 و 5 و 6 است و همچنین در سرفیس پرو 7 نیز می توان نصب کرد . این گلس ضد تابش نور است ، بنابراین اگر با لامپ بالای سر یا آفتاب مشکل دارید محافظ lcd سرفیس ZBRANDS به شما کمک می کند تا نور خیره کننده ای را که می تواند چشم شما را آزار دهد کاهش دهد .

علاوه بر این این محافظ صفحه نمایش نبین است یعنی از تکنولوژی گلس پرایوسی ( گلس نبین ) استفاده می کند که اگر بیرون از منزل با دستگاه خود کار میکنید و میخواهید اطلاعات شما از دید رهگذران در امان بماند حتما این گلس پرایوسی را بر روی دستگاه خود نصب کنید .

از ویژگی های دیگر این محافظ صفحه سرفیس به ضد ضریه و ضد خش بودن / ضد اثر انگشت و کثیفی / ضد رسوبات اشاره کرد

نگهداری از این گلس بسیار راحت است و با کمی پارچه خیس میتوانید ان را تمیز کنید .

 

مطالب مفید :

7 مانیتور مخصوص سرفیس

مقایسه دل کانواس با سرفیس استودیو

طول عمر باتری سرفیس

 

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه